komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2015-04-19 13:43:14
    • *.adsl.inetia.pl

    1000 koni to robi wrażenie i pomoże w odbudowie Formuły 1 jako najpotężniejszych samochodów na świecie. 1.6 wyciągnięte do 1000 koni, to chyba jednak limit 4-5 silników na sezon nie wystarczy ;p

  • 2. fanAlonso=pziom
    • 2015-04-19 13:53:24
    • *.230.82.247

    niech zlikwidują te wysokie tylne skrzydło bo to wygląda komicznie

  • 3. wariat133
    • 2015-04-19 13:53:37
    • *.105.42.50

    Za rok może dwa ...Słyszę to już od dobrych paru lat, a f1 nie powróciło do korzeni i przyciąga coraz mniej widzów.

  • 4. bartexar
    • 2015-04-19 15:05:33
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jestem w stanie przełknąć te turbo sprężarki, jestem w stanie przełknąć tą świadomość że jest tam taki silnik jak w Passacie (ale ledwo), ale nie mogę, no nie mogę z tym dźwiękiem, bolidy było słychać na drugim końcu miasta podczas wyścigu, a teraz? Słychać pisk opon w alei serwisowej. To takie klasyczne narzekanie, ale taka prawda. Nie powiem że to zacofanie, ale nie tędy droga to przyciągania widzów.

  • 5. rally78
    • 2015-04-19 16:15:12
    • *.6.219.41

    Dźwięk jest cichy ze względu na "długi" wydech bo w porównaniu z V8 to jest ponad 2 razy dłuższy. Ale wątpię że wystarczy im to 100 kg na wyścig przy 100 kg paliwa na wyścig. A słuchać cały czas komunikaty żeby oszczędzali paliwo to nuda.

  • 6. PiotrasLc
    • 2015-04-19 19:05:13
    • Blokada
    • *.107.rewolucja-net.pl

    Powrócić do V8 do normalnych bocznych wydechów , zlikwidowac DRS , KERS i inne przedziwne wynalazki i powrócic do normalnego scigania . Powrócą kibice , sponsorzy i Formuła 1 bedzie znów prawdziwą królową sportu

  • 7. Grzesiu10
    • 2015-04-19 19:23:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6
    Na powrót v8 nie pozwolą zespoły, gdyż utopiły mnóstwo pieniędzy w v6 a sknera Bernie z pewnością im tego nie zrekompensuje.

  • 8. mazur81
    • 2015-04-20 11:32:31
    • *.play-internet.pl

    @4. bartexar
    Chciałem zauważyć, że takie "passatowskie" silniki, jak je określiłeś, w latach 80' osiągały grubo ponad 1000KM. A specjalne wersje silników, przygotowane tylko na kwalifikacje (zwane granatami) miały ok 1400KM. Choć zakładam, że wytrzymywały tylko jedne kwalifikacje :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo