komentarze
  • 1. saint77
    • 2013-06-30 22:55:53
    • *.dynamic.chello.pl

    Pirelli zmieni dostawcę ziemniaków do produkcji opon.
    Nowe dostawy zapewnią większą trwałość:)

    A na poważnie - są granice przyzwoitości, których nie należy przekraczać, bo może zdarzyć się nieszczęście. Wiem, że zdania są różne ale są inne możliwości uatrakcyjnienia widowiska niż wybuchające opony.

  • 2. Flek
    • 2013-06-30 23:53:18
    • *.205.72.35.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Byłem przeciwnikiem wprowadzania zmian w ogumieniu, ale dzisiejszy wyścig to jakaś parodia, opony nie powinny wybuchać...

  • 3. MarTum
    • 2013-07-01 00:12:16
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie w takiej ilości na weekend !

  • 4. Jahar
    • 2013-07-01 00:36:40
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Pirelli to kozioł ofiarny i tyle. Do normalnych samochodów mają dobre kapcie na wysokim poziomie:)

  • 5. devious
    • 2013-07-01 00:53:53
    • *.nplay.net.pl

    W Indianapolis 2005 też wybuchały opony Michelin bo akurat nie wytrzymywały specyfiki toru. I jakoś w następnych wyścigach był spokój. Być może w GP Niemiec też nie będzie aż takich problemów choć na pewno media a już szczególnie Borówa z Grzesiem będą się podniecać cały weekend i przy każdej okazji zastanawiać kiedy wybuchnie opona.

    Ja się nie podniecam, Pirelli pewnie zmieni opony na następne GP przy akceptacji FIA a tymczasem każą zmienić ciśnienia lub coś w tym stylu i będzie OK. To dorośli ludzie i znają się na swojej robocie :)

    Btw. dzieki takim "cyrkom" w F1 jest ciekawie. Raz opony, raz afera z testami, raz jakieś dyfuzory. Nie mówię, że mi sie to podoba ale taki urok F1, że zawsze jest jakiś gorący temat. Musi być :) W przyszłym sezonie pewnie nr1 będą silniki oraz kto jaki wałek w bolidzie zrobił...

  • 6. FERRARI19
    • 2013-07-01 07:09:56
    • *.204.36.90.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Mam pytanko, jakich opon używa Porsche Supercup? Bo wiem, że GP2 i GP3 używają właśnie Pirelli. W tym roku dość mocno interesuję się GP3 i kierowcy mają naprawdę dużo problemów z przejechaniem całego dystansu wyścigu, gdyż opony kompletnie nie zapewniają trakcji. W GP2 opony też ulegają degradacji co jest logiczne, ale ciekawi mnie jakie opony są stosowane w Porsche? Bo te opony także w końcówce nie zapewniają przyczepności...
    Ale wracając do weekendu na Silverstone, w bolidach GP2 i GP3 nie dochodziło do eksplozji opon... (Choć nie jestem pewno co do GP2, bo wyścigu nie widziałem ;-)). Tak więc zastanawia mnie dlaczego te opony nie wybuchały? Rozumiem inne prędkości, inne obciążenia, ale czy tylko to miało na to wpływ?

  • 7. sliwa007
    • 2013-07-01 09:18:14
    • *.kielce.vectranet.pl

    Jedno jest pewne, w przyszłym sezonie nie ma co liczyć na więcej niż jeden, może czasami dwa pit stopy w wyścigu. Wizerunek trzeba będzie jakoś odbudować...

  • 8. FERRARI19
    • 2013-07-01 10:09:22
    • *.205.46.42.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    sliwa007
    A więc za rok wracamy do nudnych procesji i braku jakiejkolwiek walki o wysokie pozycje...
    Myślę, że to jest zła wiadomość dla Ferrari i Lotusa...

  • 9. Jacko
    • 2013-07-01 12:34:05
    • *.dynamic.chello.pl

    @6. FERRARI19
    W Porsche Supercup używają Michelinów.

  • 10. FERRARI19
    • 2013-07-01 13:46:56
    • *.158.221.207

    @9. Jacko
    Dzięki, tak też myślałem ; )

  • 11. mike 40
    • 2013-07-01 15:20:20
    • *.160.171.202

    Chcieli widowiska to je mają, bardzo to widowiskowoniebezpiecznie to wyglądało, Pokazali jakie kiepskie opony potrafią zrobić, Jedno tylko pytanie jak by ktoś był nie daj borze zginął na torze wczoraj ciekawe kto by za to odpowiedział ?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo