komentarze
  • 1. beltzaboob
    • 2013-10-01 19:53:11
    • *.play-internet.pl

    Ten facet jest jak zaraza. Czy McLaren podąża drogą Williamsa?

  • 2. 2stowa2
    • 2013-10-01 20:51:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czekam az do f1 wprowadza tdi 2.0 vw

  • 3. saint77
    • 2013-10-01 22:17:06
    • *.dynamic.chello.pl

    @2.
    najlepiej od razu 1.0 EcoBoost, 3 cylindry, 100KM.
    To będzie ekologia i oszczędność.
    A opony powinni wprowadzić 4 komplety na sezon.

  • 4. silvestre1
    • 2013-10-01 22:31:44
    • *.dynamic.chello.pl

    Powinno być nie 6 silników, a 3 - jeden na torze, jeden w naprawie i jeden na części.

  • 5. luk676
    • 2013-10-02 00:12:54
    • *.221.164.204

    @3
    Oczywiscie z instalacja LPG, a opony caloroczne.

  • 6. saint77
    • 2013-10-02 07:55:57
    • *.158.216.120.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @5.
    tak, opony koniecznie "uniwersalne", na każdą pogodę od spieczonego asfaltu poprzez ulewny deszcz po oszroniony tor (dla pewności, klimat się przecież ochładza).

  • 7. 99kowalski
    • 2013-10-02 09:34:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    przestańcie narzekać, wytłumaczcie mi lepiej co to jest "jeden z tych kompromisów ryzyka przeciwko nagrodzie"

  • 8. saint77
    • 2013-10-02 12:55:23
    • *.133.191.80

    @7.
    wg mnie to najkrócej rzecz ujmując skonstrułowanie takiego bolidu który będzie działał perfekcyjnie dopóki sie nie spier....i. Coś jak wczesne konstrukcje RBR. Leci do mety a 2 okrążenia przed nią wysiada skrzynia, KERS lub leci dym z silnika. Słowem: ryzykujemy i robimy coś szybkiego ale może to stanąć w każdej chwili.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo