WIADOMOŚCI

Kubica coraz mocniej łączony z Mercedesem
Kubica coraz mocniej łączony z Mercedesem
Jak informuje hiszpański dziennik 'Dario AS', Robert Kubica może mieć możliwość podpisania kontraktu z Mercedesem w najbliższych tygodniach.
baner_rbr_v3.jpg
Choć Polak podpisał kontrakt z Renault na sezon 2010, francuski producent zastanawia się nad sensem dalszej obecności w Formule 1.

Jak informowaliśmy wcześniej, Kubica był łączony z Mercedesem, jednak coraz częściej zachodnie media spekulują o nowym kontrakcie Polaka.

'Dario AS' powołując się na swoje źródła uważa, że jeśli Renault nie poinformuje o pozostaniu w Formule 1 w najbliższych tygodniach, Robert Kubica automatycznie zostanie zwolniony z aktualnego kontraktu.

Renault zapowiadało, że ogłosi swoje plany do końca tego roku. Robert startuje w tej chwili w rajdzie Du Var we Francji jadąc Clio Maxi R3 barwach ekipy Renault F1, co nie oznacza jednak, że zespół pozostanie w F1.

Dziś uruchomiliśmy ankietę, w której możecie zagłosować na najbardziej prawdopodobnego partnera Nico Rosberga w Mercedes GP. Jest w śród nich także Robert Kubica.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

110 KOMENTARZY
avatar
hyndel

27.11.2009 21:09

0

@25 bartg90 Stary co Ty palisz ??? Daj namiar na dilera, jak się napalę to jutro skoczę do mojego mechanika i się upewnię czy VW wchodzi do F1. Ludzie nie piszcie głupot.


avatar
strong1

27.11.2009 21:12

0

@31yaneq Nie powiedziałem nic co według mnie nie jest prawda. Oparłem się na pewnej logice działań i przesłankach z przeszłych lat działalności Rossa Brawna. Skoro zgadzamy się,że Rosberg "nie sprawiał-przynajmniej jak dotąd wrażenia świetnego kierowcy" to co tam robi? Szacunek Norberta Hauga może wynikać z jednej strony z tego,że Kubica ogólnie jest zdaje się lubiany na padocku prywatnie jako "fajny gość". Poza tym nie kwestionuje,że Norbert nie widzi potencjału w Robercie,bo może i go widzi,ale reklamą dla koncernu jest niemiecki kierowca w niemieckim aucie na czele stawki lub wyżej od partnera z zespołu.Rozumiem to nawet,bo to jest tylko biznes. Może i prawdą jest to,że za kierowcami niemieckimi z F1 nie przepadam,ale cóż mogę mieć ogólnie do Niemców? Raczej nic,więc proszę mnie nie wtłaczac w stereotypy,bo np. Martina Schmitta to nawet lubię.Ba,do Rossa mam ogromny szacunek za to co osiągnął,ale staram się trzymać realiów,a F1 to biznes,a potem sport. No i wreszcie gdzie jest miejsce na spekulacje,jak nie "w iście spekulacyjnym newsie"? Nigdzie nie napisałem,że Renówka się wycofa. Napisałem,że dobrze jest być kierowcą no1 i dlatego chcę,aby zespół z Einstione pozostał w F1.


avatar
strong1

27.11.2009 21:18

0

30 ris 1.To dobrze,że prawidłowo czytasz moje myśli:). 2. To niedobrze,że przypominasz tamte hiobowe wieści i zmowu kraczesz:) Jeszcze do 31 yaneq. Widzisz jakoś Rossowi faworyzowanie nie przeszkadzało zdobywać tytuły,no i jest przede wszystkim zależny od kogoś. No,ale cóż chciałbym nie mieć racji.


avatar
strong1

27.11.2009 21:20

0

Nie mieć racji w razie palnięcia głupoty przez Renault rzecz jasna.


avatar
bartg90

27.11.2009 21:23

0

hyndel Jesteś jedynm co załapał o co mi chodziło. Celowo podałem idiotyczny przykład aby wyśmiać wszystkie ploty które sie pojawiaja a powoduje nie wiadomo jakie spekulacje. Słuchanie mało wiarogodnych źródeł jest bezsensu. Renata sie nie wycofa w tym sezonie. To pewne, no chyba że kryzys gospodarczy jaki dotknął cały swiat a w duzym stopniu przemysł samochodowy sie pogłebi. Nie wierze że to jest mozliwe. W takich markach jak Renault sa ludzie którzy umieją liczyc, wydali "kilka" baniek na rozwoj bolidu na ten sezon i myslicie ze jest to mozliwe aby od tak sobie pozucili swoje plany ? Tam tez pracuja ludzi i wiedza ze lepiej miec na koncie "pare" milionów wiecej niz je wyrzucic w błoto.


avatar
bartg90

27.11.2009 21:27

0

I jeszcze dodam że dla mnie jedynym pewnym źródłem są "official news" z f1.com.


avatar
ris

27.11.2009 21:27

0

38. strong1 - 1. ) przynajmniej ja Cię rozumię :_))))))) 2. ) Jeszcze nie kraczę ale co się odwlecze to nie uciecze ;-)))))


avatar
carlos11111

27.11.2009 21:29

0

Ja tylko przypominam ze Browna i Kubice to juz w lipcu poloczylem a czy to bedzie Brown GP czy Mercedes to akurat malo wazne bo tam gdzie jest Brown tam jest zwyciesca (Schumaher w ferari itd.) Reno i tak jest spisane na straty tylko dlatego ze to Renault. W przyszlym sezonie to ja widze Ferari na czele stawki a gdy przekonaja sie ze Ferdek niespelnia wymogow w sezonie 11 to Robercik zasiadzie w bialo czerwonym bolidzi i wtedy przepowiednia Nostradamusa stanie sie faktem :)


avatar
pasjonat

27.11.2009 21:30

0

Mercedes wygrywa teraz rywalizację ze swoim odwiecznym partnerem - BMW. Kubica, kierowca BMW będzie teraz wisienką na torcie. W Quick Nika nie wierzę. Podobno Mercedesowi zależy na miedzynarodowym image'u.


avatar
pasjonat

27.11.2009 21:32

0

Rywalem nie partnerem :)


avatar
tomek83f

27.11.2009 21:34

0

co do renault,to mogli odejsc odrazu po aferze singapurskiej ale po co?? skoro pieniadze juz wylozyli na sezon 2009 to dojedzmy do konca i niech przestana gadac i niech wszystko ucichnie,taka zaslona dymna a teraz pocichu dowidzeniai ich ewentualne rozstanie nie bedzie już łączone z aferą singapurską


avatar
strong1

27.11.2009 21:39

0

42ris W ogóle mnie nie dziwi nasze rozumienie wzajemne,bo ja byle kogo nie zatrudniam:) BMW oraz Honda uznały,że dobrze wycofać się "nagle,zaraz po diable". A czy Toyota wycofała się z braku kasy,czy odpowiednich kierowców,tego się już nie dowiemy.Obaczym.


avatar
ris

27.11.2009 21:41

0

47. strong1 - cała przyjemność po mojej stronie trenerze (;_:) (;_:) (;_:) (;_:) (;_:) Owszem obaczym !!!


avatar
bartg90

27.11.2009 21:48

0

strong1 trudno określić czy to powodowane brakiem kierowców, czy kasy ale warto przypomniec ze mimo i z toyota ma najwiekszą sprzedawalnośc aut na swiecie to najbardziej odczuła kryzys gospodarczy bo sprzedaz samochodów jej marki spadła az o 37 % w porównaniu z poprzednim rokiem. Do tego jen wzmocnił sie co do dolara i euro. Japonia ogólnie w czasie (rzeczywistego, badz bardziej rozdmuchanego przez media) kryzysu straciła baaaaaaaaardzo dużo.


avatar
Budda89

27.11.2009 21:55

0

Gdyby Kubica trafił do Mercedesa nie byłoby mowy o nierównym traktowaniu. Haug ogromnie ceni Roberta i ma z nim bardzo dobre stosunki(ekhm...)... Ross nie jest Niemcem a Anglikiem i wie, że Kierowca nr.1 to ten lepszy kierowca. A kto to jest Rosberg ha ha ha nazwisko nie gwarantuje sukcesu.


avatar
blue57

27.11.2009 21:56

0

oho, znowu się zaczeło...


avatar
strong1

27.11.2009 22:15

0

48ris Miło mi.:) No cóż różne techniki motywacjne stosuję-byle skuteczne:):) 49bartg90 Może i kryzys,ale coś mi sie wydaje,że mogliby zostać na jeszcze jeden sezon,patrząc na to jaką kasę wcześniej wykładali(na początku mieli ją ograniczyć)-wiedzieli niby,że żeby wyjąć wypada zainwestować i,ale ze składem kierowców bez Kubicy i Raikkonena to nie miało sensu.


avatar
asc

27.11.2009 22:23

0

Czyżby szykował się taki scenariusz? - Toyota wykupiona przez Stefanovica, - BMW Sauber odkupione przez Saubera i brak możliwości startów w nowym sezonie, - Renault wycofuje się w F1, - Amerykańcy podobno zainteresowani BMW wykupują projekt Renault, - KUB do MercGP Bardzo zakręcone i mało prawdopodobne, ale śmiesznie by było... Ja tam jednak chętnie widziałbym Renault w nowym sezonie.


avatar
bartg90

27.11.2009 22:27

0

strong1 A wiec brak odpowiednich kierowców (chociaż mogliby zaryzykowac np. Kovalainenem) mozliwe ze tylko utwierdził ich w przekonaniu że trzeba z formuły1 odejść. Szkoda wielka bo to kolejny team z wielkimi mozliwościami. Mam nadzieje że to ostatni z fabrycznych który podjął taką decyzję.


avatar
bartg90

27.11.2009 22:31

0

asc Życie może zaskoczyć ale czy aż tak mogłoby się wszystko zagmatwać ? Ja jednak chciałbym żeby juz tak zostało jak jest z drobnymi korektami dotyczacych zespołu Saubera. No i oczywiście aby Renault zostało.


avatar
muszynianek

27.11.2009 22:49

0

Strong1 najbardziej czuje i logicznie rozumuje.Świetny koment!! odnośnie kontrolowanego pecha jaki miał Barichello,takiego samego kontrolowanego pecha miał Kub w 2007 i 2009.Nie wspomne o wsparciu zespołu w 2008.Kubica przed sezonem przewidywał że mistrzem zostanie Barichello.Gdyby nie ten jego kontrolowany pech:)miałby duże szanse,Robert zna się na rzeczy.Niektórzy wypisują że Robert nie umiał wykorzystac tak dobrze potencjału gównianego bolidu jak Nick.Tylko kto ogląda nie tylko wyścigi ale też treningi ten widział ile kłopotów i pecha z bolidem miał Robert a ile Haitfeld.A treningi to klucz w ustawieniach boildu na wyścig.Po za tym jak Bmw skupiło się na Kers wiedząc że dla Roberta nie będzie przydatny.To pod kogo robili bolid...?Robert mówł że testował pierwszy raz opony w wyścigu bo ustawienia się zmieniły ponieważ uznali że Robert nie będzie jeżdził z kers.Śmiech na sali....Od początku sezonu Robert był szybszy bez kers o Nicka z kersem a póżniej Nick podskoczył ugrał troche punktów i skorzystał z pecha Roberta.A ostatni wyścig gdyby nie awaria silnika u Kub lepiej by ustawił bolid i na pewno był by przed Nickiem.Jeżeli chodzi o Mercedesa gp mam te same odczucia co strong1.Barichello jest szybszy od Buttona a przegrał w gierkach Brawna ot cały trafny koment:)Robert w Reno będzie miał dobrze ponieważ go będą szanowac i wspierac a on im się odwdzięczy tytułem bo ma niesamowity talent.


avatar
bartek2000106

27.11.2009 23:02

0

Renuwka na pewno się wycofa nie ma innej opcji


avatar
bartg90

27.11.2009 23:12

0

muszynianek Ostatnie zdanie twojego postu bardzo mi się podoba - dlatego mam wielką nadzieję że to tylko jedna wielka ściema że Reanult sie zastanawia nad odejściem.


avatar
majaf1

27.11.2009 23:26

0

58. bartg90 - tak dużo się o tym mówi i pisze. że łatwo uwierzyć, że jest coś na rzeczy. jest też coś takiego jak samospełniające się proroctwa, a tfu przez lewe ramię! chciałabym posłuchać taty Roberta gdzieś w tv. z jego wypowiedzi zawsze można było sporo wyczytać, a tu kurczę cicho.. miło jest tak sobie pospekulować od czasu do czasu, ale dobrze byłoby już wiedzieć wsio


avatar
gucioF1

27.11.2009 23:51

0

58. bartg90 Każdy z nas ma nadzieję że Renault jednak zostanie w F1 przynajmniej na ten jeden sezon. 59. majaf1 pospekulować zawsze sobie można przynajmniej człowiek się trochę odstresuje ;) 52. strong1 w pracy pewnie stosujesz presję na swoich pracownikach :) skutecznie ? :P pozdrawiam


avatar
Blaz

27.11.2009 23:53

0

@majaf1 Tata Robrta to nie Stary Hamiltona albo Buttona. Robert jest samodzielny i myślę że Artur szanuje bardzo to co dzieje się w okół Roberta i nie lata do prasy (całe szczęście) A dla nas to szkoda bo byśmy cos wiedzieli. Nieważne to tylko tak w ramach wtrącenia. Tak myśle o tej Renacie i zgadzam się z opinią że w Renacie będą Roberta szanować zresztą to już widać jak dali Robertowi taki wóz na Rajdy i nie mają problemu. I to jest zupełnie inna atmosfera niż w BMW. Co to przejście Roberta do Merca. Hmmm Ross to stary lis przebiegły, wiec nie wiem czy to jest dobra opcja. Wiem powiecie że Merc to Merc ale BMW też miało być super i DUPA. Ja sie nie podpalam tylko spokój może nam pomóc! Zobaczymy jaka będzie decyzja Renaulta i potem........hmmm Tymczasem życzę Robrtowi Funu na Rajdzie. A was pozdrawiam


avatar
shad2pl

28.11.2009 00:48

0

11. tom12333 "Prawdopodobnie wszystko stanie się jasne w przyszłym sezonie..." Nie powiem, bardzo odkrywcze... Co ma do rzeczy, że zaprzestali prac nad tegorocznym bolidem? Co stało się z Hondą i Toyotą? Oni też pracowali nad nową konstrukcją.


avatar
lechart

28.11.2009 06:15

0

Nie warto spekulować. Trzeba czekać. Do końca roku tylko miesiąc. Myślę, że Robert zadba o siebie i nie "zostanie na lodzie ".


avatar
Budyn_F1

28.11.2009 07:26

0

Fajnie gdyby wszedl do Mercedesa.


avatar
dziarmol@biss

28.11.2009 08:48

0

64. Budyn_F1 - A co w tym fajnego? Już miało być cudownie w BMW a jak się skończyło wszyscy wiemy ;-))


avatar
saint77

28.11.2009 10:36

0

Ludziska..... ktoś naprawdę bierze pod uwagę, że Renault wycofa się teraz? Przecież koszty takiej decyzji będą niemal równe kosztom startów w sezonie 2010:)) Nie mówiąc już o stracie wizerunku, obrazie firmy niepewnej i niestabilnej.... Kara za wycofanie się - min 100 mln. Zerwanie kontraktu z Robertem - pewnie też parę milionów Koszty tego, co władowali już w przyszłoroczny sezon - trudne do określenia ale z pewnością kilkanaście mln Umowy sponsorskie z mniejszymi firmami - trochę też po kieszeni.... I silniki - bo chyba RedBull zamierza korzystać z ich silników. Gdyby się wycofali to nie sądzę, aby ktoś chciał kupować ich silnik.... Nie sądzę, aby ktoś mógł podjąć taką fatalną w skutkach decyzję....


avatar
beltzaboob

28.11.2009 11:32

0

@65oj Panie...Tak Mercedesa w jednym szeregu z BMW postawić w tym sporcie. Merc to kilka rozdziałów hist. a bema to dwe str. kompromitacji. Przypominam, że o sukces otarli się tylko z Williamsem jako dostawca jednostek napędowych bo ten sezon 08 mimo wyników raczej ich skompromitował, kiedy to w trakcie jego trwania coraz bardziej odstawali od czołówki...A Mercedes to jest firma solidna i z tradycjami.. Też bym chętnie zobaczył roberta w srebrnym bolidzie i gwarantuję Wam, że historia z BMW się nie powtórzy. Pozdr


avatar
Master666

28.11.2009 11:49

0

67. beltzaboob - zgadzam się. 65. dziarmol@biss - poczytaj trochę o Mercedesie w sportach motorowych, bo nie masz o nim pojęcia. Już nie będę dywagował na temat aut seryjnych, bo już pisałeś wcześniej o jakości jaka płynie z tej firmy. Ja Cię mogę jedynie zapewnić, że jest o niebo lepsza niż jakość płynąca z BMW. Wracając do sukcesów i tradycji Merca... Dużo by tu pisać. Powiem tylko tyle, że kiedy Mercedes odnosił sukcesy to BMW jeszcze nie istniało.


avatar
jayof90

28.11.2009 13:03

0

Fajnie by było widzieć Roberta w MercedesGP ,mam nadzieję że nie będą głupi i nie wezmą HEI


avatar
michalde

28.11.2009 14:20

0

renault niech wymiata!!! mercedes jest super, jak będzie jeździł tam robert to od razu wywali rosberga z pierwszego miejsca w zespole i zostanie mistrzem świata!!!


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu