WIADOMOŚCI

Pietrow bliski podpisania kontraktu z Renault?
Pietrow bliski podpisania kontraktu z Renault?
Zgodnie z doniesieniami niemieckich źródeł, Witalij Pietrow przesunął się na niezagrożone pierwsze miejsce wśród kandydatów starających się o zatrudnienie u boku Roberta Kubicy w przyszłym sezonie.
baner_rbr_v3.jpg
Według niemieckich dziennikarzy, Adrian Sutil, Nick Heidfeld oraz Timo Glock zakończyli negocjacje z zespołem Renault, ponieważ ten jest już bardzo bliski przedłużenia kontraktu z 26-letnim Rosjaninem.

Dodatkowo, dziennikarze fińskiego Turun Sanomat twierdzą, że następny kandydat – zaangażowany w Rajdowe Mistrzostwa Świata, Kimi Raikkonen – nie jest zainteresowany powrotem do Formuły 1 w zespole innym, niż walczącym o mistrzowską koronę.

To samo źródło sugeruje, że zapewnienia szefa Renault odnośnie chęci spotkania z Finem w celu określenia poziomu jego motywacji, mają na celu jedynie wytworzenie „dodatkowej presji na Pietrowie oraz jego sponsorach”.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

95 KOMENTARZY
avatar
melo

30.09.2010 23:58

0

I juz nie musze sie zastanawiac dlaczego nie chciał do Red Bulla , jego sponsora. Poprostu Kimi juz nie chce do F1, tak jak wcześniej mówił, Ach te Francuzi, pracowałem u nich rok , ale nie przypuszczałem ze takie spryciuchy z nich heheh;) teraz Rosja posypie kaską w znak nowego kontraktu;)


avatar
melo

30.09.2010 23:59

0

ci Francuzi, miało byc , sorki;)


avatar
dick777

01.10.2010 00:06

0

60. ims: Piszesz bzdury porównując testy do jazdy w wyścigu. Poza tym ilość kilometrów przejechanych przez Hamiltona i Kubicę podczas testów przed rozpoczęciem startów w wyścigach w F1 to zaledwie niewielki ułamek tego, co Pietrow już przejechał w F1, licząc treningi i wyścigi. Hamilton i Kubica od razu jeździli jak wytrawni kierowcy. Tymczasem ja nie widzę żadnych postępów u Pietrowa mimo przejechania przezeń 15 wyścigów. Niestety, chłopak nie ma talentu do jazdy w F1 i w F1 będzie jeździł dopóty, dopóki sponsorzy będą chcieli płacić za jego jazdę. Trzeba być ślepym, żeby tego nie widzieć.


avatar
Lajkonik

01.10.2010 08:57

0

@ Siffredi ... oni nas gnoili pól wieku i chcesz mieć do nich szacunek. Wróć do szkoły człowieku. Poza tym Pietrov jest po prostu cienki. Kilkakrotnie pokazał na co go stać np. podczas kwalifikacji kończąc w Q1 na bandzie. Aby walczyć o godnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów należałoby go wymienić na zdecydowanie lepszego i bardziej doświadczonego kierowcę. Jeśli będą wyniki, będą i sponsorzy z pieniędzmi. Niekoniecznie musi być to LADA czy jakaś ruska stocznia. Niedługo na dziobie będziemy mieć czerwoną gwiazdę i wizerunek lidera rewolucji bolszewickiej - Pana Władzia L.


avatar
dziarmol@biss

01.10.2010 09:06

0

Pietrow jest jak młody Piquet ;-)) I brakuje tu w Reni Briatore który i powinien spakować manatki Witalisa i wystawić przed garaż (pomysłu @Marti) Widać Bulionowi nie zależy na walce o mistrzostwo o której ciągle pieje a o mafijne pieniądze z Leningradu czy innego Wyborga


avatar
dziarmol@biss

01.10.2010 09:09

0

74. Lajkonik Coś Ci się pomerdalo ;-)) Licząc od pierwszego rozbioru 1772 do 1989 roku z przerwą na drugą RP to tych latek będzie nieco więcej ;-))


avatar
wpiszlogin

01.10.2010 17:16

0

Mam nadzieje, ze to tylko plotka i szanowny Pan nacji rosyjskiej:) zakonczy wspolprace z renault. Od podoczatku sezonu mu kibicowalem jednak jestem rozczarowany. Mial wystarczajaco duzo czasu zeby pokazac sie z dobrej strony, a to co widzielismy to zaledwie przeblyski. Popieram zdanie M.Sokola - wolny i popelnia za duzo bledow. Gdyby nie kwestie finansowe to mysle, ze chocby Christian Klien bylby o niebo lepszy.


avatar
Renault R30 F1

01.10.2010 19:47

0

nie chce widzieć Pietrova w Renault !!!!!


avatar
Marti

01.10.2010 20:21

0

@ 75. dziarmol - ja bym powiedziała, że Boullierowi zależy, ale Lopezowi nie. I to ten drugi kocha pieniążki mafijnego pochodzenia ;))


avatar
jerzy_zakwas

01.10.2010 21:38

0

Zapomnieliście o Kobayashim. Chłopak potrafi jeździć a japońskich sponsorów pewnie nie brakuje. Teraz ma wolny bolid, więc trudno się po nim dużo spodziewać, ale jestem pewien, że byłby o niebo lepszym kierowcą od Pietrowa.


avatar
dziarmol@biss

01.10.2010 22:14

0

79. Marti- W sumie to masz rację ;-)) Bulion tańczy tak jak mu Lopez zagra ;-))


avatar
witek70

01.10.2010 22:42

0

szwaby out! :) To za BMW, jak traktowali Kubicę. Teraz Robert rządzi w Renault! Wara niemiaszki :)


avatar
ryjkens

01.10.2010 22:46

0

Na poczatku chcialem sie przywitac :) Zerkam na ten portal juz od kulku miesiecy i bardzo sie ciesze, ze jest w internecie miejsce, w ktorym mozna na poziomie pogadac o F1 bez swistu opadajacych rak jak na naszych potralach "informacyjnych". Takze postanowilem sie zarejestrowac i napisac co nie co od czasu do czasu :) Cale te zamieszanie wokol Pietrowa widze tak, ze Renault w tej chwili nie chce i nie moze podejmowac ryzyka zwiazanego z jego zwolnieniem. Wielu z was narzeka, ze Renault idzie na latwa kase, ale niestety w tym sporcie rzeczywistosc jest taka, ze pieniadza graja najwazniejsza role, bo bez nich nie ma dobrego bolidu, dobrych kierowcow, a za tym nie ma tez wynikow sportowych. W obecnej sytuacji team potrzebuje kasy na zbudowanie konkurencyjnego bolidu na przyszly sezon, wiec im wiecej pieniedzy tym dla nich lepiej. Ja to widze tak, ze Pietrow podpisze nowy kontrakt ale przeciez wcale nie jest powiedziane, ze w przyszlym sezonie za kierownica "szerszenia" zasiadzie. Jesli Renault w ostatnich 4 wyscigach pokarze sie z dobrej strony i udowodnia ze maja mistrzowski potencjal solidny sponsor powinien sie w koncu pojawic (a nie oszukujmy sie jest to niezbedne!), a wtedy bedzie kasa na to, zeby ruska zwolnic i na jego miejsce zatrudnic innego kierowce ;] Nie zapominajmy tez, ze przerwa zimowa trwa od polowy listopada do polowy marca, wiec bedzie jeszcze kilka miesiecy, ktore moga przyniesc wiele istotnich zmian. Takze trzeba sie wykazac cierpliwoscia i zobaczymy co sie bedzie dzialo pozniej. Ja sie osobiscie nie dziwie asekuracyjnej postawie szefostwa zespolu - druga polowa sezonu nie przebiega do konca po ich mysli, wiec musza sie jakos zabezpieczac. Wydaje mi sie, ze przyszly rok bedzie podobny do obecnego, czyli Pietrow zostanie, a scigac sie bedzie tylko Kubica, a obecne bunczuczne przechwalki Boulliera sa tylko graniem pod publiczke, zeby zwrocic na siebie uwage. Jesli w sezonie 2011 Renault bedzie sie spisywalo lepiej i Robert bedzie regularnie stawal na podium wtedy dopiero bedzie mozna mowic o perspektywie wiekszego progresu i beda mogli pokazac na co ich stac dopiero w 2012. Nie majac tak stabilnej sytuacji finansowej lepiej walczyc poki co tylko w jednej klasyfikacji. W F1 postep nie dzieje sie az tak szybko - nawet Red Bull potrzebowal 3 lat zeby dostac sie do scislej czolowki. Brawn GP w zeszlym roku to byl jakis niesamowity wyjatek od reguly ;) Tyle ode mnie ;]


avatar
witam

02.10.2010 00:16

0

Siffredi. Kolego jako ze mieszkam w tzw. przez ciebie SZKOPACH i powiedzmy ze umiem poslugiwac sie tym jezykiem jak i rowniez ogaldam GP tyloko na RTL, postaram sie ciebie sprostowac gdyz jak widze jestes bardzdzo zle poinformowany co do sytuacji uzycia przez Laude slowa "polaczek". Otoz Lauda jest Austriakiem i nie powiedzal tego zlosliwie , tylko powiedzmy tak sobie ( jak wiesz jezyk Austriacki i Niemiecki niewiele sie roznia) bo to kiedys gdzies tam uslyszal (Lauda nie wiedzial ze to jest obrazliwe, bo w Austri te slowo obrazliwe nie jest!). Na co oburzony prowadzacy ( ten ktory zawsze na RTL z Luda rozmawia od razu go sprostowal i powiedzial ze w Niemczech jest to obrazliwe. Tak ze nie pisz glupot jezeli nie masz pojecia. A tak na marginesie to raczej slowo "rusek "nie jest obrazliwe tylko raczej potoczne uzycie slowa Rosjanin w jezyku polskim, takze idz jeszcze raz na Polski i daj sobie to wytlumaczyc. Poza tym porownywanie slowa "rusek" z "faszysta" czy tez "szkop" z twojej strony jest dla Rosjan tzn: RUSKICH conajmniej obrazliwe jak i beszczelne! Tak ze kolego nie wypowiadaj sie na ten temat wiecej a jesli chcesz polemizowac to prosze najpierw wez ksiazke do reki albo chocby slownik i troche poczytaj. Pozdrowienia i milej nauki. Siemka


avatar
witam

02.10.2010 00:19

0

62.Sifferdi . A na podstawie tego co piszesz w tym poscie to wadaje mi sie ze jestes kompletnym DEBILEM!


avatar
Siffredi

02.10.2010 09:28

0

84,85. witam 84: masz poważne problemy z czytaniem. raz, ze nie potrafisz dwa, że nie powinieneś polecać lektury z którą sam się nie zapoznałeś i jest ci obca. i co chcesz medal za to, że mieszkasz w Niemczech? czy też może mam się do ciebie zwracać Her? nie rób obciachu bo czy mieszkasz tu czy tam jesteś tylko polaczkiem. dotarło polaczku? 85: jaki zapach ma cement na budowie w Reichu w porównaniu do tego z Chełma? czy tam macie worki po 25kg i z jakim napisem?


avatar
Siffredi

02.10.2010 09:44

0

@65. Zgred Zen nikt się nie obraża. mam swoje zdanie na ten temat i jego nie zmienię. na głupie posty jak bacardi, witam będę odpowiadał równie głupio a nawet ostrzej. rzeczowo też potrafię, gdy i do mnie tak się wychodzi. argument, nie bo rusek to i tamto jest dla mnie nie argumentem. konkretnie powinno się ocenić siły na zamiary. kto mógłby wesprzeć renault jak nie Rosja? Raikonen z mastercard to czcze marzenie. więc kto wyłoży tyle kasy by bolid jeździł w 2011 jako tako? a Vitaly niech się uczy dalej mi to nie przeszkadza. jest mi to obojętne skąd jest kasa. czy od mafii czy od samego premiera RU. R30 ma jeździć i to dobrze jeździć. wyniki przyjdą, w końcu kiedyś muszą. warunkiem jest... wiecie co :) (kasa) ^^ także o tym pogadajmy a nie o "rusku" jak to źle jeździ.


avatar
LotusFan

02.10.2010 10:10

0

W sumie dobrze że Vitalij zostanie, bo bez kasy Renault nie ma szans na rozwinięcie swojego bolidu. Gdyby do Renault doszedł Raikonnen a nie było by kasy wyszło by na to samo, a tak za kilka lat Renault będzie mogło sobie pozwolić na lepszego kierowce od Witka


avatar
witam

02.10.2010 11:11

0

87.Siffredi . Widzisz kolego jestes tak glupi ze nawiet nie masz o czym ze mna polemizowac. Akurat mi to jest obojetne czy jestem polaczkiem , poloczkiem , cz tez pulokiem. Ty jestes tepy jak but. Aha i Her pisze sie przez 2 r HERR ty analfabeto.


avatar
Siffredi

02.10.2010 11:52

0

89. witam dobrze już dobrze polaczku. nie napinaj się tak bo ci coś pęknie. zapamiętam, że herr prze dwa r. dzięki za info :) zresztą ty musisz bardziej na to uważać jak ja, bo Herr może pominąć cię w wypłacie tygodniówki jak nie będziesz umiał się do niego zwrócić. pozwalam sobie na takie podejście do ciebie bo już drugi raz nazywasz mnie kolegą, a koledzy się na siebie nie gniewają prawda? nara polaczku. ps. a jak jest beton? das beton?


avatar
witam

02.10.2010 13:01

0

90. No wiesz ja w moim pierwszym wpisie chcialem ci wyjasnic sytuacje wypowiedzi Laudy a ty zaczynasz tutaj wariowac i nie masz nic madrego do powiedzenia. Probujesz mnie obrazac i takie tam. Ale nie martw sie ja juz jestem troche za stary zeby sie unosic tak jak ty i reagowac impulsywnie na swoja ( tzn. twoja) niewiedze. Dyskusja z toba nie ma sensu. Zegnam pana. Ps. No ja to jestem zatrodniony na stale mam normalna wypate i zyje sobie spokojnie nie martwiac sie o przyszlosc moich dzieci. Ale nie wiem jak tam ty co pewnie raz na kwartal podpisujesz " umowe o dzielo" i zapewne pracujesz na budowie mieszajac Beton gdyz jakos widze masz obsesje na tym punkcie. Nie martw sie kiedys awansujesz i pozwola ci moze nosic pustaki....


avatar
ryjkens

02.10.2010 18:52

0

Widze, ze wdepnalem w sam srodek wojny ;]


avatar
krzysiek000

03.10.2010 14:36

0

A ja proponuję wykasować te posty z kłótni i dać po ostrzeżeniu dla każdej ze stron. Siffredi, nie każdy Polak jest taki sam. Tak samo z Niemcami, Rosjanami, czy Żydami. witam, Używanie słowa "rusek", jest tak samo obraźliwe jak używanie słowa "polaczek". Lajkonik, powtórzę tobie to co wszystkim innym: WOJNA SIĘ JUŻ SKOŃCZYŁA! witek70, to samo co wyżej. dziarmol@biss, Czy jakby Kubica miał też tylu sponsorów to też byś powiedział te to mafijne pieniądze?


avatar
Lajkonik

04.10.2010 10:04

0

@krzysiek000 ... Cyt."WOJNA SIĘ JUŻ SKOŃCZYŁA" Jesteś tego pewien? :) Pietrov jest słabym kierowcą i nie ma dla niego miejsca w tym teamie. Proponowałbym dla niego posadę, w teamie gdzie bolid będzie działał na równi z jego umiejętnościami, np. VR lub HRT. Reanault jest na tyle mocne w tej chwili, że może walczyć o 4. a może nawet o 3. miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Potrzeba do tego jednak dwóch bardzo dobrych kierowców. Jeden już jest ... drugiego nie ma z całą pewnością.


avatar
dziarmol@biss

04.10.2010 18:44

0

93. krzysiek000- A co ma do tego ilość pieniędzy... Liczy się źródełko, skąd wypływają kopiejki a nie ilość czy też osoba do której owe pieniądze trafiają.! Masz bardzo dziwne argumenty;-)) ale widać Ty byś nie miał problemu z brudnymi pieniędzmi ...


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu