Pirelli przedstawia opony na następne wyścigi
Firma Pirelli poinformowała, jakie opony zostaną dostarczone na najbliższe trzy wyścigi Formuły 1, które odbędą się w Belgii, we Włoszech i w Singapurze.Najbliższy weekend F1 w Belgii rozpocznie się 31 sierpnia.
Mieszanki opon Pirelli dostępne w trakcie sezonu 2012
1. GP Australii: miękka - średnia
2. GP Malezji: średnia - twarda
3. GP Chin: miękką - średnia
4. GP Bahrajnu: miękką - średnia
5. GP Hiszpanii: miękką - twarda
6. GP Monako: super-miękka - miękka
7. GP Kanady: super-miękka - miękka
8. GP Europy: miękka - średnia
9. GP Wielkiej Brytanii: miękka - twarda
10. GP Niemiec: miękka - średnia
11. GP Węgier: miękka - średnia
12. GP Belgii: średnie - twarde
13. GP Włoch: średnie - twarde
14. GP Singapuru: super-miękkie - miękkie
komentarze
1. pawlak3
Im zaczyna odbijać. Na Monzy degradacja jest praktycznie zawsze baardzo niewielka, a w Spa także niezbyt duża. Kurcze, szykują nam się wyścigi po 1 pit stop znowu. Już nie wzięcie na Węgry super miękkiej było poważnym błędem, który przyczynił się do procesji w wyścigu a teraz kolejna zła decyzja... Miękkie i średnie byłyby na Belgię i Włochy najlepszym rozwiązaniem.
2. fanAlonso=pziom
na spa przy zimnie moze byc problem z rozgrzaniem twardej
3. Zirdiel
Można się było tego spodziewać, lubię jak jest dużo pit-stopów, a tymczasem 1 będziemy musieli się zadowolić.
Na spa jest duże prawdopodobieństwo, że spadnie deszcz, więc może opony nie odegrają tam nic większego.
4. ArcyZ
Miękkie i pośrednie na Hungaro to był dobry wybór jak dla mnie i tak niektórzy zmuszeni byli zrobić trzeci postój.
Twarde i pośrednie na Spa też wydają się w porządku, pamiętając że rok temu "softy" cierpiały na duży blistering, szybkie zakręty w drugim sektorze powinny pomóc w dogrzaniu opon jak w zimnym Silverstone, chociaż Lotus może mieć z tym problemy, natomiast to świetny wybór dla Ferrari które dla odmniany w tym roku preferuje twardsze opony.
5. Card
Na spa zdecydowanie powinny być Super miękkie ze względu na temperatury, degradacje nie jest tam duża tak jak i na monzy.
6. fanAlonso=pziom
5 super miękkie by się tam rozleciały te opony są tylko na torach ulicznych raczej - tj. śliskich o małej przyczepności z nierówną nawierzchnią
7. Greek
@6
i mają mniej szorstką nawierzchnię
8. pawlak3
@4
Blistering na Spa rok temu był spowodowany zbyt dużymi camberami; ci, którzy ustawili je w granicy wytycznych Pirelli nie mieli z tym problemów ;)
Ech, oby tylko wspaniała natura Spa i Monzy dostarczyła godnego siebie widowiska, bo oponki tym razem raczej w tym nie pomogą...
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz