WIADOMOŚCI

HRT traci pracowników
HRT traci pracowników
Jacky Eeckelaert opuścił zespół HRT, gdzie od października ubiegłego roku był odpowiedzialny za projekt nowego bolidu ekipy na sezon 2012.
baner_rbr_v3.jpg
Jak poinformował rzecznik prasowy zespołu Belg nie dostał możliwości przedłużenia swojego kontraktu, który zakończył się w styczniu br. ze względu na restrukturyzację szeregów.

„Jest to część restrukturyzacji zespołu a decyzja została podjęta jakiś czas temu” mówił dla serwisu Autosport.com rzecznik prasowy HRT.

Obowiązki Eeckelaerta przejął główny projektant zespołu, Jean-Claude Martens.

Zespół poinformował także, że jego skład opuścił Simon Jenkins, były szef produkcji, a jego rolę przejął Dave Campbell.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

8 KOMENTARZY
avatar
Krokiet

06.02.2012 12:46

0

dobra, a kiedy bolid:P


avatar
GoQu

06.02.2012 12:58

0

W tym sezonie ich tempo będzie na miarę 3 miejsca w GP2 .


avatar
ULTR93

06.02.2012 13:34

0

nie orientuję się teraz w przepisach F1, ale jeżeli będzie jeszcze ta zasada 107% to HRT w tym sezonie nie zaliczy ani jednego startu w wyścigach. ;D Takie joke. ;p


avatar
Voight

06.02.2012 13:47

0

@3. Nie ma takiej obawy. 107% to ~6,5s przy 1:30.000. Pamiętajcie jeszcze o przepisie pozwalającym na start w przypadku uzyskania czasu poniżej 107% Q1 w wolnych treningach. W zeszłym roku do połowy sezonu czas Q1 ZAWSZE był wolniejszy od od czasów z treningów. Całkiem prawdopodobne, że w pozostałej części sezonu było podobnie(po prostu tego nie sprawdzałem).


avatar
theadzik

06.02.2012 19:16

0

ten przepis o treningach powinien zniknac... albo sie kwalifikujesz albo nie. Sytuacja gdzie sedziowie wybieraja sobie kto moze pojechac a kto nie jest nie normalna, a szczegolnosci ze pozwalali kazdemu... po co te 107% skoro i tak nie trzeba ich uzyskac?


avatar
Rize

06.02.2012 20:37

0

pisali podania i dopuszczano ich :)


avatar
marcinnn

06.02.2012 21:44

0

Ta zasada 107% z Q1 jest nieprzemyślana. Moim zdaniem powinno się brać pod uwagę najlepsze czasy z całych kwalifikacji a nie tylko z Q1. Przecież najsłabsze zespoły już w pierwszej części jadą na maksimum swoich możliwości, podczas gdy lepsze kończą tę część na twardszych oponach. Dopuszczenie do wyścigu kierowcy, który nie uzyskał 107% najlepszego czasu powinno być możliwe tylko w dwóch sytuacjach: po pierwsze gdy zawodnik nie uzyskał wymaganego czasu z powodu awarii lub wypadku, a drugi kierowca z zespołu zakwalifikował się do wyścigu; po drugie, gdy warunki na torze podczas trwania kwalifikacji uległy znacznej zmianie, np Q1 na mokro, a z biegiem czasu tor przesycha.


avatar
belzebub

07.02.2012 01:07

0

Nie napiszę pewnie nic nowego, ale ten zespół to kompromitacja F1, jeszcze trochę i zostanie kilka osób. Już Marussia sobie lepiej radzi. Jestem ciekawy czy z nowym bolidem zdążą na pierwszy wyścig, bo na testy to szansa jest mniej niż zero. Istnieje też takie prawdopodobieństwo, że będą jeździć zeszłorocznym. Kpina.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu