komentarze
  • 1. bartexar
    • 2014-10-12 18:43:33
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Szkoda że właśnie takie prawdziwe talenty, czyli zwycięzcy paru serii, trafiają do tak cienkich zespołów jak Lotus. Oczywiście wierzę że Lotus z Mercedesami się odbuduje, ale dobrze by było gdyby część zespołów wystawiała 3 bolidy, mogli by się tam właśnie tacy rozwijać.

  • 2. Hamcio20
    • 2014-10-12 19:08:44
    • *.business.static.vectranet.pl

    @1 lub ograniczyć zespoły z budżetem który, jest bardzo mały i ciągnie ogon (mam na myśli Caterham i Marussia) a reszcie zespołów dać po 3 bolidy. Wtedy by było elegancko. Bardziej doświadczeni pozostali by w teamach, a młodsze pokolenia miało by się na kim wzorować i od kogo uczyć ;)

  • 3. MarTum
    • 2014-10-12 19:24:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Także wolałbym F1 z samymi konkurencyjnymi zespołami ale po 3 bolidy na team.

  • 4. bartexar
    • 2014-10-12 20:32:49
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @2. No dokładnie o to mi chodzi. ;)

  • 5. sasza
    • 2014-10-12 23:08:27
    • *.protonet.pl

    "Szkoda że właśnie takie prawdziwe talenty, czyli zwycięzcy paru serii, trafiają do tak cienkich zespołów jak Lotus"
    Pisząc takie zdanie chyba nie masz pojęcia o tym sporcie, przeanalizuj sobie choćby ostatnich 10 lat, a później pisz banialuki o cienkim Lotusie. Sorry, ale nie potrafię czasem zrozumieć ludzi, dla których jeden słabszy sezon jest wystarczającym argumentem, by jechać po zespole takimi określeniami, tym bardziej, że tegoroczne wyniki Enstone, to zarówno pokłosie słabej hybrydy Renault jak i nieprzewidywalnych zachowań samej konstrukcji, czego sam tunel aero nie mógł wyłapać...mimo wszystko wolę "cienkiego" innowacyjnego Lotusa niż konserwatywny zespół ze środka stawki, który latami poza pewien poziom nie wyjdzie.

  • 6. Jahar
    • 2014-10-13 01:42:55
    • *.opera-mini.net

    @5. W ogóle pierwsze 4 komentarze są nic nie warte i szkoda, że się pojawiły na pod tym newsem. Niektórzy nie rozumieją chyba, że kompetencje zdobywa się spotykając trudności a nie wtedy gdy ma się wszystko podane na tacy. Lotus jaki jest to jest ale w ich siedzibie byli tacy kierowcy jak Alonso, Kubica, Raikknen i pewnie jeszcze paru niezłych zawodników przez te 10 lat o których piszesz i raczej nie zmarnowali im karier. Niektórzy to z F1 chcieliby zrobić wyścigi jednej marki co i tak już powoli jest robione zamrażając np. pracę przy silnikach.

  • 7. magic942
    • 2014-10-14 11:03:47
    • *.123.207.135

    @Jahar ma rację i zgadzam sięz nim
    Jeżeli Mercedes nie pozwoli na odmrożenie prac przy silnikach to czeka nas katastrofa w F1.
    Nkt ich nie zatrzyma podobnie jak Red Bulla (pewnie gdyby nie V6 to Vettel znów byłby mistrzem)

  • 8. Skoczek130
    • 2014-10-15 09:41:20
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    F1 powinna być poligonem dla inżynierów - im mniej związków z producentami, tym lepiej. Szkoda, że Merc wszedł ze swoim zespołem. A potem forsują zmiany pod siebie, wydają fortunę i mogą dominować. F1 przechodzi przez zły okres. A zamrożenie silników jest ciosem dla walki konstruktorów, której obecnie po prostu nie ma... a to esencja F1.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo