Poniżej prezentujemy strategie doboru opon w GP Malezji 2010.
McLarenJenson Button: miękkie - twarde
Lewis Hamilton: twarde - miękkie
Mercedes
Michael Schumacher: miękkie - DNF
Nico Rosberg: miękkie - twarde
Red Bull
Sebastian Vettel: miękkie - twarde
Mark Webber: miękkie - twarde
Ferrari
Felipe Massa: twarde - miękkie
Fernando Alonso: twarde - miękkie
Williams
Rubens Barrichello: miękkie – twarde - twarde
Nico Hülkenberg: miękkie - twarde
Renault
Robert Kubica: miękkie - twarde
Witalij Pietrow: miękkie - twarde - DNF
Force India
Adrian Sutil: miękkie - twarde
Vitantonio Liuzzi: miękkie - DNF
Toro Rosso
Sébastien Buemi: miękkie - miękkie - twarde
Jaime Alguersuari: twarde - miękkie
Lotus
Jarno Trulli: miękkie - twarde
Heikki Kovalainen: miękkie - twarde - twarde - DNF
HRT
Karun Chandhok: miękkie - twarde
Bruno Senna: miękkie - twarde
BMW Sauber
Pedro de la Rosa: DNS
Kamui Kobayashi: miękkie - DNF
Virgin Racing
Timo Glock: miękkie - DNF
Lucas di Grassi: miękkie - twarde
04.04.2010 16:13
0
Brawo dla Roberta szkoda że nie podium
04.04.2010 16:23
0
no a na poczatku było plisko wyprzedzenia nico
04.04.2010 17:13
0
...nie można mieć wszystkiego...może jeszcze będzie lepiej :)
04.04.2010 17:18
0
Czy któreś GP Chin było suche ? Czy padało ?
04.04.2010 18:31
0
Bardzo ciekawe.GP Malezji najszybsze pit-stopy???
04.04.2010 20:33
0
dobra guma nie jest zła...;-)
04.04.2010 21:22
0
twarde :P
05.04.2010 12:07
0
wlasnie bedzie podana dlugosc pit stopów?
05.04.2010 13:15
0
ładnie pojechał Robert ;]
05.04.2010 15:33
0
6.walerus - hehe podoba mi się to że po każdym wyścigu masz takie samo zdanie na temat gum hehe
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się