komentarze
  • 1. bartexar
    • 2014-01-23 19:46:09
    • *.adsl.inetia.pl

    O 1kg?!?! Toż to szaleństwo!

  • 2. Przejscie
    • 2014-01-23 19:58:01
    • *.183.196.29.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Dlaczego zakazywać koców grzewczych? Rozumiem zmiany silnika itp.- ekologia, postęp technologiczny i te sprawy, ale pewne zasady są zupełnie bez sensu. A te które maja jeszcze jakiś sens niedługo zmienią na coraz głupsze... ręce opadają. Ale co ja mogę? Nawet oglądać trudniej będzie, bo Polsat rezygnuje. Świat idzie w złym kierunku

  • 3. Sztandi
    • 2014-01-23 20:09:57
    • *.dynamic.chello.pl

    Dbają o bezpieczeństwo... taa, dlatego koce grzewcze będą wyeliminowane ;) No chyba, że w ramach oszczędności, bo prąd przecież taki drogi ostatnio :(

  • 4. maziboss
    • 2014-01-23 21:01:54
    • *.dynamic.chello.pl

    To że Polsta rezygnuje to pewne ? Jak tak to się chyba potknę...

  • 5. PiotrasLc
    • 2014-01-23 21:08:09
    • Blokada
    • *.107.rewolucja-net.pl

    Było miło ale sie skończyło , na pożegnanie zobacze GP Australii i potem trzeba sie przezucic na WTCC lub DTM

  • 6. jezdziec121
    • 2014-01-23 21:08:20
    • *.myslenice.net.pl

    Jak Polsat zrezygnuje, to gdzie będzie można oglądać F1?

  • 7. Polak477
    • 2014-01-23 21:25:37
    • *.pppoe.covernet.pl

    Jejku dalej te głupoty próbują przepchnąć. Jaki jest koszt koca grzewczego? Stawiam, że na nakrętki (te McLarena za 1000$) wydają więcej w ciągu sezonu niż na te koce grzewcze. Nie mówiąc już o zmianach silnika (dla oszczędności oczywiście!). To nie ma nic wspólnego z bezpieczeństwem. Na deszczu to kierowcy będą latali jak Dreamlinery...

    I zupełnie nie rozumiem przepisu o zatrzymywaniu się na okrążeniu zjazdowym. Wchodzą nowe silniki, nie wiadomo jak będzie z paliwożernością w warunkach wyścigowych (znaczy pomijając limity, których nie można przekroczyć), w wyścigu mogą zmienić się warunki atmosferyczne i może wzrosnąć spalanie, nie mówiąc już o ciśnięciu na maksa przez cały wyścig. Teraz będzie trzeba dolewać te parę litrów więcej. I po co? Co daje taka zmiana? Bezpieczeństwo? Jeśli tak to dochodzimy do jakichś chorych paradoksów i niedługo nie będzie koców grzewczych, ale dla bezpieczeństwa nie będzie można się zatrzymać po wyścigu. (co innego kwalifikacje, gdzie jedzie się 4 okrążenia i można dokładnie wymierzyć ile trzeba nalać paliwa)

  • 8. Lotuss
    • 2014-01-23 22:29:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na deszczu to kierowcy będą latali jak Dreamlinery...
    Chyba się rozbijali bo nie dreamlinery latają :D one więcej stoją w naprawie :P

  • 9. Lotuss
    • 2014-01-23 22:33:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bo dreamlinery nie latają*

  • 10. Yachu
    • 2014-01-23 23:15:41
    • *.bb.sky.com

    koce grzewcze to wywala z jakiego powodu bo chyba nie bezpieczenstwa w pit lane, jak beda ich wypuszczac na niedogrzanych oponach to to jest dopiero super bezpieczne. Y

  • 11. Jahar
    • 2014-01-24 07:58:26
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Dlaczego niby kierowcy mieliby latać na zimnych oponach? Niech jeżdżą tak żeby się nie rozbić a jeśli to dla kogoś coś zbyt trudnego to niech nie pcha się do jazdy na tak zwanym najwyższym poziomie. Ludzie to by oczekiwali aby w F1 więcej zależało od kierowcy a gdy zabiera się im jakieś ułatwienie to lament. Akurat zabranie koców jest dobrym pomysłem tak samo jak zakaz zatrzymywania się na torze. Jak jest się najlepszym to takie drobnostki nie wpłyną na wyniki a jeśli już to będzie oznaczać tylko tyle, że kierowca i zespół nie zasługują na zdobyty wynik.

  • 12. lta700
    • 2014-01-24 09:01:57
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    czyżby vettel przytył o 1 kg ?

  • 13. lukasz1
    • 2014-01-24 15:33:25
    • *.adsl.inetia.pl

    Ja również nie widze nic złego w zakazie używania koców grzewczych. Więcej będzie zależało od kierowcy. Przy wyjeździe z boksu zaraz przed innym samochodem będzie dużo trudniej się utrzymać i jak straci pozycje, rozgrzeje opony to za kilka kółek będzie mógł spróbować odzyskać pozycje. W dodatku w kwalifikacjach strategia będzie miała jeszcze większe znaczenie, nie będzie wyjeżdżania 2 min przed końcem sesji. Wprowadzenie 5 sekund kary to również dobre posunięcie, do tej pory był brak kary, albo kara bardzo dotkliwa.

  • 14. Przejscie
    • 2014-01-24 16:03:56
    • *.183.196.29.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Racja, dobrze by było gdyby więcej zależało od kierowcy. Ale jaki wpływ na większość wyścigu mają koce grzewcze, a jaki np. DRS? Przecież ten system to totalna głupota i i zaprzeczenie istoty wyścigów. Wiec wolał bym, aby zostawili koce a zrezygnowali z DRS. Pamiętajmy jeszcze, ze F1 od zawsze była poligonem doświadczalnym dla przemysłu samochodowego i zaawansowanie techniczne było kluczem do popularności tego sportu. A to co się teraz dzieje to układy, pieniądze i polityka.

  • 15. lukasz1
    • 2014-01-24 20:57:25
    • *.adsl.inetia.pl

    O DRS mam takie same zdanie, ale w tej sprawie nie ma albo/albo. Trzeba docenić to co jest, innego wyjścia nie ma :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo