komentarze
  • 1. Jahar
    • 2012-03-18 12:06:53
    • *.opera-mini.net

    Hamilton mocno z tonu spuścił dzisiaj. Można mieć coraz większe wątpliwości czy powinien być liderem zespołu ale to już kłopot McL

  • 2. arvac44
    • 2012-03-18 12:06:56
    • *.aster.pl

    Świetnie Jenson. Myślę, że w tym roku znów będzie mistrzem. o ile Neway nie wymyśli jakiegoś cudu dla palucha.

  • 3. leo_
    • 2012-03-18 12:19:18
    • *.dynamic.chello.pl

    Nooo, jednak widać, że Hamilton nie "szanuje" opon, bo po prostu tego robić nie umie. Oczywiście, to dopiero początek sezonu, ale przecież to już nie pierwszy taki rok, gdzie Lewis mocno niszczy ogumienie. Obawiam się, że ich oszczędzania już się nigdy nie nauczy. Ale aż tak bardzo to się tym nie martwię, bo w MCLarenie kibicuję Buttonowi. Ten w kwalifikacjach ma małe szanse na pokonanie Hamiltona, ale w wyścigu jeździ z głową, znaczy się - bardziej inteligentnie.

  • 4. beret
    • 2012-03-18 12:20:34
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    HAM sie juz nie pozbiera bo jest narywisty. Jenson to wysoka polka zawodnika i bedzie mocno parl do przodu, ale w sumie mam watpliwosci czy maklaren utrzyma do konca sezonu wysoka forme, obawiam sie ze nie.
    Oni od czasow Prost-Senna zawsze sa w czolowce, ale od tamtego czasu nigdy nie zdominowali F1 w taki miazdzacy sposob jak zrobilo to Ferrari 2000-2004 i Red Bull w ostatnich 2 latach.
    Wedlug mojego oko beda sie liczyc ale jesli nawet zwyciezo, to ciezko im to przyjdzie, nastepna sprawa to Ham zacznie rozrabiac w zespole, zacznie plakac do Denisa ze mu sie zle wiedzie i bedzie rozruba, bo maklaren to najbardziej nerwowy i konfliktowy zespol w calej stawce F1. Ciezkie powietrze jest tam od czasow wspomnianego sen-Prosta i do tej pory nikt tam nie przewietrzyl.
    PRZEGRAJA!!!

  • 5. Senna_olk
    • 2012-03-18 12:21:36
    • *.adsl.inetia.pl

    1. Jahar

    Racja. Button dziś jechał o wiele lepiej.
    Jednak w Mclarenie nie ma jako takiego lidera. Widać to już od roku.

  • 6. Senna_olk
    • 2012-03-18 12:26:54
    • *.adsl.inetia.pl

    4. beret

    Właśnie wręcz przeciwnie ! Od czasów Whitmarsha, wiele się pozmieniało. Hamilton świetnie się dogaduje z Buttonem i sądzę, że z pokorą zniesie jego następne zwycięstwa ( stawiam Buttona na lepszej perspektywie ). Hamilton jakby nie patrzeć pojechał dziś mądrze. Dobrze, że nie cisnął Vettela, bo mogłoby się to faktycznie skończyć utratą pozycji na rzecz Webbera, który jechał "w domu".

    Ps. Uważam, że jesteś fanem Ferrari - czuć z daleka.

  • 7. etos
    • 2012-03-18 12:35:25
    • *.ip.telfort.nl

    Hamilton sie nie popisal. Po neutralizacji byl w strefie DSR za Vettelem i i tak nie dal rady a osiagi bolidow zblizone, troche cienkawo.

  • 8. Ignol444
    • 2012-03-18 12:36:35
    • *.tktelekom.pl

    4. beret A kiedy ostatnio ferrari dominowało oprucz lat 2000-2004.Wydaje mi sie że we wczesniejszych latach nie mieli takiej okazji.Moim zdaniem mistrzostwa powiny być wyruwnane.Mcl może wygrać wszystko ale dopiero w ostatnim wyscigu.Niechce dominacji żadnego zespolu bo sezon staje się nudny

  • 9. ULTR93
    • 2012-03-18 12:44:24
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Świetnie Panowie.
    W tym sezonie mile widziane zwycięstwo w walce konstruktorów i Mistrzostwo Świata w wykonaniu Lewisa.

  • 10. beret
    • 2012-03-18 12:45:13
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    8. ...nie musze ci chyba przypominac ze Ferrari jezdzi od zarania, to juz jest dominat i juz nikt ich w tym nie pokona. Ja nigdzie nie powiedzialem ze chce dominacji jakiegos zespolu, ale patrzac z perspektywy technologii to bardzo ciekawe zjawisko. Nie jest taki to proste zrobic to co Ferrari pozniej Brawn GP i ostatnio Red Bull.

  • 11. Senna_olk
    • 2012-03-18 12:51:51
    • *.adsl.inetia.pl

    9. ULTR93

    Jak typowałem Hamiltona na mistrza, tak teraz uważam, że styl jazdy Buttona daje mu przewagę nad Lewisem. To też jest kwestia toru.

  • 12. Ignol444
    • 2012-03-18 12:59:51
    • *.tktelekom.pl

    10. beret .Ja bym tak wysoko ferrari nie oceniał.Wszyscy sie kieruja tymi latami 2000-2004.Lecz namnie to wrażenia nie robi.Williams zdominował lata 90 Mcl 80/90.Ważne jest co jest teraz a nie 10 lat temu.Lotus tesz dominował i co ma on teraz powiedzieć

  • 13. Grzesiek 12.
    • 2012-03-18 13:23:12
    • *.cdma.centertel.pl

    Co się dzieje z Lewisem ... ? Sorki ale od pewnego czasu jeździ jak kastrat ;/
    Do puki nie zacznie być sobą ... marnie to widzę .
    Dlatego nie wiem dlaczego ktoś na siłę chce go zmienić ...a jeszcze bardziej nie rozumiem jego samego że daje się zmieniać ..... i chce się upodabniać do Jensona .
    A może tak jak pisałem już wcześniej .... zeszło powietrze z Lewisa ?

  • 14. beret
    • 2012-03-18 13:25:48
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    12.
    Czy w sporcie czy w zyciu historia powinna cie interesowac bo inaczej przegrasz.
    Jesli Ferrari wysoko nie oceniasz, to kogo? he he.
    Obecny Lotus z tym historycznym ma tylko taka sama nazwe nic pozatym.

  • 15. Ignol444
    • 2012-03-18 13:33:34
    • *.tktelekom.pl

    Ja muwie o ferrari teraz.ALe cenie sobie Mclaren i ferrari.Bez nich nie było by f1.Ale wkurza mnie ferrari moga nie zdobywac tytułow ale w tej pierwszej trujce powini byc

  • 16. Juice001
    • 2012-03-18 13:40:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnie to zastanawia jak Lewis mógł dać się wyprzedzić Vettelowi. Rozumiem że jechali za samochodem bezpieczeństwa ale w takiej sytuacji powinien przykleić się do Buttona i nie robić miejsca dla wyjeżdżającego Sebastiana. Jakoś Button nie dał się ograć.

  • 17. fanAlonso=pziom
    • 2012-03-18 14:22:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    16 jest określiny limit prędkości poruszania się za sefety carem
    good job mister sofcik !

  • 18. david9
    • 2012-03-18 15:39:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Hamilton od początku jak wszedł do F1 jeździł agresywnie, nie kalkulował on po prostu grzał do przodu ile wlezie. Odkąd zaczęła się ta cała mania z głaskaniem cacaniem i oszczędzaniem opon Hamilton stracił bo musiał nieco zmienić swój styl tzn. uspokoić jazdę, nie szarpać tak na każdym okrążeniu. Różnica jest taka, że Hamilton to sprinter, a Button długodystansowiec.

  • 19. Senna_olk
    • 2012-03-18 16:37:04
    • *.adsl.inetia.pl

    18. david9

    "Różnica jest taka, że Hamilton to sprinter, a Button długodystansowiec. "
    Świetnie to ująłeś.

  • 20. beret
    • 2012-03-18 16:44:10
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    ...czy czasami 18. david9 nie wypowiada sie o stronie erotycznej tych osobnikow. Bo bardzo by mi wtedy pasowalo.

  • 21. Skoczek130
    • 2012-03-18 17:55:23
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hamilton wreszcie czuje, co to jest miec równorzędnego partnera zespołowego. Sezon 2007 to rok bez presji, debiut. Kto oczekiwałby od debiutanta walki o tytuł!? W latach 2008-2009 Koval ewidentnie był zwerbowany za pomagiera. Odkąd jednak jeździ Button, wszystko się zmieniło. Jenson pokazał klasę jako mistrz świata i zespół szybko skapnął się, ze z niego pomagier byc nie może. Mocno naciskał Hamiltona, aż w końcu przejął inicjatywę. Młodszy, który zawsze miał wszystko pod sobą, teraz ma "ciężkie życie". Będąc pod presją prawdziwego partnera, który jest rywalem, a nie pomagierem, nie daje rady. Zobaczymy, jak będzie, ale w tej walce logistycznej na pewno wygrywa Button. Hamilton jest szybszy jw tempie kwalifikacyjnym, jednak to w wyścigu rozdają punkty, a na dystansie lepszy jest starszy z Anglików. Wynika to niejako z ich stylu jazdy. Hamilton agresywnie obchodzi się z oponami i dzięki temu zawsze potrafi coś dodatkowego wycisnąc. Button jeździ z kolei płynniej i spokojniej. Na jednym kółku nie daje to efektu, ale w wyścigu już tak. Tak na prawdę Jenson jest niezbyt rewelacyjny w kwalifikacjach. Moim zdaniem przegrałby z niejednym kierowcą. Ale w wyścigu, niczym profesor, świetnie rozgrywa wszystko pod siebie. @david9 - świetnie to skwitowałeś. :) No ale jak to się mówi - najlepszy kierowca to nie tylko najszybszy kierowca (na jednym kółku), ale także "mądry" kierowca. :)

  • 22. Senna_olk
    • 2012-03-18 18:29:05
    • *.adsl.inetia.pl

    21. Skoczek130

    Ja jestem mile zaskoczony tymże obrotem sprawy :))
    Jednak zauważ, że nie wszystkie tory są tak gumożerne. Na pewnych obiektach Hamilton będzie mógł wykorzystywać swoją agresywną jazdę i z pewnością przyniesie mu to profity. Teraz jednak moim no.1 jest J. Button.

    20. beret

    Sprawdzałeś? :)

  • 23. beret
    • 2012-03-18 18:37:03
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    22. ...no, pytasz czy sam osobiscie? Nie, jasne ze nie, ale to tlumaczy mi jego problemy ze szlezinger
    Zobacz ze Buton jest dlugodystansowcem i nie ma takich problemow z japonka> a te to dopiero sa wymagajace!

  • 24. orto
    • 2012-03-18 19:02:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ignol444 - Włącz opcję sprawdzania ortografii bo po prostu można dostać kociokwiku od tych Twoich byków!!!!!!

  • 25. xdomino996
    • 2012-03-18 19:13:16
    • *.48.6.47

    23. beret takiej "szlezinger" to ty nawet nie miałbyś szans wyczyścić stóp ,więc jak masz tak atakować kierowców jakimiś idiotycznymi wymysłami to może już czas sobie odpuścić bo takie zachowanie jest co najmniej ... aaaa zresztą brak słów na takich .

  • 26. beret
    • 2012-03-19 06:40:06
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    25. ...to ze ty jestes zakompleksiony, to nie oznacza wogile ze kazdy. Moze masz podobny problem, wiec zabolalo szczegolnie.
    Co do czyszczenia, to pucybutem nie jestem i nie mam takich aspiracji w odroznieniu od ciebie.

  • 27. Skoczek130
    • 2012-03-19 17:40:57
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Senna_olk - myślę, że tutaj też sama konstrukcja odgrywa ważną rolę. Jest po prostu znakomita - nie ma z nią problemów, jeżeli chodzi o balans. Dzięki temu Button może w pełni wykorzystac swoje możliwości. Tak był chociażby w BrawnGP na początku sezonu, gdzie rozniósł stawkę. Kiedy jednak maszyna nie domagała, była problematyczna, wówczas Jenson zaczął nawet przegrywac z Bariczem, któremu nie dawał szans wcześniej. Jeżeli bolid jest "idealny", wówczas IMO jego styl jazdy jest efektywniejszy. :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo