komentarze
  • 1. mazur81
    • 2014-03-01 09:33:32
    • *.60.citypartner.pl

    "Poradzimy sobie w Melbourne z limitem 100 kg paliwa bez problemu"

    Tego to akurat jestem pewien. Mogę się nawet założyć, że poradziliby sobie nawet jak limit by wynosił 50kg bo i tak dalej nie dojadą :/
    Sad but true :(

  • 2. Skoczek130
    • 2014-03-01 12:13:34
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Mam nadzieje, że będą mieli okazje wykorzystać swą "ekonomiczność"... ;) Ciekaw jestem, jak to będzie wyglądać w przypadku Merca... ;)

  • 3. RyżyWuj
    • 2014-03-01 13:06:55
    • *.static.korbank.pl

    Renówka będzie się modlić, żeby Red Bulle czy Lotusy nie stanęły w trakcie wyścigu - w płomieniach lub z braku paliwa. Jak dojadą na dalekich pozycjach, to jeszcze nie będzie taka katastrofa marketingowa...

  • 4. Szarmi
    • 2014-03-01 15:41:52
    • *.play-internet.pl

    o tak najwiekszy fuck logic jaki ostatnio czytalem. Nasze silniki nie sa w stanie scigac sie i nie wiemy czemu tak sie dzieje ale nie potrzebujemy dodatkowych 3 miesiecy na naprawienie tego, ale spoko zespoly w ciagu 2 dni wymodla niezawodnosc bo i tak juz nie mozemy zmienic czesci, ale jestesmy pewni ze damy rade sie scigac, a spalanie nas nie obchodzi bo i tak nie dojedizemy do mety, ale kto mowi ze wogole mamy dojechac, mamy tylko wystartowac. taaa juz widze jak zespoly z "silnikami" Renault beda walczyc w tym sezonie, jezeli moja wypowiedz jest chaotyczna to dobrze, bo zapewne takie jest rozumowanie Renault :D cos czuje ze 1 wyscig bedzie arcy ciekawy :)

  • 5. wpiszlogin
    • 2014-03-01 16:03:23
    • *.232.252.14.atman.pl

    @4. Fajnie by było jakby był arcy ciekawy oraz z udziałem "najsympatyczniejszych kierowców".

  • 6. klingus123
    • 2014-03-01 17:40:52
    • *.opera-mini.net

    Podejście Renault nie przestaje mnie zadziwiać. Stworzyli niebezpieczny, palący się silnik, który w dodatku ma deficyt mocy. A teraz mówią, że jakoś to będzie.
    Swoją drogą dobrze, że nie otrzymali bonusowego czasu na homologację. Mówię tak, chociaż lubię Lotusa. Poprostu byłoby to niesprawiedliwe. Mercedes i Ferrari mieli tyle samo czasu na przygotowanie jednostek i zdążyli na czas.

  • 7. asd123
    • 2014-03-01 17:52:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale Renault i tak moze wprowadzać zmiany w silniku ze względu na furtkę w przepisach

  • 8. Szarmi
    • 2014-03-02 00:17:30
    • *.play-internet.pl

    no tak ale majac silnik ktory ma deficyt mocy nie moga tego poprawic moga jedynie poprawic niezawodnosc przez co moze okazac sie ze silniki Reanult beda najslabszymi jednostkami napedowymi

  • 9. Reseller
    • 2014-03-02 01:25:13
    • *.dynamic.chello.pl

    No i tutaj trzeba zacytować bardzo słynną kwestię Anthony’ego Quinna z Greka Zorby: "Jaka piękna katastrofa" - dla teamów napędzanych generatorami Renault. Umoczyli jednym słowem.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo