Tombazis: byliśmy zbyt konserwatywni
Główny inżynier Ferrari, Nikolas Tombazis przyjął na siebie krytykę ze strony włoskich mediów, które uważają, że ekipa z Maranello powinna być zdecydowanie bardziej innowacyjna.Co więcej w ostatnich latach rywale Ferrari popisali się świetnymi pomysłami takimi jak podwójny dyfuzor, F-duct, czy dyfuzor wspomagany gazami wydechowymi.
Zespół Ferrari słabą formę z początku sezonu tłumaczył problemami z kalibracją tunelu aerodynamicznego, jednak główny inżynier ekipy i tak przyjął krytykę.
„Niestety, nie możemy stwierdzić, że te oskarżenia są całkowicie bezpodstawne” mówił dla oficjalnego magazynu Scuderia Ferrari Racing News Nikolas Tombazis.
„Być może byliśmy trochę zbyt konserwatywni z naszym podejściem; nie naciskaliśmy wystarczająco mocno w pewnych obszarach rozwoju i niestety, wyniki tego można obserwować na torze.”
komentarze
1. Gosu
"Zespół Ferrari słabą formę z początku sezonu tłumaczył problemami z kalibracją tunelu aerodynamicznego, jednak główny INŻYNIER aerodynamiki ekipy i tak przyjął krytykę." - literówka
Najgorsze dla Ferrari jest to, że przez tą swoją konserwatywną postawę nie będą w stanie skopiować wszystkich pomysłów konkurencji, więc jeśli pakiety znacząco nie poprawią bolidu (a konkurencja nie śpi) to ciężko będzie im wywalczyć 3 miejsce w generalce.
2. rusek f1
Po odejściu Todha to już inne Ferrari
3. fanAlonso=pziom
ten tombazis to dla mnie jak michael z wiliamsa nic nie wnosi do zespołu tylko go spowalnia dziwne że taki zespół jak SF nie może zatrudnic inżyniera z najwyższej półki wie ktoś może do kiedy tombazis ma kontrakt i skąd się wziął w Ferrari i od jak dawna tam jest ?
4. del
fanAlonso, Tombazis pracuje w Ferrari od 2006 roku, ale pracował tam też na przełomie wieków, do 2003 roku. Wydaje mi się, że pracownik tego typu nie ma kontraktu na czas określony.
5. RoyalFlesh F1
3. fanAlonso=pziom
A niby kogo ty proponujesz na to stanowisko. Michael z Wiliamsa miał jeden poważny problem którego w Ferrari nigdy nie było $$$. Dlatego nie porównywałbym ich.
Fakty są takie że bolid Ferrari nie jest za dobry. A taka strate nie odrobią w tym sezone. To nie jest strata 01 s - 05s ale jeszcze wieksza. I raczej nie pomogą im lewe testy które napewno są.
6. fanAlonso=pziom
5 nie mam konkretnych nazwisk ale naprawdę mogliby poszukac kogos uznanego może keya z saubera ?
7. modafi
5. RoyalFlesh F1
na czym opierasz swój pogląd o lewych testach?
8. RoyalFlesh F1
Biore to na zdrowy rozsadek. Można krecic reklamówki? To czmu nie wykorzystac ten czas na testy. Który zespół nie skorzystałby z takiej okazji.
9. R90
Plus dodatkowo podejrzeli u nich nowe czesci, w tym podwyzszone tylne zawieszenie w stylu Red Bulla
10. koal007
F1 to kasa. SF ma straszliwą kasę na rozwój. Bolid na ten rok nie wygląda najlepiej na tle konkurencji. Widać, że nawet Reńka jest lepsza. Ale ... . Ferrari to Ferrari. Tego zespołu nie można lekceważyć. Zobaczymy co przyniesie Europa. SF musi wiele zmienić. @5. Każdy kombinuje jak może. Bulle mają Toro Roso i testują do woli. Są wyniki? Są!!! A Ferrari chciało trzeciego bolidu w stawce. ;) Pozdr.
11. pjc
Brawn,Todt,Schumacher i spółka to była perfekcyjnie zaprogramowana machina.
Ale niestety w pewnym momencie wszystko się skończyło.
Teraz trochę poczekają na powrót na szczyt.
Potrzebują czasu na dotarcie się.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz