komentarze
  • 1. sliwa007
    • 2013-02-12 09:12:12
    • *.kielce.vectranet.pl

    Jest o co walczyć, jak ktoś zbuduje bolid zdolny do walki o tytuły w 2014 to przy odpowiednim stopniu rozwoju będzie o te tytuły walczył również w 2015, 2016 itd...
    Możemy mieć nowy podział w F1, chociaż na wielkie przetasowania nie liczę - kasa w końcu zrobi swoje...

  • 2. Kamil-F1
    • 2013-02-12 10:02:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Allison pewnie próbuje wytłumaczyć już ewentualną porażkę w nadchodzącym sezonie- stąd te brednie.
    Z resztą nie ma się co dziwić; Lotus to w końcu dawne Renault, czyli firma która miała bardzo znaczący wpływ na zniszczenie F1.

  • 3. emZi
    • 2013-02-12 10:20:53
    • *.lublin.mm.pl

    @2
    Hehe, ale pieprzysz :) Jak potłuczony :)

  • 4. viggen
    • 2013-02-12 10:32:12
    • *.dynamic.chello.pl

    Wiele zespołów ma w tym sezonie przed sobą wielkie wyzwanie. Cisnąć do końca i jednocześnie pracować nad nowym bolidem na sezon 2014. Jedni to podzielą, inni już w połowie sezonu zrezygnują.
    Ciekawe jak będzie wyglądała siła w nowym sezonie? Do tego nowe jednostki. Kto zrobi najlepszą? Kto zrobi najbardziej niezawodną?

  • 5. ForzaFerrari
    • 2013-02-12 10:47:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    viggen
    Dużo pytań bez odpowiedzi,o czym to świadczy?

  • 6. Mateo_R19
    • 2013-02-12 11:35:33
    • *.ip.netia.com.pl

    @2 Weź się rozpędź a ściana znajdzie się sama.

  • 7. Skoczek130
    • 2013-02-12 14:37:44
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wątpię, by sezon 2014 przewrócił stawkę, jak sezon 2009. Raczej tego nie "odczujemy", no jedynie od strony brzmieniowej. ;)

  • 8. 6q47
    • 2013-02-12 15:45:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    7. Skoczek130
    Na pewno V6 będzie miał inną charakterystykę oddawania mocy pod warunkiem, że nie będzie zbyt wiele elektroniki w regulowaniu "delegowanych niutonów" na tylna oś.
    Standardowy moduł raczej pewny - coś musi być pod kontrolą FIA. Ewentualnie pozwolą na stosowanie fabrycznych ze wskazaniem na wyłonienie lidera w sterowaniu całym agregatem napędzającym bolidy rocznika 2014.
    Lider dostanie licencję FIA i wtedy będzie OK...

  • 9. zawist
    • 2013-02-14 02:54:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Silniki V6 1,6 turbo moga odslonic wlasciwe umiejetnosci kierowcow, poniewaz jak ktos trafnie napisal nie bedzie elektroniki i zgadza sie nie bedzie a co za tym idzie? wieksze skupienie kierowcy wyczucie i minimalne popelnianie bledow. Moze byc naprawde ciekawie

  • 10. zawist
    • 2013-02-14 02:56:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sory jak zwykle za pismo ale nie chce mi sie stawiac znakow interpunkcyjnych itd itp

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo