komentarze
  • 1. pjc
    • 2012-09-03 10:47:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli jednak zostają.

  • 2. Gosu
    • 2012-09-03 11:18:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Mają aspiracje. Jeśli będą chętne zespoły na kupno ich nowego silnika to jest szansa. Osobiście nie sądzę by im się to opłaciło, bo najnormalniej w świecie nie będzie zbytu na ich motory. Pamiętajmy, że w dobie oszczędności silniki te będą dużo droższe od obecnych.

  • 3. Skoczek130
    • 2012-09-03 11:30:21
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja jednak wolałbym, aby skupili się na czymś innym. Chyba, że skupiliby się na przygotowaniu silnika już teraz. Ciężko jest dogonić najlepszych i to osłabia mocno ekipy, które są w te jednostki zaopatrywane. Cóż, nikt nie może im odebrać szansy angażu w F1. Oby tylko z pozytywnym skutkiem.

    @Gosu - dzięki Mosley'owi udało im się nawiązać współpracę z HRT i Marussią. Teraz jednak żadna umowa nie obowiązuje i sądzę, że jeżeli tylko będą finansowo w stanie, będą woleli więcej wydać, ale jednak posiadać porządną jednostkę. Zobaczymy...

  • 4. 99kowalski
    • 2012-09-03 11:38:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ładne nazwisko - Sperman. Prawie jak Superman, a jednak kojarzy się inaczej...

  • 5. belzebub
    • 2012-09-03 14:14:51
    • *.30.5.251.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A mnie z kolei zwrócił uwagę ten fragment wypowiedzi: "Regularnie robiliśmy projekty od podstaw w ciągu dziesięciu miesięcy." - no i widać efekty, niestety, ale silniki Coswortha nie są konkurencyjne do innych jednostek, szczególnie to było widać na przykładzie dzisiejszego Caterhama i Williamsa. W sumie podoba mi się też to ich luzackie podejście, oni mają jeszcze dużo czasu, inni zaawansowani w pracach, a ci są gdzieś na początku prac. No chyba, że to tylko ściema, może mają o wiele bardziej zaawansowane prace, niż nawet konkurencja. Jest jeszcze trzecia ewentualność, zanim zaczną pracę, muszą mieć zagwarantowany rynek zbytu, czyli chcą się związać na o wiele dłużej z Marussią i HRT, czyli głównymi odbiorcami ich produktu. A nie sądzę, żeby inne ekipy zdecydowały się na ich silniki. Chyba, że ich V6 będą lepsze niż np. silniki Reno.

  • 6. kajtek998998
    • 2012-09-03 21:13:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    5. Obudź się człowieku! Od początku tego sezon Williams korzysta z silników Renault.

  • 7. 6q47
    • 2012-09-04 14:59:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6. kajtek998998
    Musisz w jakiś sposób wyrazić ubolewanie ze względu na napisane słowa względem @bub'a.

  • 8. belzebub
    • 2012-09-05 02:10:23
    • *.146.73.145.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    6. kajtek998998 oraz 7. Sam się obudź, napisałem, że przejście Caterhama i Willimsa na silniki Reno było bardzo dobrym posunięciem. Zanim kogoś skrytykujesz, przeczytaj tekst kilka razy, no chyba że masz z tym problemy, osiołku.

  • 9. 6q47
    • 2012-09-05 06:39:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8. belzebub
    czy odnosisz się w swojej (osiołek) wypowiedzi również do mnie -> oraz 7 ?

    Wyraźnie napisałem, że musi Ciebie przeprosić - wyrazić ubolewanie - za wpis nr 6:)

  • 10. belzebub
    • 2012-09-05 13:44:06
    • *.31.109.45.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    9. 6q47 Sorrki, teraz ja dla odmiany źle zrozumiałem, choć można to interpretować też jako ironię, ale dobra niech będzie mój błąd :)

  • 11. 6q47
    • 2012-09-05 15:27:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z tymi ironiami masz rację. Wpisy w wymienionym przez Ciebie tonie dominują na tej stronce... jak każdej zresztą:)

  • 12. kajtek998998
    • 2012-09-07 00:03:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8. belzebub W żaden sposób nie mogę wydedukować z tego co napisałeś, że chodziło ci kolego o siniki Renault, więc radzę ci nie ubliżaj i wyrażaj swoje przemyślenia w przyswajalny sposób.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo