komentarze
  • 4. jack22
    • 2014-02-19 09:29:07
    • *.icpnet.pl

    właśnie siedzę sobie w samych majteczkach, i oglądam testy w tv na żywo, polecam Wam, wpiszcie w google testy f1 na żywo

  • 5. szpenio
    • 2014-02-19 09:32:57
    • *.adsl.inetia.pl

    może dokładniej jakiś namiarek?

  • 6. ozyrys88
    • 2014-02-19 09:38:33
    • *.krakow.so.gov.pl

    szkoda, że po grecku, ale dobre i to, dzięki szpenio :)

  • 7. yellow75
    • 2014-02-19 09:53:39
    • *.cust.tele2.de

    1 Magnussen McLaren 1m39.224s
    2 Hamilton Mercedes 1m39.464s +0.240
    3 Hulkenberg Force India 1m39.923s +0.699
    4 Alonso Ferrari 1m41.115s +1.891
    5 Sutil Sauber 1m42.849s +3.625
    6 Frijns Caterham 1m44.337s +5.113
    7 Grosjean Lotus 1m44.832s +5.608

  • 8. szpenio
    • 2014-02-19 10:01:11
    • *.adsl.inetia.pl

    LOTUS na szrym końcu i co będzie dalej?
    1. Kevin Magnussen McLaren Mer. MP4-29 1:39.224 14
    2. Lewis Hamilton Mercedes Mer. W05 1:39.454 0.230 23
    3. Nico Hulkenberg Force India Mer. VJM07 1:39.923 0.699 14
    4. Fernando Alonso Ferrari Fer. F14 T 1:41.115 1.891 13
    5. Adrian Sutil Sauber Fer. C33 1:42.849 3.625 24
    6. Robin Frijns Caterham Ren. CT05 1:44.337 5.113 16
    7. Romain Grosjean Lotus Ren. E22 1:44.832 5.608 7

  • 9. szpenio
    • 2014-02-19 10:19:05
    • *.adsl.inetia.pl

    RED-BULL nie wystartuje w mistrzostwach? Newey się poddał? Co za pech!!!

  • 10. szpenio
    • 2014-02-19 10:22:15
    • *.adsl.inetia.pl

    Wydaje się się RENAULT wyprodukował trochę złomu i nic nie da się z ty zrobić!!!

  • 11. Fares1
    • 2014-02-19 10:25:23
    • *.palac.art.pl

    Usunięty

  • 12. szpenio
    • 2014-02-19 10:26:25
    • *.adsl.inetia.pl

    jack22 a w 3D gdzie to możemy obejrzeć???

  • 13. szpenio
    • 2014-02-19 10:46:37
    • *.adsl.inetia.pl

    Tyłeczek LOTUSA:
    http:// img198.imageshack.us/ img198/1889/kkc4.jpg
    Nosek LOYUSA:
    http:// img22.imageshack.us/ img22/5606/t9rx.jpg (spacje)

  • 14. RaptoRi
    • 2014-02-19 11:04:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wygląda na to ze bolidy wyposazone w silniki mercedesa radzą sobie najlepiej. No ale wiadomo, to tylko testy - chociaz do wysligu zostalo niewiele czasu... :)

  • 15. szpenio
    • 2014-02-19 11:14:41
    • *.adsl.inetia.pl

    Napoczątku testów FERRARI uzbroiło swój bolid w ogromną ilość czujników i puściło zasłonę dymną - na zdjęciu
    http:// img401.imageshack.us/ img401/3258/xkoj.jpg (spacje)

  • 16. kempa007
    • 2014-02-19 11:57:39
    • *.180.227.42

    RB10 na torze. Może mała zabawa w typowanie ile okrążeń uda mu się do końca sesji pokonać?

  • 17. wro40i4
    • 2014-02-19 12:09:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    obstawiam 10, w tym 1 pomiarowe - ostatnie zakończone efektownym paleniem...silnika :)

  • 18. RoyalFlesh F1
    • 2014-02-19 12:10:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niezły czas Maclarena, własnie dobili do teoretycznej granicy prędkości bolidu na ten rok. Są o 5 sek. za czasem z kwalifikacji z 2013.

  • 19. RoyalFlesh F1
    • 2014-02-19 12:14:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi się wydaje że wykonają 3 okrążenia. I jak już wykonają plan max na dziś kierowca odpali fajerwerki w bolidzie.

    Oczywiście sobie żartujemy, no ale nie wygląda to obiecująco.

  • 20. radzix
    • 2014-02-19 12:14:48
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    18@ Myślę,że to na pewno nie był przejazd na maxa, jeszcze jest zapas, więc nie będzie takiej tragedii

  • 21. szpenio
    • 2014-02-19 12:16:27
    • *.adsl.inetia.pl

    Caterham przynajmniej pojeździ na tym zawodnym silniku, powinni zgarniać kasę za udestępnianie danych i to nie małą!!!

  • 22. szpenio
    • 2014-02-19 12:18:38
    • *.adsl.inetia.pl

    Seb już cztery kółka idzie jak burza!!!

  • 23. radzix
    • 2014-02-19 12:29:59
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    1:37:908 Hamilton, a nie mówiłem

  • 24. radzix
    • 2014-02-19 12:34:42
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    1:36.961 Fastest lap - Vettel GP Bahrajnu 2013 rok

  • 25. egonF1
    • 2014-02-19 12:36:44
    • *.promax.media.pl

    a Caterham jakos sobie daje rade z silnikiem Renault

  • 26. radzix
    • 2014-02-19 12:39:27
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    a tak się wszyscy z Caterhama i ich sekcji bocznych naśmiewali, a być może osiągną metę w Australii w przeciwieństwie do upychaczy części...

  • 27. RoyalFlesh F1
    • 2014-02-19 12:41:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1:32,330 N.Rosberg PP z 2013r.

  • 28. RaptoRi
    • 2014-02-19 13:21:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wypowiedz Lopeza: "Nasz samochód powinien być szybki jak diabli, jeśli dane z symulacji i tunelu są poprawne." - ciekawe, zobaczymy... :)

  • 29. ryniu1992
    • 2014-02-19 13:24:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wygląda na to, że RBR i Lotus są w tym samym miejscu jeżeli chodzi o przygotowania do sezonu.

    btw. ilość jadu i hejtu jest niesamowita wśród Polaków. Przeglądam też fora polskich fanów angielskiej ligi piłkarskiej i nawet tam nie ma takiej nienawiści w stosunku do drugiego zespołu jak tutaj. Wstyd.

  • 30. wro40i4
    • 2014-02-19 14:20:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    http:// www. bbc.com/sport/0/formula1/26246948 (spacje)

    A mi tam banan na twarzy zagościł i pozostaje nadal, jak słyszę że "paluszek" będzie miał okazję pokazać jakimże to jest mistrzem świata - gdyby się okazało że ma wolniejszy od części stawki bolid :)

  • 31. Fares1
    • 2014-02-19 14:25:55
    • *.palac.art.pl

    Po przejechaniu 13 okrążeń RBR 10 odmówiło posłuszeństwa i stanęło na torze.

  • 32. bagat
    • 2014-02-19 14:37:15
    • *.adsl.inetia.pl

    1. Nico Hulkenberg Force India Mer. VJM07 1:36.880
    2. Fernando Alonso Ferrari Fer. F14 T 1:37.879 0.999
    3. Lewis Hamilton Mercedes Mer. W05 1:37.908 1.028

  • 33. kokon510
    • 2014-02-19 14:43:37
    • Blokada
    • *.przasnysz.mm.pl

    Force India miło mnie zaskakuje:)

  • 34. saint77
    • 2014-02-19 15:34:25
    • *.158.217.75.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Newey przyznał otwarcie, że ich największym problemem nie jest silnik tylko sposób upakowania bebechów w tylnej sekcji bolidu, zwłaszcza tuż przy wydechu. Określił to jako błąd konstrukcyjny. Wszystko tam się chyba topi po kilku okrążeniach instalacyjnych. Nie ma mowy o rozwnięciu pełnej mocy silnika i pojechania na maksa bo auto może stanąć w ogniu. Nie wiedzą za bardzo co z tym zrobić. Zmiana silnika na inny niż Renault wiąże sie z koniecznością przeprojektowania 1/3 części bolidu, więc chyba tą drogą nie pójdą a poza tym kto im ten silnik dostarczy? Adrian przekombinował całkowicie, ale gdyby im się udało to opanować to będą mieli bardzo szybki bolid. Oby więc nie opanowali problemu za wcześnie, bo znowu będzie teatr jednego aktora.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo