D'Ambrosio został dopuszczony do GP Kanady
Jerome D’Ambrosio, który w dzisiejszych kwalifikacjach nie zdołał uzyskać niezbędnego minimum, aby zostać dopuszczonym do GP Kanady, uzyskał zgodę FIA na start w jutrzejszym wyścigu.Mimo to, zespół sędziów postanowił wziąć pod uwagę problemy Jerome D’Ambrosio i jego zespołu we wczorajszych treningach, kiedy to Belg solidnie rozbił swoje auto na bandzie, a mechanicy musieli wymienić w MVR-02 całe podwozie.
komentarze
1. Konik_mekr
Czyli 107% to martwy przepis.
2. GoQu
Praktycznie nie ma w tym sezonie pożytku ze strony 107% jeśli dadzą dobre podanie to zostaną dopuszczeni do wyścigu.
3. Drexiss
To głupie postępowanie ze strony sędziów. Powinno być tak, że ta metoda jest wykorzystywana w pełni lub w ogóle jej nie ma. W chwili obecne bardzo mocnoj o przyszłości słabszych zespołów decyduje umiejętność pisania podań, a nie tempo jakie prezentują podczas klasyfikacji.
4. Varanidae
To mamy dodatkowy SC w wyscigu...
5. LadyMinor
Świetnie... Czyli 107% to tylko działa na papierze, bo wystarczy sędziów poprosić i już zmieniają zdanie. to znieście ten przepis do cholery.
6. fanAlonso=pziom
trochę FIA się robi pobłażliwa bo gdyby nie oni to chyba virgin i hrt by się wycofali z f1 bo nie mogliby wystąpic w wyścigu
7. kaniuss
i potem mamy po 5,6 dubli....paranoja.... przepis 107 ( egzekwowalny) + nowy , że po drugim dublu koniec wyścigu dla dublowanego...
8. kaniuss
.... bo mam wrażenie jakby dwie różne serie się ścigały...
9. mario74
kaniuss- dokladnie mam takie same wrażenie. A skoro wprowadzili już przepis 107% to powinni być konsekwentni...
10. Porky2
to ja sie dolaczei i zapytam, po co w ogole to 107%? bez sensu
11. DanielloooS
Witam wszystkich,
W temacie dubli i SC uważam że przy każdym SC bolidy powinny się ustawiać w kolejności jak na tablicy wyników w danym momencie. Strasznie mnie irytuje jak po wznowieniu np. pierwszy bolid ma czysty tor a następne po kilka bolidów do zdublowania. Bolidy, które są dublowane nie chętnie oddają pozycje ponieważ walczą pomiędzy sobą o 6,7,8,9 i 10 miejsce. W tym czasie bolid z pierwszej pozycji odjeżdża i pozamiatane nawet jeśli pogoń za jedynką zbliżała się nieuchronnie do swojego celu. Przyznam też szczerze, że nie wiedziałem, że istnieje tak "debilny" pomysł jak zmiana opon w trakcie wstrzymaniu wyścigu. Przecież to jest jakiś kretynizm totalny. Nie muszę już chyba tłumaczyć dla czego...
Pozdrawiam i życzę wszystkim fascynującego GP Kanady
12. Mad89
@7 dobry byłby ten przepis z drugim dublem. F1 to nie Le Mans ;]
13. pawel123
7. kaniuss
jestem za !!! piszę o tym już od tamtego sezonu :) a FIA nic mnie nie słucha
14. krzysiek000
11. DanielloooS Kiedyś był taki przepis, dzięki któremu SC mógł przed restartem wypuścić wcześniej zdublowanych kierowców. Nawet nie wiem kiedy ten przepis zniknął...
15. Drexiss
13. pawel123
Ja tez popieram przepis 107% ,ale tylko wtedy gdy bedzie on stosowany w 100% i bedzie on obowiazywal zawsze bez odwolan i dla kazdego.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz