komentarze
  • 1. pjc
    • 2013-03-23 14:10:15
    • *.warszawa.vectranet.pl

    To byłaby świetna decyzja w obecnej sytuacji.
    Muszą ją podjąć jak najszybciej.

  • 2. lta700
    • 2013-03-23 14:38:55
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    że co .........................

  • 3. waterball
    • 2013-03-23 14:42:26
    • *.187.18.37

    Tegoroczny Williams jest złożony z tego co znaleźli w kącie garażu...

  • 4. Klocuch12
    • 2013-03-23 15:04:16
    • *.stargardszczecinski.vectranet.pl

    jacy kierowcy taki bolid :D
    to chyba oni go przygotowywali ...

  • 5. Bartlomiejn1
    • 2013-03-23 15:45:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Barichello pracowal nad bolidem na 2012 rok ,Maldonado tlyko pomagal ....<=====nic wiecej moim zdaniem nie trzeba tu mowic po prostu maldonado nie ma takiego doswiadczenia w F1 jak Rubens ,a po za tym Williams stworzyl rewolucyjny bolid tak jak mclaren i obydwoje maja teraz problemy ,mogli robic ewolucje i napewno byliby w pierwszej 10

  • 6. fankaWilliamsa
    • 2013-03-23 16:50:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rozwiązania w tegorocznym bolidzie są naprawde rewolucyjne i bardzo interesujące ale widac coś nie zadziałało gdzieś popełnili błąd i stąd tak słabe wyniki.Powrót do wydechu FW34 jest rozsądnym krokiem i dobrze,że zamierzają to testować w najblizszym czasie.Potrzeba cierpliwości tylko niektórym tego brakuje i lepiej używać zgryźliwych uwag;)

  • 7. waterball
    • 2013-03-23 17:45:41
    • *.187.18.37

    @fankaWilliamsa - ta rewolucyjność jest chyba zupełnie chybiona, sezon się zaczął i już nie czas na powroty na ślepo do starych elementów. Williams jako ostatni pokazał bolid w ostatniej chwili więc prawdopodobnie nie zdążyli go zbudować. A Marussia jest 0.2 s za Williamsem - to przeraża bo Marussia robi cały czas postępy a Williams ...

  • 8. fankaWilliamsa
    • 2013-03-23 18:11:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @7 uważasz,że prezentacja bolidu,która odbyła się najpóźniej ma wpływ na te wyniki?nie widzę analogii i proszę Cię nie porównuj tego zespołu do Marussii bo to zupełnie inna bajka.Co do postępów wiesz w przeciągu tygodnia nawet nie całego trudno o rewolucję po tym GP będzie czas na spokojną analizę i wprowadzanie poprawek.Poza tym Mike Coughlan ma spore doświadczenie i skoro zdecydowali się na taki krok to wiedzą co robią nie jest to jakieś błądzenie.Poza tym czyżby ostatnie zdanie mojej wypowiedzi w jakimś stponiu Cię dotknęło?Ja tej ekipie kibicuje już 10 lat i nadal będę bo tyle dobrego co Oni zrobili dla tego sportu nie da się ocenić prawdziwy kibic jest ''na dobre i złe'' i być może za bardzo się przejmuje ale to ten zespoł powstał z miłości do F1 i wiem,że jeszcze wrócą na szczyt potrzeba czasu.Pozdrawiam

  • 9. Lobo47
    • 2013-03-23 19:42:17
    • *.239.10.248

    @8...masz rację!..... nie można tak szybko wprowadzić poprawek do samochodu
    który tak naprawdę był przez cały czas budowany pod całkiem inny wydech!....
    którego "wszechmocna" FIA zakazała. Na początku Mike bardzo bronił swojego
    projektu i twierdził że ich wydech jest legalny i brali z nim udział
    w testach..... w końcu "polegli " razem z Caterhamem ! Przeprojektowanie i
    zrozumienie nowego pakietu aero trochę potrwa. Przypomnijcie sobie sezon
    2009 i ..podwójne dyfuzory... ile czasu zajęło to zespołom żeby skopiować
    i zrozumieć działanie.....jeśli tak można powiedzieć "dziurawego zakończenia
    podłogi " w bolidzie....dla niektórych było już po sezonie :)

  • 10. matito
    • 2013-03-23 19:49:10
    • *.adsl.inetia.pl

    w sumie i tak mają słaby bolid więc wiele nie ryzykują

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo