komentarze
  • 1. labugabu
    • 2011-02-01 16:28:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    trafne spostrzezenie, moze byc różnie, jezeli sie zatnie...

  • 2. wiktor.f1.r31
    • 2011-02-01 16:36:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale szczerze to Robert głośno sobie bagatelizuje to ruchome skrzydło i KERS. Mam nadzieję, że nie bd takich problemów jak w sezonie 2009 :P. Ale jeżeli mają dobry bolid to śpijmy spokojnie.

  • 3. atomic
    • 2011-02-01 17:11:49
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2@ bo robert jest kierowcą wyścigowym a nie cyborgiem ,który wymaga oprogramowania aby pojąć po co tyle pierdół w samochodzie. acha i jeszcze powinni powrócić do sprzęgła w pedale i drążka zmiany biegów po lewej stronie. rozumiem postę techniczny aero i takie tam . ale czy nie za szybko ? mamy kilka gierek na pc i to wg mnie wystarczy

  • 4. fotoman
    • 2011-02-01 17:34:53
    • *.172.178.146

    już chyba widać, że tegoroczna konstrukcja bolidów, będzie wolniejsza od zeszłorocznej

  • 5. Kubczak94
    • 2011-02-01 17:38:32
    • *.adsl.inetia.pl

    @4 dokładnie... jak dla mnie tym bolidem nie zdobędą mistrza ani team ani Robert... będzie mniej/więcej tak samo jak w 2010r. no ale poczekamy zobaczymy ;)

  • 6. wariat133
    • 2011-02-01 17:42:21
    • *.play-internet.pl

    chyba ktoś się za dużo nagrał w bornouta i dlatego te wszystkie kersy skrzydła, tak jak nitro w grze :)

  • 7. athelas
    • 2011-02-01 18:40:12
    • *.strong-pc.com

    Lepiej ruchome skrzydło niż ten F-duct i jazda z ręką nie wiadomo gdzie. Ciekawe, czy ktoś wpadł na to, żeby przycisk działał on/off, a nie, że trzeba go trzymać? Chyba wygodniejsze rozwiązanie.

    Inna sprawa, to głupie ograniczenia w jego używaniu. Możliwe, że albo system ten będzie bezużyteczny, albo nie będzie szansy obrony pozycji, co też nie będzie dobre. Najlepiej, gdyby można go było używać zawsze, jak w kwalifikacjach, a nie tylko, kiedy ktoś jest za rywalem.

  • 8. cali
    • 2011-02-01 19:01:28
    • *.186.90.4

    ha gdyby zastosować przełącznik bistabilny tak jak sugerujesz to kierowcy pokroju Pietji nie ukończyliby żadnego wyścigu ,przy prędkości 300km/h straciliby orientację która pozycja to OFF

  • 9. Robert_14
    • 2011-02-01 19:18:12
    • *.54.189.166

    @8 masz rację, gdyby zainstalować przełącznik typu ON/OFF któś mgłby sobie zapomnieć przy hamowaniu nacisnąć przycisk:) Rozwiązanie z przytrzymywaniem przycisku jest jednak bezpieczniejsze, co nie znaczy wygodniejsze :)

  • 10. masabitumiczna
    • 2011-02-02 14:58:30
    • *.net.pulawy.pl

    o oczy obiło mi się, że to skrzydło ma wracać do swojej normalnej pozycji w momencie naciśnięcia hamulca, ale to było dawno temu i mogło się coś pozmieniać...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo