komentarze
  • 1. Mad89
    • 2013-07-01 12:29:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Każdy śpiewa jak mu pasuje. Nudne robią się te opony. Niech zrobią tak, by było bezpiecznie i przy okazji dużo nie zostało zmienione. RBR i tak sobie poradzi. To trochę pokaz bezradności Neweya, skoro próbuje ugrać coś polemiką.

  • 2. mefrix
    • 2013-07-01 12:36:59
    • *.opera-mini.net

    Swoja droga nie wiem co marudzi, gdyby nie pech ze skrzynia biegow to Sebastian by wygral to GP i wlasciwie dzieki temu ze Hamiltonowi poszla opona.

  • 3. mwhakowscy
    • 2013-07-01 13:50:47
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Zespołowi Red Bull aktualne opony nie przeszkadzają, dlatego wypowiedź Adriana Neweya jest dla mnie wiarygodną.

  • 4. PanPikuś
    • 2013-07-01 13:57:49
    • *.dynamic.chello.pl

    @3 Nie do końca. Zeszłoroczne opony ( bo taki pomysł podał Newey podczas " pełnego " wywiady ) były bardziej wytrzymałe, czyli pozwoliły na wyciskanie więcej z auta.
    RBR ma prawdopodobnie najlepszą aerodynamikę i to pozwoliłoby im na dominację.

  • 5. Kwazar
    • 2013-07-01 14:05:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    O ile wiem to do zmiany konstrukcji opon z powodów bezpieczeństwa zgoda zespołów nie jest potrzebna!
    Czyli wniosek jest taki, że wcale nie o bezpieczeństwo się tu (Red Bullowi) rozchodzi xD

  • 6. mwhakowscy
    • 2013-07-01 14:32:28
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Żeby sprecyzować, co miałem na myśli, pozwólcie, że przeredaguję pierwszą część mojego zdania z postu nr. 3. "Zespołowi Red Bull aktualne opony nie przeszkadzają prowadzić w obydwu klasyfikacjach, ....."

  • 7. Sebson
    • 2013-07-01 14:53:34
    • *.226.51.114.awist.pl

    Newey ma rację. Jeśli kierowcy boją się jeździć na oponach (nawet Hamilton to przyznał) to trzeba je zmienić. Nie wyobrażam sobie bojkotu GP Niemiec i sytuacji, w której kierowcy nie chcą startować. Tor Nurburgring i tak jest w kiepskiej kondycji finansowej, a musiałby oddać kibicom pieniądze (których nie ma) za bilety. Wątpię, żeby Pirelli zdążyło cokolwiek zmienić do piątku...

  • 8. mike 40
    • 2013-07-01 15:06:35
    • *.160.171.202

    Jedno jest ciekawe po jaką ch....a Pirelli w ogóle zmieniło oplot na stalowy jak tamten był lepsze i to o wiele

  • 9. mike 40
    • 2013-07-01 15:08:21
    • *.160.171.202

    po jakiego miało być

  • 10. Yoozeck
    • 2013-07-01 15:27:50
    • *.static.zebra.lt

    Przypomnijcie proszę ile okrążeń wytrzymywała średnio najmiększa mieszanka opon Bridgestone? Może ktoś posiada takie statystyki lub wie na jaką skierować stronę gdzie znajdę takie info abym mógł dla ciekawości sobie porównać z Pirelli.

    Do czego zmierzam. Chciałbym dowiedzieć się czy przypadkiem najmiększa mieszanka Bridgestone nie wytrzymałaby dłużej niż twarda Pirelli?

  • 11. Sebson
    • 2013-07-01 15:37:25
    • *.226.51.114.awist.pl

    10. Yoozeck
    IMO wytrzymałaby dużo dłużej. Opony Bridgestone nigdy nie zużywały się tak szybko jak Pirelli. Bernie chciał opon dostarczających rozrywki, więc proszę: ma je

  • 12. arek2k
    • 2013-07-01 19:24:11
    • *.olsztyn.vectranet.pl

    @10 - taka próba porównania nie ma sensu, bo chyba nie twierdzisz ze Pirelli nie umie zrobić lepszych opon. Trzeba zrozumieć ze to wszystko jest robione pod widowisko i tyle w temacie.

  • 13. BlackSun
    • 2013-07-01 23:16:06
    • *.internetia.net.pl

    Rzymskie igrzyska, w których ginęli ludzie też robiono "pod widowisko".

    Jak dla mnie, to Pirelli nie ogarnia tego, co się dzieje z tymi gumami. Chaos jaki panuje w ich oficjalnych komunikatach wskazuje na zdecydowany brak pomysłu na zmiany, a może się okazać, że to nie "klej", ani :oplot", a po prostu mieszanka i proces technologiczny...

    Wypowiedzi Newey'a raczej pod publiczkę i w celu zamieszania w środowisku... Inaczej bym tego nie oceniał. RBR i tak prowadzi

  • 14. Yoozeck
    • 2013-07-02 08:02:55
    • *.static.zebra.lt

    12. arek2k Nie twierdzę że Pirelli nie wie jak zrobić dobre opony na F1 ale po GP Brytanii wiem, że jeszcze takich nie zrobiło.

    Nie lepiej byłoby zostawić Bridgestone z najmiększą mieszanką jako najtwardszą? Przynajmniej byłoby bezpieczniej i kierowcy mogliby cisnąć na maksa.

  • 15. TrollMan
    • 2013-07-03 11:42:48
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Gdyby nie te wybuchające opony wyścig byłby nudną procesją, a tak był jednym z lepszych jakie kiedykolwiek dane było mi widzieć. Nie ma co się oszukiwać, dopóki Hamiltonowi nie wybuchła opona na torze w zasadzie nic się nie działo. Potem poszło lawinowo. Pirelli pewnie na tym straciło, Bernie i organizatorzy pewnie robili pod siebie, ale z punktu widzenie kibica lepiej być nie mogło:)

  • 16. kempa007
    • 2013-07-06 18:16:06
    • *.dynamic.chello.pl

    test

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo