WIADOMOŚCI

Virgin Racing cały czas z problemami
Virgin Racing cały czas z problemami
Zespół Virgin Racing we wszystkich sesjach testowych musiał poradzić sobie z olbrzymią dozą przeciwności losu. Od samego początku bolid VR-01 trapiły problemy z systemem hydraulicznym, które zespół ma zamiar rozwiązać przed pierwszym wyścigiem sezonu.
baner_rbr_v3.jpg
„Po raz kolejny nasze jazdy były mocno ograniczone z powodu wycieku z systemu hydraulicznego” mówił po testach dyrektor techniczny, Nick Wirth. „Mamy już zaprojektowane nowe elementy, aby rozwiązać ten problem na wyścig w Bahrajnie i liczmy na zostawienie tej historii za sobą. Lucas zdołał ukończyć trochę produktywnej pracy nad tempem wyścigowym, ale opuszczamy Barcelonę bez ani jednego przejazdu symulującego kwalifikacje, czy jazdę na super-miękkich oponach, których nasi rywale używali ustanawiając swoje czasy. Teraz zarówno Virgin Racing, jak i Wirth Research mają dwa tygodnie ciężkiej pracy, aby przygotować oba bolidy i części zapasowe na debiut w Bahrajnie.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

15 KOMENTARZY
avatar
Adamex

28.02.2010 20:42

0

Obstawiam, że w Bahrajnie żaden ich bolid nie dojedzie do mety


avatar
pjc

28.02.2010 20:45

0

Będą na samym końcu stawki.


avatar
pjc

28.02.2010 20:48

0

Pozostaje jeszcze jedna niewiadoma: czy tzw.Campos będzie za nimi.


avatar
Koyot.

28.02.2010 20:48

0

a ja mysle ze beda przed USF1 oraz Campos


avatar
Jasiu xD

28.02.2010 20:51

0

ja im daje gdzies tak 20/21 miejsce


avatar
cyk

28.02.2010 21:18

0

Campos raczej nie zdąży (US napewno) a Virgin to chyba przez kilka pierwszych wyścigów nie dojedzie do mety, taka jest smutna prawda


avatar
Konik_mekr

28.02.2010 22:08

0

Są niskobudżetowe teamy- będzie niskobudżetowa rozrywka: Odcinek pierwszy: Ja jadę w lewo, prawe przednie koło prosto.


avatar
radek_g

28.02.2010 23:37

0

Jeśli dojadą do mety to będą przed Lotusem. A tak poza tematem to jakoś dziwnie z tym początkiem sezonu w Bahrajnie. Jednak co Australia to Australia


avatar
k.lebsky

01.03.2010 09:00

0

Nie wróżę im sukcesu. Samochód zaprojektowany na komputerze nie powinien być konkurencyjny plus brak doświadczenia to może ich sporo kosztować. W końcu po 3 nieukończonym wyścigu Branson się wkurzy i ich porzuci.


avatar
paw_ko

01.03.2010 10:51

0

Co wy się uczepiliście tego projektowania na komputerze? Wszystko się projektuje na komputerach teraz a nie ołówkiem na kartce, i problemy mechaniczne nie mają żadnego związku z brakiem tunelu aerodynamicznego.


avatar
madzia3290

01.03.2010 11:38

0

USF napewno bedzie zamykac stawke o ile wogole wystartuja mozw i amerykanski team jest potrzebny dla f1 ale napewno jakis solidniejszy ktory mogl by rywalizowac z jakimis solidnymi teami a nie zamykajacymi stawke a na ich miejscu chciala bym zobaczyc taki team jak startojacy w formole renault3'5 epsilon euskadi zktorym Kubica w 2005 r zdobyl mistszostwo dla siebie i zespolu a nie zespoly ktore niezdazyly wystartowac w 1 GPtego sezonu a juz maja problemy finansowe i z bolidem


avatar
madzia3290

01.03.2010 11:44

0

no tak wszystko sie projektoje na kpmputerze ale takim projektem cierzko wystartowac w wyscigua taki zespol jak USF maja tylko model na komputerze a w niecale 2 tygodnie bolidu niezrobia


avatar
Gosu

01.03.2010 13:54

0

Na jakikolwiek sukces VR trzeba poczekać minimum 2 sezony. To ekipa, która budowała bolid od zera bez tunelu aero, więc na własnej skórze muszą wszystkiego doświadczyć. Niemniej ja będę im kibicował.


avatar
pjc

01.03.2010 22:16

0

Gosu mnie się wydaje, że dwa sezony to ponad ich siły. Ale też ich poobserwuję. Tak w ogóle to kolorystyką przypominają trochę dawną ekipę Fondmetal.


avatar
pjc

01.03.2010 22:21

0

Chodzi mi o ten model http://www. racing.it/f1/teams/fondmetal.htm Pozdr.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu