komentarze
  • 1. czerenik
    • 2007-04-23 16:09:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam nadzieję, że BMW już do GP Hiszpanii upora się z problemami z bolidem Roberta i ten będzie mógł w końcu pokazać na co naprawdę go stać. A nie jak do tej pory ciągnąć się byle do pit stopu a później tłumaczyć, że znowu coś nawaliło :/ Jeśli wszystko zagra w bolidzie Roberta to myśle że w Hiszpanii będzie walczył z Heidfeldem o 5 miejsce.

  • 2. Meduzes
    • 2007-04-23 16:18:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja sie nie martwie o Postawe Kubicy, martwie sie o bolid :/ Wierze że przy dobrym sprzecie Robert bedzie godnym rywalem..... oby ta passa odwróciłą sie już przy najbliższym GP !!

  • 3. fezuj
    • 2007-04-23 16:51:12
    • *.71.98.217.tvknet.pl

    A ja bym był rad aby choc co czwarty wyścig Robert nie "testował" nowinek tylko dostał do ręki bold ustawiony pod niego na konkretny wyścig, aby mógł pokazać że on potrafi jeździć tylko aktualnie ma w teamie inne zadanie i z tond te problemy

  • 4. Disi
    • 2007-04-23 19:17:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W Hiszpanii BMW ma mieć parę nowinek w swoich bolidach. Zobaczymy jak to się ma do stylu jazdy RK i czy mu przypadnie do gusta. Jeśli będzie dobrze to myślę że Robert będzie walczył o 4 miejsce regularnie...może i 3 mu wskoczy.

    Chciałbym zobaczyć pojedynek Hamilton- Kubica...ale do tego potrzebny jest lepszy bolid BMW. Nie mogę doczekać się testów w H!

  • 5. lania01
    • 2007-04-23 20:33:01
    • *.mikemi.net

    Pierdolicie choby wioedzielibyscie wszystko

  • 6. lania01
    • 2007-04-23 20:33:42
    • *.mikemi.net

    to jest komentarz dla F1 Fan

  • 7. SpeedyGonzalez
    • 2007-04-23 20:49:40
    • *.big4.pl

    Ja wierze, że europejskie wyścigi odmienią sytuację Roberta, w 2006 Turcja, Chiny też nie były specjalnie udane, oczywiście nie opieram swojej wiary na faktach tylko intuicji.

  • 8. tilan
    • 2007-04-23 20:53:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    mają jeszcze trzy tygodnie na dopracowanie bolidu wieże ze w tym czasie coś zrobią z tym bolidem

  • 9. Marti
    • 2007-04-23 21:12:45
    • *.160.25.2

    Liczę, że w Hiszpanii Robert nie będzie miał żadnych problemów z bolidem oraz że w końcu zakwalifikuje się przed Heidfeldem i będzie lepszy w wyścigu niż Nick.
    Serdecznie zapraszam na www.robertkubica.blog.onet.pl

  • 10. obi216
    • 2007-04-23 21:35:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chyba nie do końca to jest prawda -panie P. S. Robert nie zmienił stylu jazdy od ubiegłego roku ! Doskonale panowie wiedzą jaki to styl i jak należy ustawić bolid. Po to w timie są inżynierowie ( + niebagatelny system komputerowy ) , aby to wyliczyć co do microna , oraz niebyle jacy technicy , aby to wcielić w życie. Pozdrówka dla wszystkich .

  • 11. Disi
    • 2007-04-24 14:33:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Styl jazdy ma taki sam. Ale zmianie uległo ogumienie, a to ma wpływ na całą resztę obi.

  • 12. walerus
    • 2007-04-24 16:16:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wierzę w Robertaale w BMW już mniej.... muszę odzyskać to zaufanie - może w Barcelonie? Co t oza skrzynia biegów - jak Robert chce jechać dynamicznie i później dochamowywać to musi szybciej redukować biegi a wtedy skrzynia brzrzrzyt....... a tak to by Nicka łyknął i może troche czerwono-srebrnych pogonił... Pozdro :-)

  • 13. roberto
    • 2007-04-24 19:13:41
    • *.icpnet.pl

    Winny styl jazdy Roberta - to trochę żenujące. Nie slyszalem, żeby teamy szukaly kierowców z odpowiednią techniką jazdy!!! Zresztą ja wierzę w Roberta i w jego team BMW bo on robi o wiele więcej blędów od samego Roberta. Jestem przekonany że Polak jeszcze pokaże .... pamiętacie??? w Adama też nikt nie wierzyl !!!!

  • 14. Disi
    • 2007-04-24 20:50:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Walerus-ale ten problem jest już rozwiązany(skrzynia). Problemem Roberta jest ponoć teraz odpowiednie ustawienie które poprawiłoby balans. Dokładniej chodzi o to aby balans samochodu był odpowiedni dla stylu jazdy Roberta. Nick zawsze powtarzał że dla niego przejście z Michelinów na Bridgestony było łatwiejsze bo ma "płynny i łagodny" styl jazdy. Przy nowych oponach trzeba bawić się innymi ustawieniami bolidu aby zachować lub uzyskać podobny balans jak na starych. Myślę że Robert nadal szuka tego odpowiedniego dla siebie balansu.

  • 15. obi216
    • 2007-04-24 22:47:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale , czy aby dane mu będzie znalezienie tego najbardziej optymalnego balansu ?! Przed Barceloną BMW Sauber mówi o kilku nowinkach i aż się ich boję ! Już nie mogę się doczekać testów !Chociaż historia pokazała nam , że co innego testy , a co innego wyścig . Pokazała nam , że wszystko co było na testach i treningach - zabrakło na wyścigach! I z tym musi uporać się Robert. Ale czy aby napewno on ?? Bo gdyby w dalszym ciągu miał się powtórzyć ten koszmarny NIEFART ( tfu tfu tfu ) , to psychika Roberta będzie wystawiona na niezłą próbę . W przeszłości pokazał , że potrafi sobie z tym radzić i nie pęka z byle powodu . Miejmy nadzieję ,że i tym razem wyciągnie odpowiednie wnioski . Że zaciśnie zęby i będzie walczył - dając nam jeszcze niejednokrotnie wiele radości. To twardy chłopak , z charakterem! Jak swego czasu Nigel Mansell !! Wiem wiem! Powtarzam się ! Przepraszam . Pozdrówka

  • 16. walerus
    • 2007-04-25 11:07:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ja lubiłem Sennę - szkoda że nieżyje......Shumaher nie miałby wtedy 7 wygranych sezonów.....Balans Roberta - no dajcie spokój. Przecież na treningach potrafił być nawet trzeci i czasy okrążeń - znakomite a w wyścigu co... może sięprzyczepimy że Haifeld dostaje BP Ultimate a Kubica zwykłe BP?
    BMW - daj szansę Robertowi który wie więcej o samochodach niż inni kierowcy w F1 pozdro

  • 17. Mati_f1
    • 2007-04-25 20:41:08
    • *.adsl.inetia.pl

    Mimo wszystko trochę nie rozumiem stwierdzenia, że "on ma inny styl jazdy" i to przez to jego bolid sprawuje się gorzej od bolidu Nicka. Nie mówię, że Sauber kłamie wręcz przeciwnie, jestem przekonany o tym, że ma ogromną wiedzę i kompetencje żeby w ten sposób się wypowiadać. Jednak nie wyobrażam sobie w jaki sposób styl jazdy ma tak ogromny wpływ na zachowanie bolidu, jego prędkość i awaryjność. Chętnie poznałbym jakiś mądry wywód kogoś kompetentnego kto by mógł wyjaśnić wpływ stylu jazdy na bolid (najlepiej samego Kubicy:). Takie stwierdzenia jak to Saubera wcale nie wyjaśniają kibicom istoty problemu, a dają podłoże do wielu spekulacji.

  • 18. obi216
    • 2007-04-25 22:31:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Otóż to ! Jakim cudem styl jazdy R.K. może mieć wpływ na awaryjność bolidu ?! Gdyby za kierownicą siedział "żółtodziób " , to może i tak , ale przecież do ch....y to jest mistrz (wprawdzie z klas niższych ) , który prawie cały czas gościł na " pudle "!! Jeżeli Robert " zarzyna" bolidy , to jakim cudem został mistrzem ?!?! Diabli mnie biorą i tyle !!!!

  • 19. monsun
    • 2007-04-26 14:25:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sprawa nie jest taka trudna RK lubi pozne dohamowania czyli zrzuca biegi wczesniej w ten sposob hamujac silnikem co obajwia sie przeniesieniem ciezaru bolidu na przednie kola przez co bolid robi sie nadsterowny tu przed zakretem robert lubi bolid podsterowny i to moze mu przeszkadzac nalezy w jakis sposob zmniejszyc ta nadsterownosc i moze bedzie lepiej;) tak to widze:> poza tym taki styl jazdy obciaza bardziej wszystkie uklady mechnizmow napedowych od korbowodow po skrzynie i rozrzad

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo