komentarze
  • 1. RoyalFlesh F1
    • 2012-04-16 14:05:12
    • *.205.238.142

    Jeżeli podejmą decyzje przed Bahrajnem to chyba wiadomo którą specyfikacje wybiorą. Z drugiej strony wygląda to tak jakby błądzili. I jakby przyznali sie do tego że na Chiny nie mieli nic nowego. Ale to tylko moje przypuszczenia.

  • 2. RobIza
    • 2012-04-16 14:24:25
    • *.tktelekom.pl

    Wybór powinien być prosty, zostawiłbym bolid którym lepiej pasuje liderowi choć nie wiadomo czy będzie bardziej podatny na udoskonalenia. Więc skoro przywieźli do Chin nową wersję bolidu oznaczać może to że stara jest cieżka do rozwijania a dla Vettela jest lepsza więc maja orzech do zgryzienia. Faktycznie tak jak napisał RoyalFlesh F1 wygląda że błądzą w tym roku.

  • 3. luca motorsport
    • 2012-04-16 14:54:40
    • *.193.36.89

    Byl Red Bull, nie ma Red Bulla. A tak na powaznie to mysle ze sie pozbieraja i w poznieszej czesci sezonu wygraja jakies GP, ale narazie tak jak napisal RoyalFlesh F1 bladza

  • 4. Gosu
    • 2012-04-16 15:11:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Panowie, błądzi Ferrari, nie RBR:) "Puszki" szukają części utraconego docisku tylnej osi. Też uważam, że będą konkurencyjni i będą się liczyć w walce o mistrza.

  • 5. luca motorsport
    • 2012-04-16 15:40:29
    • *.193.36.89

    Nie nalezy skreslac ani Ferrari ani tym bardziej Red Bulla, sezon dopiero sie zaczal i do konca mamy jeszcze 16 GP wiec wiele moze sie jeszcze wydarzyc

  • 6. PanPikuś
    • 2012-04-16 15:45:57
    • *.dynamic.chello.pl

    Jeszcze może być z tym związany dylemat czy nie zminić na ten sezon lidera w związku ze specyfikacją bolidu i możliwością jego rozwoju. Widać , że tegoroczne przepisy to woda na młyn dla Marka , a uklad stawki uniemozliwia RBRlowi majstorwnianie w bolidzie nr 2 tak y nr 1 brylowal nad Webberem przez co Webber pokazuje klase ( moze przesadzam bo faktycznie wole Marka od Vettela ) ale wydaje mi sie mimo wszystko Mark jest bardziej wartosciowym kierowcą wyścigowym. Nie wdiać takiej przepaści między nimi jak była odwrotna w zeszyłym roku ale jest taka w tym roku też tyle ze w druga strone :) Mam nadzieje ze nie skomplikowalem tego za bardzo

  • 7. atomic
    • 2012-04-16 16:23:43
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    jak tak dalej pójdzie to puszka palucha będzie miała taka samą strategię na reszte wyścigów jaką mieli w chinach: utrzymać się jak najbliżej dziesiątki , zmienić przed innymi opony ,nadrobić czas tak aby po zjężdzie reszty być na 4-5 miejscu . a wtedy pozostaje już tylko się pilnować i liczyć na cuda

    Jak widać vettel nie radzi sobie z bolidem ,który nie klei się w zakrętach . jeżeli dojdzie do tego panika i stres to chłopak może pobłądzić

  • 8. Skoczek130
    • 2012-04-16 16:23:47
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie będzie łatwo odnaleźc przyczepnośc straconą po zakazie nadmuchu. W tym względzie McLaren poradził sobie rewelacyjnie. Wydaje mi się jednak, iż mieli troszeczkę inną koncepcję. Liczę na to, że w połowie sezonu RBR znajdzie "złoty środek". Póki co nie oczekuje powrotu do świetnej formy Na szczęście w wyścigu tempo jest bardzo dobre. :)

  • 9. Skoczek130
    • 2012-04-16 16:25:11
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @atomic - fakt, nerwowości jest w jego jeździe. Ale i Alonso ma z tym problemy. Kiedy bolid nie jedzie, jak powinien, niewiele można zrobic.

  • 10. luca motorsport
    • 2012-04-16 17:01:27
    • *.193.44.53

    Wyraznie widac ze Vettel nie radzi sobie z nowym Red Bull, po prostu nie jest kompletnym kierowca

  • 11. adazn
    • 2012-04-16 17:27:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Panowie, Vettel powinien pić dwa razy więcej Red Bulla od Marka i będzie git!

  • 12. RoyalFlesh F1
    • 2012-04-16 17:36:56
    • *.205.238.142

    W tym roku również nie słyszałem krzyków odnośnie uginającego się przedniego skrzydła. A jak twierdził RBR uginające sie skrzydło to efekt wyższego tyłu bolidu. W tym roku tył pozostał taki sam (pojawiły sie dziobaki) a skrzydło RBR przestało się uginać. Warto powiedziec że zmieniono proces sprawdzania legalności.

  • 13. sly1234
    • 2012-04-16 19:05:28
    • *.adsl.inetia.pl

    nowe bolidy pokazują jak trzeba być dobrym kierowcą aby walczyć o podia. Seba przyzwyczaił się do bolidu, który sam go prowadzi-jak po szynach a do tego był kapitalnie szybki. Teraz takie coś stworzył Mercedes. Sebastian nie radzi sobie jak tył mu myszkuje, a Adrian myśli jak mu dogodzić. Jak na razie to genialnie układa pit-stopy.

  • 14. Blaz
    • 2012-04-17 13:02:58
    • *.sileman.net.pl

    7. atomic - to właśnie mnie przeraża ,że zespół może obrać taką taktykę dla Sebastiana czyli zawalidrogi jak w ostatnim wyścigu.
    Czyżby Adrian się zgubił ?? Bo tak to wygląda ,że nie wiedzą co dalej z tym fantem począć.

  • 15. lukasz1
    • 2012-04-17 14:38:28
    • *.adsl.inetia.pl

    Kto szuka ten znajdzie. Pytanie czy zdążą przed końcem sezonu?

  • 16. Tutankhamun
    • 2012-04-17 16:35:01
    • *.hjnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    12. RoyalFlesh F1.Warto powiedziec że zmieniono proces sprawdzania legalności.,, .......ten proces legalnosci jest od zawsze taki legalny jak ja sie nazywam JFK. czekam tylko, kiedy ecleston publicznie powie ze chinskie auta sa na poziomie zachodnich ,,koncernow,,

  • 17. Skoczek130
    • 2012-04-17 17:29:39
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @sly1234 - teraz już wiemy, że Sebastian lubi podsterowne wozy. Ja tam wierzę, że w połowie sezonu będzie już wszystko w porządku. Oby tylko nie było jeszcze za późno. :)

  • 18. pz0
    • 2012-04-17 17:30:19
    • *.1.94.2

    Jak nie wiedza ktora specyfikacje bolidu z tych dwoch wybrac to niech wprowadza trzecia.

  • 19. rumburak
    • 2012-04-17 19:01:49
    • *.dynamic.chello.pl

    Red Bull już podjął decyzje "Stajnia Red Bull Racing podjęła decyzję, że w Bahrajnie i kolejnych wyścigach oba jej bolidy będą jeździły z takim wydechem, jakiego używał Mark Webber podczas GP Chin."
    I jeszcze jedno ! Czemu Vettelowi nie pasuje nowy wydech?
    "Używając go nie potrafi prowadzić wozu tak pewnie, jak kiedyś. Przez to popełnia nietypowe błędy. Mark jest mniej czuły na zachowanie bolidu. Jemu wystarczą tylko cztery koła. Z Vettelem jest inaczej". wypowiedz Helmuta Marko

  • 20. xeoteam
    • 2012-04-17 19:14:54
    • *.rev.pro-internet.pl

    @19. bo nie ma docisku jak miał i dlatego nie potrafi jeździć jak kiedyś, po prostu teraz trzeba trochę umiejętności pokazać w bolidzie , bo już nie jedzie jak tramwaj po szynach.

  • 21. atomic
    • 2012-04-18 08:13:40
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    9@ nerwowość alo wzieła się z ryzyka wyprzedzenia wolniejszego bolidu w końcówce na zbójowych oponach .Trzymał do końca i nie wyszło

  • 22. Skoczek130
    • 2012-04-18 14:12:24
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @atomic - ale dość często widać kontry w bolidzie. Ale to wynika właśnie ze słabej przyczepności. Podobnie jest z RB8 - tył nerwowy i margines błędu mniejszy.

  • 23. Skoczek130
    • 2012-04-18 14:13:48
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @xeoteam - ciężko jest jechać równie skutecznie, kiedy nie ma się zaufania do maszyny. Daj czas Sebastianowi - dotrze się.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo