komentarze
  • 33. viggen
    • 2013-02-12 10:52:56
    • *.dynamic.chello.pl

    :)
    Nie sięgam do zawiłych czasów bo pierwsze co mi przyszło do głowy. Nie chce mi się nad Tobą skupiać, bo pewnie znalazłbym wiele baboli poczynając od naszej pierwszej rozmowy :)
    Po prostu mi się nei chce. Co wtedy nawet się obraziłeś na mnie ;)
    Era Santandera czy nie ale Ferrari nie potrafi do dzisiaj swojego tunelu zbudować. Nie widziałem wyników finansowych za zeszły sezon. Wiem tylko. ze Mcl i RBR są najsilniejszymi zespołami jeżeli chodzi o wyniki finansowe. Lotus też się pnie coraz wyżej a nawet potrafili swój tunel wybudować.
    Aerodynamika - to już rozmawialismy. Chciałeś zabłysnąć a sam się wepchnąłeś w kozi róg a potem nie umiałeś z niego wyjść.
    Ostatnie wypowiedzi Neweya - "Nie ma zmian w regulaminie i są ograniczenia aerodynamiczne. Już nowego w tej dziedzinie nie wymyślimy. Dzisiaj to opony wyznaczają kierunek w którym powinniśmy się rozwijać i na czym skupić" Itd itp

    Co do Vettela i Senne - tak zgadza się, wpakował się w tor jazdy bo ściął zakręt. Ale nadal nie wiesz dlaczego dostał Senna karę? Bo Senna pojechał jak Grosjean. Ktokolwiek by tam był Senna i tak by przestrzelił zakręt. Miał za dużą prędkość i i gdyby nie Vettel na jego drodze tak czy siak by skończył na kimś innym. A dwa - Vettel mu zamknął zakręt a nie wpakował się w tor jazdy Senny. Senna był z tyłu i to ona powinien uważać. To tak jak manewr wyprzedzania.

    Co do świateł. A wiesz co oznacz żółte ciągłe i żółte migające? Albo żółte z migającym czerwonym ? W wiesz o tym, że steward z machającą flagą jest wyżej niż światełko?
    Każdy myślał, że wyprzedził na żółtych. Ja też! Ale chłopaki na wielu forach w tym nawet na jednym polskim rozłożyli regulamin na części pierwsze - i okazało się - Vettel nie złamał przepisu. Wyprzedzał prawidłowo. Żadne forum które rozgryzło regulamin nie miało innego werdyktu jak takie, że Vettel został zasłużenia Mistrzem Świata.

    Tak jesteś właścicielem Ferrari i wiesz co oni wiedzą :D
    Ferrari złożyło pismo o wyjaśnienie i otrzymało odpowiedź. I temat się skończył, bo nie było podstaw o zmianę wyników.

    PS
    Dzisiaj masz wypowiedź Hornera - Lotus i Sauber zrobili największe postępy. A nei chciałeś mi wierzyć.
    Lotus z Raikkonenem w tym sezonie powalczą o tytuł i sobie wspomnisz moje słowa.
    Allison stoi za sukcesami Schumachera w Ferrari i Alonso w Renault. (tylko nikt o tym nie pamięta). Bo dzisiaj tylko każdy kojarzy nazwisko Newey.

    Pozdro! Dla mnie koniec tematu w tym wątku.

  • 34. Polak477
    • 2013-02-12 12:21:29
    • *.pppoe.covernet.pl

    33. Horner razem z Marco i Di Montezemolo gadają różne rzeczy i często odwracają od siebie uwagę to samo o Sauberze i Lotusie mówili rok temu. Ale ja nie o tym. To wcale nie Allison stał za sukcesami Ferrari, ale ktoś o imieniu Rory Byrne, który paradoksalnie pracuje nad przyszłorocznym bolidem Ferrari właśnie.

  • 35. Grzesiek 12.
    • 2013-02-12 12:51:28
    • *.162.230.26

    Taa nie chce Ci się ...hehe
    sam pewnie przemyślałeś wiele i wiesz że to Ty ciągle piszesz rzeczy które nijak się mają z prawdą :P
    Ale dobra - nie chce mi się ciągnąć tematu i dalej wymieniać . Sam się pogrążasz coraz bardziej :P
    a Ty dalej walisz cytatami . I co z tego że wiesz co mówią inni skoro nie potrafisz zrozumieć . Ogólnie jesteś doskonałym przykładem na błąd w edukacji . Za dużo ramówek a za mało samodzielnego myślenia ....
    Tylko zupełny amator może pisać że aerodynamika nie odgrywa większej roli ....
    ale co ja tam będę się produkować - betonu i tak nie przebiję :P

    Ech ...kiedy Senna dostał karę ? Coś Ci się znowu pokiełbasiło ....
    A poza tym co piszesz to same głupoty . Senna nic więcej nie mógł zrobić . Za to Niemiec maił do dyspozycji cały tor . Po jaką cholerą pakował się w Brazylijczyka to już tylko on wie :P
    Co do żółtej , to właśnie przy tej fladze zaczął wyprzedzać . A mowa że zachował ostrożność to tylko pieprzenie dziadków z FIA .......
    Nie jestem właścicielem Ferrari . Ale właśnie dlatego o czym pisałem wcześniej Ferrari nie składało odwołania , bo to i tak im nie dało ....

    Co do postępów , to nie słyszałem żebyś coś wspominał o Sauberze ....
    ogólnie zobaczymy co przyniosą następne testy , być może Lotus i Sauber więcej mieli z nowych bolidów i więcej odkryli .....

    32. elin
    Czegoś tutaj nie rozumiem ... Dlaczego piszesz ze obaj mieszamy Ciebie do naszej kłótni .... ?
    Przeczytaj uważnie kto co pisze .... zanim osądzisz . Bo widzisz nie chcę bezpodstawnie być wrzucany do tego samego wora co @ viggen i posądzany że również Ciebie mieszam do kłótni z wyżej wymienionym :P
    Pozdrówka :)

  • 36. Grzesiek 12.
    • 2013-02-12 13:22:13
    • *.162.230.26

    @ 34
    Szkoda zdrowia ! znowu @ viggen łyka jak młody pelikan .... PR gadki Hornera i uznaje ją za wyrocznię :D
    A co do Allisona , to pewnie znowu gdzieś w necie coś po łebkach przeczytał i udaje że wie więcej niż rzeczywiście .... - ot taka przypadłość :D

  • 37. elin
    • 2013-02-12 15:03:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    35.Grzesiek12. - bo obu Wam należy się ( op...rz ) po równo ...
    Ciekawie piszecie i fajnie by się czytało << argumenty - kontrargumenty >> gdybyście tylko odpuścili sobie wzajemne wyzwiska !!!

    Pozdrowionka Wam Obu ;-)

  • 38. viggen
    • 2013-02-12 16:09:00
    • *.dynamic.chello.pl

    @34
    Napisałeś " To wcale nie Allison stał za sukcesami Ferrari, ale ktoś o imieniu Rory Byrne, który paradoksalnie pracuje nad przyszłorocznym bolidem Ferrari właśnie. "
    Rory Byrne (i pewnie sobie przypomniałeś dopiero o nim niedawno jak był news o tym, że wraca do Ferrari) był konnstruktorem. Allison był szefem aerodynamiki w Benettonie, potem w Ferrari (chyba od 2000r jeżeli dobrze pamiętam) a potem przeszedł do Renault w 2005.
    Do dzisiaj Newey też wszystkiego nie wymyślił, tylko jako szef wszystko się jemu przypisuje.
    Ale to nie ważne. Chciałem tylko wspomnieć, że wiele rzeczy nie jest takie jak nam sie wydaje.
    Pomijam fakt, że nowatorski system wydechu, który okazał się w sumie niewypałem czy też aktywne zawieszenie, które FIA im zabroniła to jego pomysł. (pod jego dowodzeniem) DRD to też pomysł Lotusa. itd

    Co do oceny Hornera - tak mówił o Lotusie i Sauberze w zeszłym roku. I co pomylił się ? Przez pierwszą połowę Sauber i Lotus byli naprawdę szybcy tylko z braku finansów nie dali rady walczyć z najsilnielniejszymi.
    A to że RBR będzie z przodu to nie powiedziane, Najszybszym bolidem w zeszłym sezonie był Mcl tylko jego niezawodność była jaka była. Mcl w tym sezonie mocno podepcze po piętach RBR.
    Ponadto nie mówi Horner o tym, że ktoś jest silniejszy od nich, tylko że zrobili postępy. A to dwa inne pojęcia.

    @35
    Gregory....
    Nie chce mi się, nie jestem dzieckiem jak Ty.

    Już Ci 100 razy powtarzałem, że dzisiaj aerodynamika nie odgrywa takiej roli jak kiedyś bo jest ograniczona i zespoły też mają z tym problem. Nigdzie nie napisałem że bolidy się nie opierają na aerodynamice!. Sam sobie to ubzdurałeś i myslałeś że zabłyszczysz. Kiedyś aero było tak zaawoansowane że mechanika prawie nic nie miała do roboty.
    Dzisiaj opony są podstawą do budowy bolidu. Bolid się projektuje pod opony. Dzisiaj aero nie jest siłą przewodnią w nowych bolidach. Nie ma takiego wpływu jak kiedyś. To napisałem, resztę sobie dodałeś.
    Jakie są różnice w porównaniu do starych bolidów nawet z zeszłego sezonu. Zawieszenie pull road, zmniejszenie masy, optymalizacja tylnej czesci kolo dyfuzora, wyciagniecie skrzyni biegów itd. Nic nowego z aero nie wymysla bo przepisy zabraniaja. Jedyną luką jest DRD ale już DDRS został zabroniony. Nawet uginanie płatów zostało zminimalizowane do minimum.
    W przyszłym sezonie będziesz miał nowe silniki i ERS.
    Kiedys mogłeś kombinować jak chciałeś.
    Ale dalej sobie myśl jak myślisz.

    Co do Senny. Przesadziłem ponieważ Senna gdyby się nie wyeliminował dostałby tak czy siak karę za ten manewr.
    Vettel nie miał całego toru. Ty chyba na Playstation grałeś a nie oglądałeś wyścigu. Połowa stawki w jednym zakręcie a Vettel miał cały tor :D Hahaha.
    To Senna się wpakował w Vettela a nie na odwrót. To Senna był za Vettelem.
    Co do flag masz znowu urojenie. Bo były światła dwukolorowe jak i flagi dwukolorowe.
    Ale co tam sobie ubzdurałeś to sobie ubzdurałeś. Ale nie musisz się tym z nami dzielić i krzyczeć wszerz i wzdłuż, że Vettel nie zasłużył na mistrzostwo. Niemiec wygral sezon zasłużenie i tyle.
    Twoje lamenty (i Alonso) nic nie zmienią.
    Ale po kim to się mozna spodziewać, skoro wierzy w papkę Ferrari. I największego poszkodowanego od 3 lat, prawie jak męczennik ostatnich lat w F1...
    Który od lat wierzy. że Massa jest słaby ale na tyle dobry że pokonał Raikkonena z palcem w tyłku. Itd.
    Najpierw spójrz w lustro zanim coś napiszesz.
    Cytuje wypowiedzi, ale wiem jakie i komu wierzyć.

    Odwołania nie było bo najpierw było pismo o wyjaśnienie. I otrzymali odpowiedź od FIA. Gdyby w wyjaśnieniu było coś nie prawidłowego, Ferrari by się odwołało.

    Itd itp etc.
    Ale kończę już bo się znowu obrazisz jak ostatnio, co przez miesiąc ze mną nie nawiązywałeś rozmowy na żaden temat.

  • 39. Polak477
    • 2013-02-12 20:24:10
    • *.pppoe.covernet.pl

    38. viggen
    Oj ja tam pamiętam o takich geniuszach jak Rory. Z Brawnem oraz Todtem stworzyli niesamowity team. No i tak, gadka fajna o tym, że projekt tworzy wielu "małych" projektantów. Problem jest taki, że Allison w Ferrari nie posiadał praktycznie w ogóle wkładu w bolid na swoim stanowisku.
    A Horner tak jak i Hamilton i wielu innych piali nad bolidem(Saubera i Lotusa), ale nie przełożyło się to na wyniki i praktycznie gdyby nie słaba forma Ferrari to byliby tam gdzie są normalnie. Czyli kolo 4-7 pozycji.

  • 40. Grzesiek 12.
    • 2013-02-12 20:53:12
    • *.162.230.26

    37. elin
    E tam .... "uprzejmości" którymi nawzajem się obdarowujemy to jeszcze nie powód aby pisać o wyzwiskach ...:) Jest ostro , ale wiadomo jak są dwa koguty na podwórku to muszą lecieć pióra :D
    A poza tym pięknie przekręciłaś kota ogonem // Tak czy inaczej daleko mi do tego aby Ciebie , bądź inną na siłę angażować w swoje kłótnie . To nie jest w moim stylu :P A poza tym , bo nie wiem czy dokładnie czytałaś (tyle tego naskrobalismy ) , odsyłam do drugiego zdania drugiego akapitu we wpisie nr. 19 ...
    Myślę że masz problem z kolegą , bo na każdym kroku coś tam chlapie odnośnie Twojej osoby .... Ale ogólnie to nie mój problem , więc mnie w to nie mieszaj :P
    Pozdro :)


    38
    To że nie rozumiesz co piszą inni to jeszcze pół biedy ... ale widzę ze nawet nie potrafisz zrozumieć tego co sam piszesz .... - zastanów się głębiej na znaczeniu słowa >koniec< :D
    Dobra nieważne , widzę ze dalej u Ciebie w Twoim rozumowaniu znaczenia aerodynamiki dalej średniowiecze .....
    Nawet podajesz przykłady na to ze to inne czynniki teraz decydują ... hehehe
    Ale już nie potrafisz zrozumieć że te zmiany spowodowane są właśnie dlatego aby jeszcze bardziej wpłynąć na docisk . A więc pośrednio wpływają na aerodynamikę ....
    Co byś nie napisał to i tak aerodynamika ma decydujący wpływ na ogólną szybkość bolidu ...A to że dalej nie czaisz jest doskonałym przykładem na ograniczenia logicznego myślenia ...:P

    Co do kolizji Senna -Vettel i żółtych flag odsyłam do analizy McNisha ze Sky Sport ...
    I na prawdę trzeba być ślepym aby nie zauważyć tego ze Vettel miał całą prawą stroną wolną . Oraz nie widzieć tego że Senna nie mógł się inaczej zachować bo gdyby zjechał jeszcze bardziej w lewo przywalił by w kierowcę , bodajże Saubera . No chyba idąc Twoim tokiem rozumowania powinien tak jak połowa stawki ustąpić grzecznie mu miejsca ........

    Kolejnych bredni czysto fantastycznych to nawet nie będę komentować , bo szkoda klawiatury . A co ważniejsze nie chcę dalej rozszerzać tematu do czego Ty zmierzasz z braku konkretnych kontrargumentów w omawianych tematach :P

    Mylisz się , bo to nie był miesiąc .... Pewnie gdybyś był bardziej bystry to byś się zorientował ....ze to tyle nie trwało :P hehehe

  • 41. viggen
    • 2013-02-12 21:57:11
    • *.dynamic.chello.pl

    @39
    Allison był w Ferrari specjalistą ds. aerodynamiki. więc nie wiem czy nie miał żadnego wkładu w sukcesy Ferrari ? :>
    Pomijam fakt, że wcześniej gdzie jeździł Schumacher czyli Benettonie był szefem działu odpowiedzialnego za aerodynamikę.

    Co do formy Lotusa rozumiem Ciebie ale nie zgadzam się z tym. Lotus w pierwszej części miał świetny bolid. Tylko, że raz - Grosjen, który popełnia błędy i wiele wyścigów nie dojeżdża i dwa - syn marnotrawny który wraca po 2 latach i potrzebował czasu na wkręcenie się w wyścigi. Tym bardziej że nie ma testów podczas sezonu.

    Dziecko rozumiem, co znaczy koniec. ale jak czytam Twoje dyrdymały to aż się nóż otwiera.

    Nie będę już Ci tłumaczył odnośnie aero skoro nadal twierdzisz, że elementy które wymieniłem odpowiadają za areo to nie mamy o czym rozmawiać. Właśnie ze względu na ograniczenia tych rzeczy zespoły szukają innych sposobów na docisk. Ale gadaj do słupa a słup jak du...
    I to ja jestem betonem :D? Ty co najmniej wtedy górą nie do przejścia ;)

    Co do kolizji i analizy McNisha widziałem to - i jest jak Ci powiedziałem.
    Było tam zamieszanie, Vettel ściął zakręt (już to pisałem wcześniej ale masz problemy z czytaniem) i zamknął furtkę Tak jak jest manerw wyprzedzania - kierowca z przodu może zamknąć tzw drzwi.
    Problem polegał w Sennie, który zrobił to co kilka razy w sezonie Grosjen. Miał taką prędkość, że i tak by się nie zmieścił w zakręcie, i jakby nie skosił Vettela to by skosił kogoś innego. O tym też wyżej pisałem.
    KImi też popełnił błąd ale jedyny pomyślał i zjechał na pobocze bo by też skończył wyścig.
    Analiza żółtej flagi przez McNisha była i ? Nie było tam błędu Vettela. W żadnym wypadku. W pierwszym steward machał zieloną flagą a w drugiej Vettel rozpoczął manewr wyprzedzania na zielonym. Żółte się zapaliło ale Kobi zwolnił bo zjeżdżał do boksów. O tym też McNich mówił.

  • 42. viggen
    • 2013-02-12 21:58:44
    • *.dynamic.chello.pl

    Od słów "Dziecko rozumiem, co znaczy....." jest do postu nr @40

  • 43. Polak477
    • 2013-02-12 23:29:09
    • *.pppoe.covernet.pl

    41. Był odpowiedzialny za jeden z oddziałów aero, dokładnie to chyba ten od testów, ale do projektu ręki nie przykładał. Od tego był Rory, Brawn, Costa, czy Tombazis. Być może przyczynił się do sukcesu w Benettonie, czy Renault, tego nie wiem, bo tamte teamy mnie nie interesowały, ale w Ferrari wkład miał raczej niewielki. Chociaż na pewno jakiś miał jak każdy pracownik SF.

  • 44. elin
    • 2013-02-12 23:38:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    40. Grzesiek12. - no jeśli tak bardzo Ci zależy, aby ogon kota wrócił na właściwe miejsce ;-))), ... to proszę bardzo - news " Grosjean poprawia wczorajszy czas Buttona " wpis nr 47.
    ( ... nigdzie nie napisałam, że chodzi tylko o ten temat ... ;-))
    I nie martw się ..." Kogucie " ;-))), nie mam najmniejszego zamiaru w nic Cię mieszać, bo również nie mam żadnego problemu ;-).
    Pozdo :-)

  • 45. Grzesiek 12.
    • 2013-02-13 13:48:40
    • *.cdma.centertel.pl

    41
    W takim razie fantasto udowadniasz po raz kolejny że Twoje słowo jest tyle warte co szczekanie psa , bez obrazy dla kundla ...:D
    Wiem że tego nie pojmiesz bo to dla Ciebie zbyt zaawansowanie . Ale właśnie taki kształt skrzyni biegów , silnika , nawet mocowania , rozrusznik kołpaki na kołach wydech zawieszenie itd , pośrednio są elementami aero..... bo ich kształt wpływa na przepływ powietrza .......
    Ale co ja Ci będę tłumaczyć , skoro to dla Ciebie za wysokie progi ....

    co do wypadku to przestań gadać kolejne głupoty podobne do kary jaką niby dostał Brazylijczyk .
    Widzisz Niemiec wjechał na tor jazdy Senny po kontakcie bodajże z Rosbergiem .... nawet przez moment stracił panowanie na bolidem i się w jego wpakował ..... Dla mnie wina ewidentna Niemca i tyle !!
    Co do żółtych , to nie tylko wyprzedził jednego kierowcę Saubera , ale też STR i to właśnie ten drugi manewr był istotą sporu . Widać ewidentnie że Niemiec manewr zaczyna i niemal kończy na żółtej .....
    Ale wiem że dla Ciebie to zbyt trudne aby przyznać mi rację , bo w stosunku do Alonso masz podwyższone ciśnienie . a przyznając mi racje też musiał byś podważyć tytuł dla Niemca , więc będziesz się bronić przed oczywistą prawda jak diabeł święconej wody :D


    44 elin
    Ech ... Dalej kręcisz ogonem :/
    Nie chcę z tego robić afery .... Ale chyba jest różnica między mieszaniem Twojej osoby w przypadku gdy się w ogóle nie wypowiadasz w temacie . A co innego , gdy temat nad którym rozmawialiśmy dotyczył bezpośrednio Twojego pytania , a więc w newsie w którym brałaś udział ?? Tym bardziej że w tamtym wątku szanowny kolega też nieźle zamiatał ogonem i mieszał preferencje do ilości bolidów , sugerując że są dwie prawdy ....
    Tak mi się odpłacasz za moje dobre serce i chęć wyjaśnienia Twojego bezpośredniego pytania ? :D:D
    Również Pozdo :)))

  • 46. elin
    • 2013-02-13 16:18:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    45. Grzesiek12. - nie kombinuj, bo od tego przekręcania, w końcu całkowicie ukręcisz kotu ogon ... ;-))) ... i zostanie bez.
    W tamtym newsie odpowiedzią na moje pytanie był tylko i wyłącznie Twój wpis nr 30 ...., a nie ten pod numerkiem 47.
    I nie rozkładaj wszystkiego na czynniki pierwsze ... Bo wyjdzie, że z tych czy innych powodów, obaj możecie ( a nawet powinniście ) mieszać mój nick w swoje sprzeczki.
    I oczywiście - doceniam to dobre serce ... ;-)). Tylko następnym razem, poproszę na moje bezpośrednie pytanie, bezpośrednią odpowiedź ... - a nie odsyłanie do szukania w google ;-))
    Ponownie Pozdo ;-))

  • 47. viggen
    • 2013-02-13 16:19:52
    • *.dynamic.chello.pl

    Dziecko, dalej w piaskownicy jesteś i jeszcze nic nie ulepiłeś.
    Nigdzie nie napisałem. że aerodynamika nie ma wpływu na bolid i nie jest brana pod uwagę !
    Ile razy mam Ci to powtarzać?! W szkole też taki jesteś ? Oporny do nauki, trudny do zajeb... ?!
    Napisałem, że z roku na rok ze wględu na ograniczenia przepisów aero jest ograniczane do minimum.
    Inżynierowie mają burzę mózgu i kombinują jak mogą. Skrzynia jest wydłużana, żeby wyciągnąć jak najwięcej z kompaktowej zabudowie z dyfuzora. To każdy wie.
    Ale kilka lat temu miałem wielkie pole popisu. Skrzydła z tyły wyglądały jak od samolotu a przednimi to mogłeś w zimę śnieg z autostrady ściagąć.
    A Ty dalej swoje.
    Swoją drogą - kołpaków się już nie używa

    Co do wypadku nie będę Ci tłumaczył. Masz w czaszce system zero jedynkowy. Nie będę się pocił dla kogoś, skoro do dzisiaj uważasz że Alonso wypadł na Suzuce z winy Raikkonena. I nadal jesteś w błędzie.

    Co do STR - już pisałem wcześniej. Paliło się żółte ale zaraz po nim (zanim w TV zauważyć można zielone światło) po prawej stronie w wieżyczce steward macha zieloną flagą. Manewr był prawidłowy.
    Ferrari dziecko odwoływało sie do manewru wyprzedzenia Kobiego o której wyżej już napisałem i Ci wytłumaczyłem. Ten pierwszy manerw na STR to wywołały "wojnę" media a nie Ferrari.

    Przykro mi ale Alonso przegrał zasłużenie i musisz się z tym w końcu pogodzić.

    Co do części w której napisałeś do @elin, gdzie wspomniałeś mnie to nie będę komentował. Zainteresowana wie o co chodzi. Ty nie musisz, łacznie z tym w jakim celu mieszałem prawdę z fikcją

  • 48. viggen
    • 2013-02-13 16:22:23
    • *.dynamic.chello.pl

    *mieli wielkie pole do popisu a nie jak napisałem - że miałem
    Sorry
    I po lewej machał flagą zieloną a nie prawej jak napisałem

  • 49. Grzesiek 12.
    • 2013-02-13 18:33:31
    • *.cdma.centertel.pl

    46. elin
    Ok !!! Jeśli w rozmowach z innymi , nie życzysz sobie abym używał Twojego nicku , to dla mnie żaden problem :P Tylko pomyślałem ze takie lekkie nawiązanie do Twojego nicku , nie będzie stanowiło dla Ciebie żadnego problemu, tym bardziej że względu na stare czasy i dłuższą znajomość ....., a PRZEDE WSZYSTKIM kontekst jego użycia :)
    Widocznie słabo Ciebie znam ..... :) Ale spoko , na siłę granic wyznaczonych przez Ciebie więcej nie zamierzam przekraczać !

    47
    No widzę że jednak coś drgnęło jeśli idzie o aerodynamikę . Widzę ze coś zaświtało w Twoim umyśle ..Kto wie może będą jeszcze z Ciebie ludzie !!!

    Co do wypadku , to błagam , wiem ze że nie masz żadnych kontrargumentów tym bardziej z żalem przyjmuję nawiązanie do kolizji Alonso-Raikkonen - kolejny stary kotlet i temat zastępczy na ich brak - przynajmniej tak to odbieram ,a to tylko pokazuje Twoja słabość !!!

    Odnośnie świateł . Żółte flagi obowiązywały w całym sektorze w którym to Vettel niemal nie wyprzedził kierowcy STR . Zasada poruszania się przy żółtej zapewne jest Ci znana , więc już nie będę nic więcej dodawać
    migające zielone które było widoczne , było informacją ze będzie ono obowiązywało od następnego sektora !!- Dla mnie proste . Skoro dla Ciebie nie , to już nie mój problem :P
    Co do stanowiska Ferrari zdania nie zmieniam . Nie było sensu wdawać się w przepychanki z dziadkami ....... w przypadku w którym nawet przy pozytywnym rozpatrzeniu , wyniki zostały by zaliczone sprzed wyjazdu SC :P
    Dla mnie też to jest i było proste , jeśli dla Ciebie nie to też nie mój problem . Dokształć się trochę , to może kiedyś rzetelnie pogadamy !!!

  • 50. viggen
    • 2013-02-13 18:57:00
    • *.dynamic.chello.pl

    "No widzę że jednak coś drgnęło jeśli idzie o aerodynamikę . Widzę ze coś zaświtało w Twoim umyśle ..Kto wie może będą jeszcze z Ciebie ludzie !!!"

    W końcu w tej swojej piaskownicy coś ulepiłeś W końcu rozumiesz tekst czytany. W końcu doszło do Ciebie co miałem wtedy na myśli, Brawo. Oklaski. Chylę czoła. Jesteś moim geniuszem :)
    Mam nadzieję, że w szkole szybciej łapiesz :)
    A jeżeli dalej nie skumałeś, to zapraszam do początku i do czytania ze skutkiem zrozumienia.

    "Co do wypadku , to błagam , wiem ze że nie masz żadnych kontrargumentów tym bardziej z żalem przyjmuję nawiązanie do kolizji Alonso-Raikkonen - kolejny stary kotlet i temat zastępczy na ich brak - przynajmniej tak to odbieram ,a to tylko pokazuje Twoja słabość !!! "

    Kotlety to Ty pierwszy podgrzałeś. Tyle w tym temacie.

    Co do świateł. Tłumaczyłem Ci, że flaga ma pierwszeństwo nad światłami. Po żółtym świetle w strefie żółtego steward machał zieloną flagą więc żółte światło już nie było ważne. Więc Vettel mógl wyprzedzać. Między żółtym a zielonym była zielona flaga! Manewr był prawidłowy. Koniec tematu.

    I dalej - który raz mam Ci napisać, że w Ferrari nie chodziło o ten manewr na STR tylko o manewr na Kobayashim przed zjazdami do boksów.

    narka

  • 51. elin
    • 2013-02-13 19:24:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    49. Grzesiek12. - nie chodzi o rozmowy, tylko o kłótnie - i to tylko te - w których nie chcę się opowiadać po żadnej ze stron ... I nie dąsaj się ;-), bo doskonale wiesz, że jedynie o to mi chodziło.
    Tak samo jak doskonale wiesz, że uważam Ciebie tutaj za Bardzo Dobrego " Starego " Kumpla ... z którym zawsze - przy tematach na poważnie, czy też żartem - świetnie potrafimy się dogadać ...
    Ale jak chcesz w takiej sprawie strzelać fochy ... widocznie też słabo Ciebie znam !

  • 52. Grzesiek 12.
    • 2013-02-13 20:02:46
    • *.cdma.centertel.pl

    51. elin
    Tylko gdzie się doszukałaś kłótni w tamtym temacie ? Naprawdę jak na rozmowę między mną a kolegą @ viggen .... było tam rzeczowo i na temat .
    Ustalmy jedną rzecz , moja osoba nie jest tutaj problemem :)) To Ty mi zarzucasz że mieszam Ciebie do swoich kłótni ..... Więc jakiej reakcji oczekiwałaś ode mnie , skoro stoisz okoniem przy swoim stanowisku ?
    Nie przeczę , jestem zaskoczony ze tamten wpis dla Ciebie stanowił jakiś problem , tym bardziej że nigdy wcześniej , gdy nawet pisałem o Tobie z inną osobą nie stawiło to problemu ...
    Ale jak już tak szczerze piszemy , właśnie dlatego ze Ciebie znam .... , wiem gdzie leżał problem we wpisie 32 ... i na pewno nie w moim wcześniejszym wpisie z innego newsa z nr 47 ....
    Ty to wiesz i ja też .... tylko po co brniesz dalej ?

  • 53. Grzesiek 12.
    • 2013-02-13 21:57:31
    • *.cdma.centertel.pl

    50
    Naprawdę przechodzisz samego siebie....
    Ale widzę po głębszej analizie twojego wpisu że byłem zbyt optymistyczny wobec Twojej osoby .Jest lepiej ale dalej nie pojmujesz , że mimo ograniczeń i tak dzisiaj wydajność aero jest porównywalna do czasów sprzed zmianą przepisów o ile nie większa ....
    Poza tym poszukaj sobie bolidów sprzed zmianami . Te z roku 2008 , zwłaszcza przednie skrzydła to wręcz miniaturki względem dzisiejszych ... Nie wszytko da się zwalić na wielkość ... jak zwykle należy spojrzeć szerzej i zrozumieć co można było wcześniej czego dzisiaj nie można . A większe skrzydła miały za zadanie zniwelować różnicę po róznego rodzaju zakazów
    Więc chyba znowu coś Ci się pokiełbasiło , tym razem na maksa :P

    Co do tych odgrzanych kotletów , to naprawdę nie ma równych Tobie w tym względzie . Choćbyś nawet nie wiem jak zaprzeczał , to fakty mówią same za siebie

    I znowu pudło ...Bo właśnie wyprzedzanie na żółtej Vergne była obiektem zapytania Ferrari , a nie Japończyka jak sugerujesz .... Więc może nie pisz tyle tylko sprawdź ....
    Więc jak tutaj z Tobą rozmawiać skoro nie wiesz o czym mowa ?

  • 54. elin
    • 2013-02-13 22:02:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    52. Grzesiek12. - wpis 32, to była raczej luźna uwaga ( dlatego nie był skierowany do konkretnego adresata ), żeby mnie nie mieszać do Waszych kłótni, bo jeśli będę chciała - sama się w nie wmieszam ;-). Nie był to dla mnie jakiś wielki problem, raczej chciałam, abyście znali moje stanowisko w tej sprawie. Po czym Ty zacząłeś drążyć temat ..., więc podałam Ci przykład tamtego wpis 47... I wyszło wielkie oburzenie ze sprawy całkowicie takiej reakcji nie wartej !
    A znając mnie, powinieneś doskonale wiedzieć, że gdyby coś takiego naprawdę mi przeszkadzało ... napisałabym ostro i w taki sposób, iż nie byłoby żadnych wątpliwości, że nie życzę sobie wymieniania mojego nicku. Zdecydowanie w takim stylu nie pisałam ( o czym doskonale wiesz ).
    Więc tym bardziej zaskoczyła mnie Twoja reakcja we wpisie 49. ... i wyszło jak wyszło.

  • 55. Grzesiek 12.
    • 2013-02-13 22:25:17
    • *.cdma.centertel.pl

    54 elin
    Postaw się na moim miejscu .... i wyobraź sobie że to ja Ci zarzucam że mieszasz mnie do kłótni z osobą X ..... - przyjemne raczej nie jest :P
    Sorki ale dla mnie to jest poważne oskarżenie , tym bardziej że czuję się niewinny , ba... nawet apelowałem aby nie mieszać Twojej osoby do naszej dyskusji ...
    Dlatego też uważam że swoje luźne uwagi powinnaś kierować do osoby która rzeczywiście próbowała Ciebie wkręcić w tą dyskusję i tyle ...

  • 56. viggen
    • 2013-02-13 22:47:21
    • *.dynamic.chello.pl

    Chciałem Ci pokazać tymi skrzydłami o których napisałem, że kiedyś przepisy nie były aż tak ograniczone i można było robić z aerodynamiką co prawie dusza zapragnęła. A dzisiaj wiele cudów jest ograniczone i nie ma możliwości takiego manewru. I już po raz 500 piszę Tobię, że aero jest i musi być, bo bolid przy takiej masie i wielkości odfrunął by z toru. A Ty dalej swoje.
    Absurd? A kto pisze o absurdzie w postaci kołpaków, które już dawno zostały zakazane ?
    To jest tylko przykład.

    Co do manewrów w Brazylii być może masz rację. Nie pamietam, o którym manewrze "nakablował" Button i który był rozpatrywany jako ostatni.
    W każdy razie, nie mam ochoty tego szukać. Uznajmy, że masz w tym akurat rację. (możesz się cieszyć)
    Ale tak czy siak, wszystkie manewry były wykonane przepisowo i nic tego nie zmieni.
    To nawet zanim napisałem, sprawdziłem dla przypomnienia.

    Pozdrawiam

  • 57. elin
    • 2013-02-13 22:58:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    55. Grzesiek12. - będąc na Twoim miejscu ... i biorąc pod uwagę, że już " trochę " się tutaj znamy i oboje nie chcemy powtórki z początków znajomości ... Dlatego mamy " pakt o nieagresji " ;-) i wiemy, kiedy się wycofać lub iść w żart ...
    Myślę, że tej sprawy, aż tak bardzo poważnie bym nie traktowała ... Tym bardziej, że coś takiego nie jest warte prawdziwej kłótni ... Co innego gdyby sprawa dotyczyła Kimiego ... ;-), to owszem, ale nie to ...

  • 58. Grzesiek 12.
    • 2013-02-13 23:09:49
    • *.cdma.centertel.pl

    A ja uważam że i tak jest zbyt przesadnie rozbudowane , co zabija prawdziwe ściganie ...
    Na szczęście , skrzydełka o których piszemy mają być mniejsze:P
    Co do kołpaków to podałem jako przykład , doskonale wiedząc ze już dawno jest zakazany . A miał wskazać błąd w Twoim myśleniu

    Ty uważasz że prawidłowo ja że nie . I niech tak zostanie :P
    Pozdrawiam :)

    57. elin
    Ok niech Ci będzie ....
    Ale możesz liczyć na rewanż ......... tzn . taki niewinny luźny żart ... i wcale nie w temacie Kimiego :)))
    A temat , uznajmy że go nie było i tyle :P
    Pozdrówki :)

  • 59. viggen
    • 2013-02-13 23:40:40
    • *.dynamic.chello.pl

    "Co do kołpaków to podałem jako przykład , doskonale wiedząc ze już dawno jest zakazany"
    No dobra przyznaj się, że się zagalopowałeś i napisałeś to bezmyślnie.

    "
    Ty uważasz że prawidłowo ja że nie . I niech tak zostanie :P"
    Tu nawet nie ma co rozważać. Takie są fakty a nie nasza interpretacja.
    Na manewrze na STR byłem niemal pewny że Vettel wyprzedzał nieprawidłowo.
    Ale fakty są faktami i trzeba to zaakceptować.

  • 60. elin
    • 2013-02-14 00:32:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    58. Grzesiek12. - OK, tematu zdecydowanie nie było ;-).
    Mam tylko nadzieję, że jakoś dam radę przeżyć ten Twój rewanż ... ;-))
    Pozdrówka :-)

  • 61. Grzesiek 12.
    • 2013-02-14 07:57:23
    • *.cdma.centertel.pl

    59
    Ech .... czep się tramwaju ... :) Ty naprawdę myślisz ze uważam ze kołpaki są dozwolone , w przypadku gdy już od dawna nikt ich nie używa ? Jakbym napisał o podwójnym dyfuzorze , kanale F i innym elemencie czysto aerodynamicznym w kontekście wpływu na szybkość bolidów , też byś myślał że uważam je za obowiązujące ? Mam wrażenie że szukasz tylko haków i bezsensu czepiasz się pojedynczych słów wyrwanych kontekstu ! Ale to tylko pokazuje Twoją słabość i brak argumentów w omawianej kwestii :/

    właśnie fakty mówią same za siebie ..... Tylko jak z tobą rzeczowo rozmawiać o szczegółach , jeśli nawet nie wiesz który przypadek był kwestią sporu ...?

  • 62. viggen
    • 2013-02-14 14:39:02
    • *.dynamic.chello.pl

    Szczerze nie chciało mi się tego już komentować ale chciałem jeszcze coś wyjaśnić.
    Jeżeli chodzi o czepianie się zdań wyrwanych z kontekstu, niestety Ciebie to nikt nie pokona.
    Może Ci się tak wydaje ale przejrzyj większość swoich wypowiedzi na tej stronie.
    O każdy wyraz, pierdołę - jesteś pierwszy aby się przyczepić.
    Taki już Twój styl pisania.
    Więc zanim napiszesz o szukanie haków, stań raz chociaż przed lustrem nie tylko po to żeby nałożyć żel na włosy.

    Co do faktów. Podałem Ci obydwie sytuacje o które się toczył spor odnośnie wyników w Brazylii.
    I po zdaniu które napisałeś..... kto się czepia tramwaju ? Sam szukasz nawet jednego wyrazu, stwierdzenia aby się przyczepić albo zabłysnąć, co niestety nie zawsze Ci wychodzi.
    To nie szkoła, i popisy przed koleżankami.

    Pozdrawiam

  • 63. Grzesiek 12.
    • 2013-02-14 16:12:47
    • *.cdma.centertel.pl

    Ech ... dziecko idź się klockami pobaw , skoro nic nie masz do powiedzenia w temacie F1 !

    Pozdrawiam


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo