komentarze
  • 1. atomic
    • 2011-06-20 13:59:19
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    nie będę tęsknił za renault

  • 2. Mike 38
    • 2011-06-20 14:51:02
    • *.tktelekom.pl

    A my za tobą "atomic" jak odejdziesz z tego forum i głupot pisał więcej nie będziesz

  • 3. Igor
    • 2011-06-20 14:56:00
    • *.116.132.156

    Dokładnie, wszyscy są nastawieni na zysk ale oni nie biorą pod uwagi dobra i piękna strony sportowej a przynajmniej takie wrażenie sprawiają.

  • 4. Igor
    • 2011-06-20 14:56:47
    • *.116.132.156

    @1. atomic, dokładnie masz rację tylko gość się wcisnął ale jak najbardziej się z Tobą zgadzam.

  • 5. Renault R30 F1
    • 2011-06-20 15:13:28
    • *.centertel.pl

    h t t p: / / w w w .y o u t u be. com / w a t c h ? v = O 9 bJ P 4 M P _ 6 M

  • 6. gregn
    • 2011-06-20 15:59:50
    • *.137.118.4

    Jakoś trudno przełknąć mercedesowi i ferrari, że to nie oni robią silniki dla mistrzów ;) Reguły zostały przyjęte jakiś czas temu i wtedy żaden producent nie marudził.
    Tylko duże firmy motoryzacyjne mogą wyłożyć kasę na tak drogą serię jak F1. A firmy takie jak Renault nie chcą tylko topić kasy ale również coś wyciągać z F1 na potrzeby swojego podstawowego biznesu.

    Pojemność to nie jest aż tak istotna jednak te małe obroty mnie martwią. 12 tys nie da takiego dzwięku jak teraz.

  • 7. darecky3
    • 2011-06-20 16:02:29
    • *.113.57.165

    5. po pierwsze to:
    link jaki wkleiles jest absolutnie nie na temat
    po drugie:
    wlasnie udowodniles ze dopiero raczkujesz w tym temacie, zdecydowana wiekszosc pamieta to zdarzenie na zywo
    po trzecie:
    podejrzewam ze chaciales na sile osmieszyc Nicka jaki kiepski z niego driver tylko sam obejrzyj sobie ten filmik i zobacz ze w sposob mistrzowski wyprowadzil samochod i nie przypierdzielil w medi cara. To kierowca sie nie upewnil zanim otworzyl dzwi. A poza tym pamietam jak dzis, safety dalo du...py, kierowcy ferrari byli poinformowani droga radiowa o incydencie, wtedy panowal chaos, zolte flagi pojawily sie za pozno i nie w tym sektorze co powinny, poza nielicznymi nikt na torze nie wiedzial co sie dzialo
    Konkluzja ogolna:
    daj sobie spokoj, nie zaszpanowales, nie wyszlo ci....

  • 8. muzykakoncalata
    • 2011-06-20 16:09:51
    • *.dynamic.chello.pl

    Do 7:
    Wyszlo mu, bo jakis darecky sie zlapal na trolla, zal mi ciebie darecky

  • 9. darecky3
    • 2011-06-20 16:12:45
    • *.113.57.165

    8 no wtym to masz racje hahahahaha

  • 10. kojack
    • 2011-06-20 19:04:11
    • *.multimo.pl

    A od kiedy to renault sam produkuje silniki ?? To mecachrome produkuje a renault tylko firmuje je własnym logo.
    W sumie jak zwał tak zwał ale jak wprowadzą "młynki do kawy" to F1 straci wiele ...

  • 11. porhe
    • 2011-06-20 19:56:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10. kojack. Nie tylko firmuje własnym logo silnika, ale mają również wkład własny, choć samochody osobowe nie mają wiele wspólnego(w tej chwili prawie nic) z tym sportem.

    A nowe silniki są potrzebne, ponieważ obecne są przestarzałe i jeśli mają dogonić technologicznie choćby te z prototypów lmp, choć w to wątpię, to muszą być zmienione a jednostka turbodoładowana z moje punktu widzenie jest dobrym rozwiązaniem i moce będą osiągane prawie takie same. A dźwięk który w tej chwili i tak nie jest rewelacyjny, będzie podobny, więc o co chodzi?

  • 12. Renault R30 F1
    • 2011-06-20 20:40:15
    • *.centertel.pl

    7.darecky3. Nie kozacz bo ja ten wyścig oglądałem.Ale zawsze co go oglądam ten filmik to dostaje omdlenia jak możne być takim królem po prostu mnie to śmieszy jak można być takim kretynem zamiast jechać torem to pchać się koło medi cara i jeszcze urwać dzwi z tym to nie jego wina ,ale to śmiesznie wyglądało i tyle.Tak nie lubie krasnala a jak on cie rajcuje to masz problem większość go tu nie lubi tutaj na tym portalu.

  • 13. Cwirs
    • 2011-06-20 20:44:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie wiem o co chodzi atomicowi, ale jesli o silniki, a pewnie tak, to popieram. 1.6 v4 ? to jakas kpina, gdzie bedzie ryk silnikow ?? Moze niech wogole TDI zrobia i bedzie elegancko. Stanowcze NIE. V10 lub V12 bez ograniczen obrotow. Tyle w temacie

  • 14. ozyrys88
    • 2011-06-20 20:56:29
    • *.ds3.agh.edu.pl

    Co wyście do tego ryku silników się przyczepili? Co to ma do rzeczy jaka będzie pojemność tego silnika? Dźwięk zależy głównie od wydechu. Formuła to nie tylko dźwięk, a z wielu wypowiedzi można wywnioskować, że tylko do tego się to sprowadza. Cała ta wymiana poglądów na ten temat jest godna pożałowania. Nie my decydujemy w tym sporcie i silniki będą takie jakie wprowadzą, czy się to komuś podoba czy nie.

  • 15. wheelman
    • 2011-06-20 21:59:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cosworth - "mamy gdzieś decyzję, opóźniać, nie opóźniać, wszystko nam jedno., Ale tak, lepiej opóźniać".
    Ich PR nie jest najwyższych lotów, ale akurat się z nimi zgadzam.

  • 16. rysiek45
    • 2011-06-20 22:01:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dla niektórych to chyba wystarczyła by transmisja radiowa.Tam dżwięki dobrze słychać...

  • 17. Qbus81
    • 2011-06-21 07:58:39
    • *.polineo.pl

    za to będzie świst turbosprężarki i też wszyscy będą się cieszyć. Pożyjemy zobaczymy

  • 18. jar188
    • 2011-06-21 10:04:44
    • *.trachem.pl

    Jak opóźnienie decyzji może potanić koszty nowych silników?? Dla mnie to zagadka.

  • 19. dziarmol@biss
    • 2011-06-21 15:14:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    18. jar188 No nie wiesz??.. Liczą na niższy kurs franka szwajcarskiego ;-))

  • 20. krzysiek000
    • 2011-06-22 21:17:55
    • *.ostrowmaz.mm.pl

    1. atomic
    A wiesz że ja też? Ten zespół już się wypala... Przydałby się im kolejny Flavio Briatore, bo Boulier nie ma jaj.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo