komentarze
  • 1. Skoczek130
    • 2012-06-01 12:59:06
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Usunięty

  • 2. Nieogarnięty
    • 2012-06-01 13:23:13
    • *.play-internet.pl

    Aleś się wypowiedział...

  • 3. Skoczek130
    • 2012-06-01 13:37:02
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Nieogarnięty - to jest zgrzyt, który czym prędzej powinien zostac wywalony z RB. Zniszczył karierę już niejednemu kierowcy. Pewnie mści się za swoje niepowodzenia - tym leczy kompleksy. ;]

  • 4. fanAlonso=pziom
    • 2012-06-01 14:01:09
    • *.230.88.84.rzeszow.mm.pl

    3 rzadko się z tobą zgadzam ale teraz masz 100% racji niestety pewnie nie wyleci bo to on dogląda interesu w F1 za pana mateschitza

  • 5. Ilona
    • 2012-06-01 14:39:21
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    Skoczek30, ale komu zniszczył ?

  • 6. Siffredi
    • 2012-06-01 15:07:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    youtube . com/watch?v=69qj1MeSlSE (2spacje)

  • 7. Skoczek130
    • 2012-06-01 16:09:41
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Ilona - ALG, BUE, Scott Speed - jeszcze kilku się wynajdzie. ;]

  • 8. elin
    • 2012-06-01 16:37:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    7. Skoczek130 - ALG i BUE mieli szanse, ale nic szczególnego w F1 nie pokazali. Zresztą, obaj są na tylko młodzi, że może jeszcze wrócą ...
    Jeśli zaś chodzi o Scotta ..., wybacz, ale nawet jego były szef Gerhard Berger określa Speeda - " najgłupszym kierowców jakiego kiedykolwiek spotkał ".
    Kilka rzeczy można Helmutowi Marko zarzucić, ale tym wymienionym kierowcom raczej kariery nie zniszczył ;-).

  • 9. elin
    • 2012-06-01 16:39:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * najgłupszym kierowcą

  • 10. PanPikuś
    • 2012-06-01 16:57:50
    • *.dynamic.chello.pl

    @8 MImo wszystko zniszczył , bo co innego dać wymówienie przed okresem tranferowaym ,a nie z dnia na dzień przez telefon , kiedy wszystkie miejsca poza HRT są zaklepane. To jest żałosne wg mnie. Nawet w małym HRT już mówią KAR , że jak nie będzie kasy to nie pojeździ, żeby zaczął zbierać. Mimo wszystko to mi sie tam podoba. Jasność i cuziwość przede wszystkim.

  • 11. elin
    • 2012-06-01 17:24:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10. PanPikuś - również nie podbają mi się tego typu zagrywki i wolę jasne sytuacje, ale w F1 rzadko kiedy jest uczciwie wobec kierowcy.
    Wystarczy przypomnieć choćby o Trullim i Barrichello przed tym sezonem.
    A z młodego pokolenia o Hulkenbergu po 2010. Jednak Nico potrafił sobie poradzić - " przemęczył " się rok jako testowy, ale wrócił. Jego kariera trwa nadal i nikt nie obwinia Williamsa o jej zniszczenie.
    Podobnie może być w przypadku wymienionej dwójki Toro Rosso.

  • 12. Skoczek130
    • 2012-06-01 17:40:25
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @elin - masz poniekąd racje, ale jego filozofia "programu juniorów RB" po prostu mi się nie podoba. Oczekuje cudów w bolidzie tworzonym przez mały zespół (od 2009 r. STR musi samo tworzyc maszynę), który ewidentnie miał obok Williamsa najsłabszy wóz ze starszych stajni. Dwaj niezbyt doświadczeni kierowcy nie za wiele zdziałają w ekipie, która nie ma dużego budżetu. Skąd taki VER może czerpac doświadczenie, skoro RIC jest niewiele bardziej rutynowany. ;] Stąd też nie najlepsze wyniki. Zespół byłby "czerwoną latarnią", jak jego poprzedni Minardi i kiedyś np. Spyker, gdyby nie nowe zespoły. A taki Webber (swoją drogą bardzo go lubię), którego na pewno każdy z tej czwórki mógłby bez problemu zastąpic, dorabia do "emerytury". To trochę denerwujące i śmiem twierdzic, że gdyby nie sukces Seby na Monzie w 2008r. i ówczesna "kopia RBR", jeżeli chodzi o bolid, Sebastian Vettel nie byłby 2-ktrotnym MŚ, gdyż słabym wozem nic by nie zdziałał. Pzdr

  • 13. Skoczek130
    • 2012-06-01 17:41:45
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ...i nie trafiłby do Red Bull Racing.

  • 14. ForzaFerrari
    • 2012-06-01 19:02:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale Vettel jest dwukrotnym MŚ i nikt mu tego nie zabierze.
    Oba te tytuły zdobył zasłużenie walcząc na torze.
    A słabym wozem to żaden kierowca jakiś wielkich sukcesów by nie osiągnął.

  • 15. Ppetro
    • 2012-06-01 19:14:58
    • *.komernet.pl

    "Sergio Perez nie tylko ustanowił najszybsze okrążenie ale był najszybszym kierowcą na torze na długim dystansie"
    - najszybsze okrążenie - OK
    Ale ktoś może mi powiedzieć o jaką statystykę chodzi w przypadku "długiego dystansu"?

  • 16. Skoczek130
    • 2012-06-01 19:30:12
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ForzaFerrari - źle mnie zrozumiałeś. Oczywiście, że jego tytuły są zasłużone. Ale nie chodziło mi tu oto. Miałem na myśli właśnie postawę Seby w 2008 r. - gdyby nie osiągnął tego, co osiągnął, na pewno nie znalazłby się w RBR. A wyniki te nie byłyby możliwe, gdyby nie wóz - nie był oczywiście z czołówki, ale nie był też bolidem pokroju tego, którym musieli ścigac się ALG i BUE, jak również obecnie VER i RIC. Pzdr

  • 17. elin
    • 2012-06-01 22:59:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12. Skoczek130 - rozumiem o co Ci chodzi i również, masz poniekąd rację ;-).
    Ale, według mnie, Helmut doskonale wie, jakim bolidem obecnie dysponuje Toro Rosso. Jednak na tyle długo siedzi w tym sporcie i zajmuje się juniorskim programem Red Bulla, że potrafi rozpoznać kierowcę z talentem, " materiał " na przyszłego mistrza. I nie chodzi tylko o zdobywanie podium, czy wygrywanie, ale ogólnie o prace z zespołem, szybkość, jazdę, sposób hamowania - pokonywanie zakrętów, tempo uczenia się ... itp.
    Tacy kierowcy jak Alonso, czy Raikkonen również zaczynali w słabych zespołach z dość przeciętnymi wynikami, jeśli patrzeć na statystyki ... A jednak potrafili udowodnić, że mają talent i warto w nich zainwestować. Podobnie Vettel - zwycięstwo we Włoszech na pewno pomogło w przejściu do Red Bulla, ale raczej nie było decydujące. O ile pamiętam, to Coulthard już w Kanadzie 2008 wspominał, iż Sebastian będzie jego następcą.
    BUE i ALG to dobrzy kierowcy, ale najwyraźniej bez tego " mistrzowskiego błysku " w jeździe i prawdopodobnie dlatego zostali pożegnani.
    Co do Webbera - mam wrażenie, że Helmut już dawno by się Go pozbył, ale Mark ma doświadczenie, którego najwyraźniej wciąż potrzebuje Red Bull. A z drugiej strony brak właściwego " juniora z talentem ", który pociągnie zespół, kiedy Seba postanowi zmienić team.
    Pozdr. :-)

  • 18. PanPikuś
    • 2012-06-01 23:58:13
    • *.dynamic.chello.pl

    @17 Powiedziałbym inaczej, brakuje im kierowcy, który zgodzi się na ściganie jako kierowca nr2. Vettel co by o nim nie mówić , poza rolą kierowcy jest też maskotką, która przynosi olbrzymie wpływy za soczki. Jest młody więc go promują, bo jest szansa na bardzo długi wieloletni zysk. Ja nadal go uwazam ze gościu ma ogrony talent do jeżdzenia , ale nie dościgania się. Vettel jeżeli zysuje pozycje to dzięki taktyce. Jeżeli musi walczyć , zazwczyaj marnie wypada( Nie mowie tutaj o objeezdzaniu innych kierowco z DRSem na nowych oponach , bo to jest wymijanie ). Mimo to zrobił 2 tytuły z większą czy mniejszą pomocą Adriana N. Webber jak zostało powiedziane, to już jest przed wiekiem emerytalnym , w ktrego nie opłaca się inwestować. Owszem trzeba dać mu czasem wygrać , jeżeli Sebastian nie może, aby nie mówiono , ze faworyzują Sebastiana. ( Niestety mialem stycznosc z wieloma zagranicznym ( zachodnioeurpejskimi fanami F1 ) i oni znacznie bardzej pobieznie ogladaja F1 wiec to do nich tkaie zagrywki marketingowe są kierowane.

  • 19. Skoczek130
    • 2012-06-02 01:02:24
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @elin - w tym niestety @PanPikuś ma racje - Webber jest dobrym kierowcą numer 2. Pozdro dla Was. :)

  • 20. ForzaFerrari
    • 2012-06-02 08:30:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Skoczek co ty tak co chwilę nas pozdrawiasz.Myślę,że już wszyscy czujemy się pozdrowieni..

  • 21. Skoczek130
    • 2012-06-02 12:30:03
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ForzaFerrari - a tak z przyzwyczajenia... ;-)

  • 22. Ilona
    • 2012-06-02 12:57:01
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    7.Skoczek130, powiem tylko tyle że zgadzam się tutaj z elin. Kierowcy których wymieniłeś mieli swoją szansę i jej nie wykorzystali, a decyzja o zmianie składu STR moim zdaniem -bardzo słuszna.

  • 23. elin
    • 2012-06-02 18:57:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    18. PanPikuś - bez wątpienia zespół jest budowany wokół Vettela. Sebastian jest młodym ( perspektywicznym ) kierowcą, pierwszym mistrzem RBR i dodatkowo wychowankiem Red Bulla. Dla zespołu jest doskonałą " inwestycją " sportową i marketingową.
    Ale team nie ma gwarancji, że po wygaśnięciu kontraktu, nie zmieni pracodawcy. Dlatego uważam, iż na miejsce Webbera lepiej znaleźć kolejny talent z programu juniorów. Kogoś, kto obecnie nie będzie " przeszkadzał " Vettelowi, ale będzie miał TALENT, aby w odpowiednim momencie przejąć po nim Nr 1 w zespole.
    Ze starego składu Toro Rosso - Alguersuari prawdopodobnie nie zgodziłby się być Nr 2. Ale Buemi, który bez sprzeciwów został testerem RBR - chyba tak. Dlatego myślę, że nie chodzi tylko o zgodę na Nr 2, a raczej brak umiejętności.

    19. Skoczek130 - byłby lepszym, gdyby się czasami nie buntował na ten Nr 2 ... ;-).

    Pozdro dla Was i Ilony :-)

  • 24. Ilona
    • 2012-06-02 21:41:53
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    23. dzięki elin - odpozdrawiam ;-)

  • 25. Święty
    • 2012-06-03 11:54:11
    • *.213.216.91.ip4.netico.pl

    Zgadzam się z tym, że w tej chwili Williams ma bolid na majstra, tylko ze jezdza w nim kierowcy, którzy tego nie osiągną.
    Natomiast co do Saubera juz nie bylbym taki przekonany.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo