Kovalainen: pierwszy zakręt najważniejszy
Heikki Kovalainen uważa, że zbliżający się wyścig o Grand Prix Brazylii może być bardzo ciekawy dla kibiców, gdyż tor ten sprzyja wyprzedzaniu. Fin dodaje, iż jego zespół chce przede wszystkim zapewnić sobie utrzymanie 10 pozycji w klasyfikacji konstruktorów.„Na starcie wyścigu ten zakręt jest krytyczny, zawsze jest kilku chłopaków jadących innymi liniami. Niektórzy jadą bliżej lewej, inni bliżej prawej, ale główną sprawą jest to, że gdy jedzie obok siebie 5 bolidów trzeba postarać się pojechać tak, aby wyjść z zakrętu bez szwanku.”
„To bardzo trudny koniec sezonu, muszę być pewnym, że będę dobrze przygotowany – trochę odpoczynku, a potem trening i przystosowanie się do innej strefy czasowej. Szczerze mówiąc i tak będzie mi łatwiej, niż wielu ludziom w zespole. Ostatnie wyścigi wymagają dużego wysiłku ze strony wszystkich w teamie - aby przygotować garaże, pojechać w wyścigu, znów wszystko zapakować, przenieść się do Abu Zabi. Musimy dopilnować, aby utrzymać swoją 10 pozycję w klasyfikacji konstruktorów – to jest teraz naszym zadaniem.”
komentarze
1. fan_od1989r
no i będzie ciekawie
2. F1Max_F1 Team
ta gadają a pewnie silnik albo coś się popsuje :P
3. xdomino996
Popieram kovalainen pamieta jak tam na T1 obrót zrobił po starcie a potem raikonnena podpalił nam;d
4. kari_f1
szykuje się ciekawa końcówka sezonu. Kibicuje Alonso oraz Schumiemu i oczywiście Kubicy
5. Oski9191
niech Pan Tilke poparzy na ten tor i buduje tak świetne tory a nie lotnisko w Abu Zabi. Szkoda że sezon się kończy :/
6. telex
GP Brazylii ... Alonso 1,Kubica 2,Webber 3 :P
7. rKubica-fan
już nie mogę się doczekac testów by sprawdzic ich formę na przyszły sezon
8. szerter
7. rKubica-fan - a co ma forma bolidu, który przywiozą na Adu Dhabi, do formy przyszłorocznej konstrukcji?
9. Ananas
Wyniki Heikkiego Kovalainena w obecnym sezonie
GP Bahrajnu: 15. miejsce
GP Australii: 13. miejsce
GP Malezjii: nie sklasyfikowany
GP Chin: 14. miejsce
GP Hiszpanii: nie wystartował
GP Monako: nie sklasyfikowany (układ kierowniczy)
GP Turcji: nie sklasyfikowany (hydraulika)
GP Kanady: 16. miejsce
GP Europy: nie sklasyfikowany (kolizja z Webberem)
GP Wielkiej Brytanii: 17. miejsce
GP Niemiec: nie sklasyfikowany (uszkodzenia z kolizji)
GP Węgier: 14. miejsce
GP Belgii: 16. miejsce
GP Włoch: 18. miejsce
GP Singapuru: 16. miejsce
GP Japonii: 12. miejsce
GP Korei Południowej: 13. miejsce
10. jfc
Well... biorąc pod uwagę bolid który ma, idzie mu naprawdę nieźle. Ciężko będzie mu się załapać na coś lepszego w przyszłym roku. Mam nadzieję że Lotus powalczy z TR, Sauberem i FI.
11. Prozak
Kov powinni posadzić w TR zamiast tych dwóch terrorystów co tam siedzą .
12. mariusz199734
od Węgier praktrycznie dojeżdzał chyba to najlepszy z kierowców ze słabych ekip
13. koal007
@9 Ananas widzę, że masz zacięcie do podawania tych wyników kierowców. Pogadaj z Kępą, może by zrobić jakiś odnośnik na stroce, bo to się często przydaje.
Pozdr.
A Koval mógłby jeździć z Kubkiem. Co nie?!
14. poncki
niby jak mieliby stracić 10 miejsce w konstruktorach skoro są najlepszym teamem z debiutantow? czyżby obawiali się że Virgin i HRT przygotowali cos speclanego na ten weekend? nie wydaje mnie się ;/ liczę na nich w następnym sezonie
15. szerter
14. poncki - Glock w Korei miał spore szanse przekreślić całoroczne starania Lotusa, gdyby tylko nie ten Buemi.
16. poncki
15. szerter - Timo był wtedy bodajże 11 a warunki były zmienne i co chwilę wyjeżdżał SC więc raczej nie przeskoczyłby wyżej czy nawet utrzymał tej pozycji.
A wracając do tematu, rzeczywiście ten zakręt jest kluczowy, tak jak pierwszy sektor ale wierzę, że Heiki zostawi Virgin na tyłach. HRT do GP2 !!!
17. atomic
PROROK
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz