komentarze
  • 1. zu7
    • 2013-02-06 12:21:09
    • *.51.59.2

    Dostał w spadku bolid Schumachera?
    Główną zasługą Mercedesa w F1 jest chyba wytrwałe burzenie mitu niemieckiej solidności.

  • 2. głodny
    • 2013-02-06 12:23:04
    • *.dynamic.mm.pl

    Tego się obawiałem że pech Szumiego pozostał w zespole

  • 3. silvestre1
    • 2013-02-06 12:47:25
    • *.204.84.149.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    To ile Mercedesów sprzeda dzisiaj ambasador?

  • 4. melo
    • 2013-02-06 13:17:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1. żu7 Bolid mercedesa budują Brytyjczycy a nie Niemcy. Zapamiętajncie raz na zawsze że marki motoryzacyjne w F1 to tylko relkama i napis/ logo marki. Natomiast produkcja a konstruowaniem zajmują sie ekipy które nie maja nic wspólnego z firmami motoryzacyjnymi które widnieją na ich koszulkach. natomiast racja że niemiecka solidność od początku lat 2000 jest poniżej krytyki Audi i WV więcej na lawetach nich na trasach:) wiem bo sam miałem Audi 6 z 2007 roku, psuło sie w nim wszystko a naprawy koszmarnie drogie , szmelc! jedyny plus to jakość blachy , reszta poniżej krytyki.

  • 5. melo
    • 2013-02-06 13:19:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    produkcją i konstruowaniem - miało być ;)

  • 6. sliwa007
    • 2013-02-06 13:25:47
    • *.kielce.vectranet.pl

    To taka niemiecka budowa zaufania kierowcy do mechaników... jednemu hamulce nie działają, innemu odpadają koła...

  • 7. melo
    • 2013-02-06 13:26:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kiedys ta ekipa nazywała się Honda, pózniej Brown GP, teraz Mercedes , a za jakis czas jeszcze innaczej. A ekipa produkcyjna i kosnstruktorska zostanie ta sama, tylko zmnieni sie na ich koszulkach napis np z Mercedes na Stefan GP. Więc ta ekipa to nie mercedes, oni w Barkley noszą tylko tymczasowo logo merca na koszulkach, dotąd aż Mercedes przestanie sponsorować ich pracę i nie zmieni i zacznie robić to inna firma, dając im koszulki ze swoim logo;)

  • 8. zu7
    • 2013-02-06 13:42:54
    • *.51.59.2

    @melo Ok. Tylko że zwykły kibic o tym nie wie ani nie wnika. Marka to marka, gdyby nie o to chodziło to poprzestaliby na McLarenie.

  • 9. 99kowalski
    • 2013-02-06 15:28:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Myślę, że nie należy utożsamiać W04 z Mercedesem Sprinterem '98...

  • 10. silvestre1
    • 2013-02-06 16:21:50
    • *.204.80.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @9. I tu właśnie leży pies pogrzebany. Mercedes położyl na jednej szali fabrykę, a na drugiej F1 w myśl ratowania sprzedaży samochodów. Wątpliwej jakości Sprinter '98 i Szumacher - niemiecki guru ds. motoryzacji - kto wygra?, kto przegra?. Po mojemu to swoista gra w kubki na giełdzie samochodowej Słomczyn koło Grójca.

  • 11. Voight
    • 2013-02-06 17:03:33
    • *.ssp.dialog.net.pl

    4. melo teza z logicznego punktu widzenia, mogłoby się wydawać oczywista jednak ciekawy jest fakt, że silniki Mercedesa padały jak muchy w okolicach roku '05 zarówno w F1 jak i w cywilach. To samo tyczy się Ferrari w latach '80 i '90.

  • 12. Emigrate
    • 2013-02-06 23:16:12
    • *.superkabel.de

    zu7 dokladnie jest tak jak napisales. Schumacher napewno by to potwierdzil :))

  • 13. melo
    • 2013-02-07 00:05:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @11. Voight Nie miałem Merca w roku 05 ani Ferrari;) więc nie wiem jak było , ale jeśli tak było to był to zbieg okoliczności. Silnik F1 nie ma nic wspólnego z cywilnymi silnikami. Silnik mercedesa do F1 buduje angielska ekipa z firmy Ilmor Motor.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo