komentarze
  • 1. pawlak3
    • 2012-07-31 14:52:42
    • *.xdsl.centertel.pl

    Im zaczyna odbijać. Na Monzy degradacja jest praktycznie zawsze baardzo niewielka, a w Spa także niezbyt duża. Kurcze, szykują nam się wyścigi po 1 pit stop znowu. Już nie wzięcie na Węgry super miękkiej było poważnym błędem, który przyczynił się do procesji w wyścigu a teraz kolejna zła decyzja... Miękkie i średnie byłyby na Belgię i Włochy najlepszym rozwiązaniem.

  • 2. fanAlonso=pziom
    • 2012-07-31 15:46:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    na spa przy zimnie moze byc problem z rozgrzaniem twardej

  • 3. Zirdiel
    • 2012-07-31 16:41:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Można się było tego spodziewać, lubię jak jest dużo pit-stopów, a tymczasem 1 będziemy musieli się zadowolić.
    Na spa jest duże prawdopodobieństwo, że spadnie deszcz, więc może opony nie odegrają tam nic większego.

  • 4. ArcyZ
    • 2012-07-31 18:16:25
    • *.dynamic.mm.pl

    Miękkie i pośrednie na Hungaro to był dobry wybór jak dla mnie i tak niektórzy zmuszeni byli zrobić trzeci postój.
    Twarde i pośrednie na Spa też wydają się w porządku, pamiętając że rok temu "softy" cierpiały na duży blistering, szybkie zakręty w drugim sektorze powinny pomóc w dogrzaniu opon jak w zimnym Silverstone, chociaż Lotus może mieć z tym problemy, natomiast to świetny wybór dla Ferrari które dla odmniany w tym roku preferuje twardsze opony.

  • 5. Card
    • 2012-07-31 22:05:46
    • *.dynamic.mm.pl

    Na spa zdecydowanie powinny być Super miękkie ze względu na temperatury, degradacje nie jest tam duża tak jak i na monzy.

  • 6. fanAlonso=pziom
    • 2012-07-31 23:34:05
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    5 super miękkie by się tam rozleciały te opony są tylko na torach ulicznych raczej - tj. śliskich o małej przyczepności z nierówną nawierzchnią

  • 7. Greek
    • 2012-08-01 09:36:23
    • *.dynamic.chello.pl

    @6
    i mają mniej szorstką nawierzchnię

  • 8. pawlak3
    • 2012-08-01 20:21:16
    • *.xdsl.centertel.pl

    @4
    Blistering na Spa rok temu był spowodowany zbyt dużymi camberami; ci, którzy ustawili je w granicy wytycznych Pirelli nie mieli z tym problemów ;)
    Ech, oby tylko wspaniała natura Spa i Monzy dostarczyła godnego siebie widowiska, bo oponki tym razem raczej w tym nie pomogą...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo