Wyniki klasyfikacji konstruktorów być może rzeczywiście nie odpowiadają realnym osiągom bolidów VR-01. O kolejności zadecydowała jednak niezawodność maszyn oraz przypadek. Ostatni wyścig sezonu obaj kierowcy uznają za niezwykły. Timo Glock nie przekroczył jednak linii mety z powodu awarii skrzyni biegów, Lucas di Grassi jest z kolei zadowolony z przebiegu całego debiutanckiego sezonu.
Timo Glock„Ostatni wyścig naszego debiutanckiego wyścigu był całkiem ciekawy. Miałem dobre tempo i byłem w stanie trzymać się z Lotusem. W końcówce, skrzynia biegów niestety zrobiła się nieco za gorąca, więc było to rozczarowanie, nadal jednak dysponowałem dobrą prędkością, co oddaje nasz rozwój na przeciągu roku. Chciałbym podziękować całemu zespołowi, a w szczególności ekipie zajmującej się moim samochodem. Wykonali kawał dobrej roboty, a ja nie mogę doczekać się ciężkiej pracy, która pozwoli nam w przyszłym roku zaprezentować się z dobrej strony”.
Lucas di Grassi
„Niezwykły wyścig z samochodem bezpieczeństwa na początku. Od razu zdecydowaliśmy się zjechać po nowy komplet miękkich opon. Musieliśmy na tych samych gumach pokonać ponad 50 okrążeń, co zdawało się być trudnym zadaniem. Udało się jednak. Kończę sezon z poczuciem wykonanej misji – zrobiłem wszystko co mogłem biorąc pod uwagę sprzęt. Podczas całego sezonu popełniłem tylko dwa czy trzy błędy, czuję więc, że mój wysiłek i jakość pracy były znacznie lepsze, niż można wnioskować po suchych statystykach. Wszystkim w zespole chciałbym podziękować za pierwszy rok. Każdy zachowywał się jakby miał do czynienia z rodziną – to był udany pierwszy sezon w Formule 1”.
14.11.2010 18:58
0
A HRT idzie dalej, a Lotus i Virgin jakoś nie tak. Virgin prosi o pomoc Rosjan, Lotus już za rok nie Lotus, a HRT - jak HRT - jedzie dalej. I ostatnie miejsce Dziewic to wcale nie przypadek. Bolid zawodny, co chwilę się psuł, kierowcy nie jechali jak trzeba - HRT mimo wszystko (i również mimo problemom) był wytrzymalszy i zasłużyli na to miejsce.
14.11.2010 18:59
0
Jestem ciekaw czy zobaczę u was chociaż ten punkcik w 2011
14.11.2010 19:00
0
"... to był udany pierwszy sezon w Formule 1”. Lucas to może być zarazem też Twój ostatni
14.11.2010 19:04
0
Cos czuję że Di Grassi straci posadę
14.11.2010 19:21
0
glock jest już pewny :Wykonali kawał dobrej roboty, a ja nie mogę doczekać się ciężkiej pracy, która pozwoli nam w przyszłym roku zaprezentować się z dobrej strony”.
14.11.2010 19:41
0
3. cyk No może nie ostatni .
14.11.2010 22:31
0
Podczas całego sezonu popełniłem tylko dwa czy trzy błędy grunt to samokrytyka =]
14.11.2010 22:53
0
Szkoda że nie zmienili punktacji tak żeby za każdy sklasyfikowany zawodnik dostawałby punkty. Uniknięto by sytuacji w której lepszy zespół jest niżej w klasyfikacji niż słabszy...
15.11.2010 00:31
0
22. Lucas di Grassi Brazylia Virgin Racing 0 pkt. 23. Timo Glock Niemcy Virgin Racing 0 pkt. 24. Bruno Senna Brazylia HRT F1 0 pkt. 25. Sakon Yamamoto Japonia HRT F1 0 pkt zaś w klasyfikacji zespołów 11. HRT F1 0 pkt. 12. Virgin Racing 0 pkt Wyjaśni mi to ktoś czemu jako kierowcy HRT F1 przegrało a jako team już nie są ostatni?
15.11.2010 05:57
0
@9 Redium Klasyfikacja z oficjalnej strony F1 20. Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 21 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 22 Karun Chandhok HRT-Cosworth 23 Bruno Senna HRT-Cosworth 24 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 25 Timo Glock Virgin-Cosworth 26 Sakon Yamamoto HRT-Cosworth 26 Christian Klien HRT-Cosworth
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się