komentarze
  • 1. zez99
    • 2012-09-05 10:21:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    może mi ktoś podać linka z powtórką wyścigu gp belgi 2012 ????????

  • 2. Oskar9
    • 2012-09-05 10:42:23
    • *.ostnet.pl

    poszukaj na p e b. p l

  • 3. Reaglag
    • 2012-09-05 10:46:12
    • *.lo2.opole.pl

    no to się długo nie nacieszą..

  • 4. Skoczek130
    • 2012-09-05 13:05:23
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale za to może mieć kluczowe znaczenie pod koniec sezonu. :)

  • 5. Reaglag
    • 2012-09-05 13:29:54
    • *.lo2.opole.pl

    Które jeszcze zespoły mają ten ddrs?? Wiem, że McLaren pracował nad nim i Mercedes

  • 6. TrueVanDal
    • 2012-09-05 14:51:33
    • *.toya.net.pl

    Powoli wygląda na to, że w końcu nie zastosują go wcale... Już informacja, że na Monzy go nie użyją była dla mnie dziwna, najpierw zapowiadali jaki to ma mieć mega wpływ na Spa i Monzy a teraz tłumaczą, że Monza wymaga innego setupu aero i nie ma sensu się do tego zabierać... Huh, to co, oni pierwszy raz na Monzę jadą czy może ktoś miał zanik pamięci i zapomniał, że Monza to specyficzny tor z ustawieniami na minimalny docisk? Albo informacje o problemach finansowych (ciągły brak tytularnego sponsora) są jednak prawdziwe i nie chcą w to pakować kasy po prostu.

  • 7. LubięSutila
    • 2012-09-05 15:06:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe kto sie "pokreci" w tym "Spingapurze" ;-)

  • 8. masosz
    • 2012-09-05 15:31:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Trochę to dziwne... Z jednej strony piszą, że przynosi korzyści, ale nie chcą tego stosować w każdym wyścigu...
    Czyli ciężar tych kilku rurek jest większy niż korzyści z niego płynące???

  • 9. 6q47
    • 2012-09-05 16:06:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8. masosz
    nie da się stosować na każdym G.P. z tej przyczyny, że jest sterowany przez strumień powietrza opływający (cześciowo wpadające) bolid. Nie ma jego aktywacji lub dezaktywacji ze strony kierowcy.
    Układ jest tak skonstruowany, że wymagane jest zestrojenie dla każdego toru osobno - różne długości odcinków prostych toru i odpowiednio długi czas działania ciśnienia powietrza, które przy odpowiednich parametrach przepływu aktywuje wygaszanie.
    Tak jak napisałem na wstępie - dostrojenie aktywacji musi być odpowiednio przeprowadzone. Inaczej mogą być problemy z utrzymaniem bolidu na torze.
    Jak nic nie pokręciłem, to tak to mniej więcej wygląda.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo