2022-04-23 GP Emilii Romanii - Sprint 16:30
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 M.Verstappen Red Bull 30:39.567 8
2 C.Leclerc Ferrari +2.975 7
3 S.Perez Red Bull +4.721 6
4 C.Sainz Ferrari +17.578 5
5 L.Norris McLaren +24.561 4
6 D.Ricciardo McLaren +27.740 3
7 V.Bottas Alfa Romeo +28.133 2
8 K.Magnussen Haas +30.712 1
9 F.Alonso Alpine +32.278
10 M.Schumacher Haas +33.773
11 G.Russell Mercedes +36.284
12 Y.Tsunoda AlphaTauri +38.298
13 S.Vettel Aston Martin +40.177
14 L.Hamilton Mercedes +41.459
15 L.Stroll Aston Martin +42.910
16 E.Ocon Alpine +43.517
17 P.Gasly AlphaTauri +43.794
18 A.Albon Williams +48.871
19 N.Latifi Williams +52.017
20 G.Zhou Alfa Romeo DNF

komentarze
  • 24. kiwiknick
    • 2022-04-23 18:00:36
    • *.

    @22 co bierzesz?
    Chcę spróbować ;)

  • 25. poppolino
    • 2022-04-23 18:13:26
    • *.gpon.bialnet.pl

    frevky troll konto znowu w akcji. On chyba naprawdę ma smutne życie skoro próbuje się tu dowartościowywać

  • 26. Angry Tiger

    @Afik123 @kiwiknick Przy nicku FREVKY radzę wcisnąć "ignoruj" bez najmniejszych dyskusji. Tylko tym sposobem sprawicie że takie osobniki pójdą sobie stąd.

  • 27. Tomek_VR4
    • 2022-04-23 18:20:51
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @20
    Mają bardzo dobre tempo na miękkich oponach a w wyścigu na pewno nie będą z nich korzystać więc nie byłbym taki pewny czy Red Bull wygra

  • 28. I_am_speed
    • 2022-04-23 18:24:05
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @21
    Degradacja opon warunkuje tempo, u Maxa była mniejsza więc miał lepsze tempo ;)
    Ponadto po kiepskim starcie Maxa, Charles nie był w stanie bardzo odjechać, ciągle utrzymywało się ok. 1,5s. Więc tempo Red Bulla jak najbardziej było bardzo dobre, kilka okrążeń więcej i Perez by się prawdopodobnie rozprawił z Charlesem.
    Było to sporym zaskoczeniem bo od początku sezonu to bolid RB o wiele bardziej "żarł" opony, a w Australii już w ogóle niemiłosiernie.

    "Rozmienianie weekendu na drobne" - bardzo dobre określenie tego formatu, w punkt :)

  • 29. pan37lureta
    • 2022-04-23 18:42:35
    • *.red.o2.cz

    Russell 11
    Hamilton 14
    Amen

  • 30. zgf1
    • 2022-04-23 19:03:51
    • *.221.88.180

    No i kurde, uwielbiam Ferrari od czasow MSC oraz Maxa od paru lat. Cieszy postawa Ferrari, w koncu po latach sa w czolowce, moze to ich rok, ale tez jakos nie trawie Leclerca...

  • 31. olejny
    • 2022-04-23 20:03:04
    • *.25.160.224.ipv4.supernova.orange.pl

    Walka do samego końca,ana sam koniec mocne uderzenie i wyprzedzenie.

  • 32. orto
    • 2022-04-23 21:03:15
    • *.play-internet.pl

    @23 i @ 24
    Rozumiem, że jedyne słuszna jest tylko pochwała RBR i MAX-a :-)

  • 33. Sith
    • 2022-04-23 21:12:17
    • *.146.104.23.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ten sport, to 90% kwestia bolidu, 5% szczęścia i 5% umiejętności kierowcy. Przydałby się jeden sezon dla funu gdzie każdy dostaje ten sam sprzęt, wtedy byśmy mieli weryfikację, kto ile jest wart.

  • 34. Zuchu1980
    • 2022-04-23 21:12:35
    • *.centertel.pl

    Już się widzę fanboje Maksia zesra.i ze szczęścia. Spokojnie to jeszcze nie mistrzostwo.

  • 35. Mike Ethanol
    • 2022-04-23 21:59:02
    • *.dynamic.chello.pl

    Czy ja dobrze widzę? Były kierowca
    Williamsa znowu przed KRULEM kierownicy, najleprszym kierowcą ever?

  • 36. Max3
    • 2022-04-23 22:15:56
    • *.strzyzowski.net

    Piekny wyścig, co za walka!
    Dawniej ,można było pomarzyć o wyprzedzaniu na Imoli , teraz jest ok.
    Rivazza i Aqua Minerali. Ten tor jest piękny, albo mam do niego sentyment:)

    Mam nadzieję, że Lewis powinien jutro zapunktować . Go Lewis!

  • 37. Faustus
    • 2022-04-23 22:31:28
    • *.

    Tekst z postu nr 1:
    "Tak jest, o to chodzi!
    Brawo Max! Brawo RBR! Rozpoczynamy odrabianie strat do LEC i SF!
    Fantastyczny sprint z wieloma manewrami wyprzedzania który wynagrodził kibicom beznadziejny qual. Ale zajebiście! :)"

    A tu tekst napisany przez niejakiego Bargiela na portalu Wyprzedź Mnie! (https://f1wm.pl/news/51905):
    "Tak jest, o to chodzi!
    Brawo Max! Brawo RBR! Rozpoczynamy odrabianie strat do LEC i SF!
    Fantastyczny sprint z wieloma manewrami wyprzedzania który wynagrodził kibicom beznadziejny qual. Ale zajebiście! :)"

    Coś Wam to mówi? Jak widać trolle panoszą się gdzie się tylko daje...

  • 38. Faustus
    • 2022-04-23 22:36:06
    • *.

    Sorry nie z nr. 1, a nr. 2.

  • 39. fanFankiVettela
    • 2022-04-23 22:58:32
    • *.dynamic.chello.pl

    Wypada pochwalić też Micka Schumachera-świetnie mu poszło!

  • 40. sty77
    • 2022-04-24 04:14:55
    • *.interkonekt.pl

    Witam, od dawna nie logowałem się do tego serwisu(kilka lat) jakoś nie było potrzeby i miałem też problem z odzyskaniem hasła ale często zaglądam i czytam komentarze i widzę że w ostatnim czasie dużo hejtu wylewa się na Maxa .Myślę że piszą to osoby młode które nie pamiętają początku Hamiltona w F1 i jego stylu jazdy (kibicowałem mu ,bo młodziak był szalony) którego do złudzenia przypomina obecny styl Maxa czyli jazda na 200% , czy wyprzedzanie tz "dive' z dużej odległości a przede wszystkim nie odpuszczanie nawet kosztem rozwalenia bolidu itp.I to cieszy że nareszczie po 8 latach pojawił się ktoś kto ma jaja żeby walczyć a do tego sprzęt choć inni też mieli przez te lata zmieniając zespoły jak rękawiczki lecz chyba kasa zasłoniła im wszystko skoro tą długą passę potrafił w jednym sezonie przerwać wyśmiewany od dziewczynki itd Nico.A co do Hamiltona to czekam na tego starego dobrego "Hama" który przestanie być Sir Lewis-em a obecna sytuacja sprawi że przypomij sobie tego młodego "gnojka" który nie odpuszczał nikomu i sprawi że ten sezon będzie jeszcze bardziej epicki i dołączy do walki o kolejny tytuł.
    Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę.

  • 41. fpawel19669
    • 2022-04-24 07:44:26
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @37 Wskaż mi proszę czym się objawił - akurat w tym poście - ten rzekomy trolling?

  • 42. Roxor
    • 2022-04-24 08:06:43
    • *.

    Spieracie się czy Red Bull też będzie miał dobre tempo na twardszych oponach, a najprawdopodobniej one i tak nie będą potrzebne w wyścigu ;)

  • 43. sismondi
    • 2022-04-24 08:11:37
    • *.mik24.pl

    @41.No co epicko pojechał wyprzedził i wygrał sprint wszysko wygrał i jest super kierowcem wszechczasuf...

  • 44. fpawel19669
    • 2022-04-24 08:21:23
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @43 Skąd taki sarkazm? Wygrał sprint zasłużenie mimo kiepskiego startu. A ,że ktoś się z tego cieszy - powiedzmy - dość ekspresyjnie to co?

  • 45. sismondi
    • 2022-04-24 08:32:20
    • *.mik24.pl

    @44.Nic ja też ...

  • 46. Krukkk
    • 2022-04-24 08:42:50
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @43 i 45. Tylko oboz Mercedesa wraz z dziennikarzami popierajacymi ich mogli byc tak beznadziejni, zeby zwyczajnego kierowce wyscigowego nazywac "kierowca wszech czasow".

  • 47. fpawel19669
    • 2022-04-24 09:19:01
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @46 Wiem, że robisz sobie jaja, bo Hamilton jest kierowcą nieprzeciętnym. Tym niemniej zgadzam się, że nazywanie go "kierowcą wszech czasów" jest nadużyciem. I to sporym.

  • 48. Faustus
    • 2022-04-24 09:32:19
    • *.

    @41
    Nie pamiętasz, że występował pod przynajmniej dwoma nickami (było tego pewnie więcej) i odpowiadał sam sobie nakręcając spiralę hejtu? Kiepską masz pamięć, albo zbyt krótko tu gościsz. Dla Ciebie nie jest to typowym zachowaniem trolla?

  • 49. Faustus
    • 2022-04-24 09:41:55
    • *.

    @47
    Abstrahując od tematu przewodniego: kto wg Ciebie ma większe osiągnięcia oprócz Hamiltona? Tylko w jednym aspekcie, tj. ilości WDC jest na równi z Schumacherem. Co w takim razie z resztą? Zgadzam się, że określanie go "kierowcą wszech czasów" jest pewnym nadużyciem, ale na pewno nie sporym. I nie mieszaj do tego bolidu, którym to osiągnął. Bez nieprzeciętnego auta każdy kierowca jest tylko i aż zwykłym szoferem...

  • 50. Krukkk
    • 2022-04-24 09:58:20
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @47. Nie robie sobie jaj. Najzwyczajniej w swiecie uwazam, ze Lewis, Charles i Max to ta sama polka- reszta to tylko kwestia sprzetu i dominacji jedengo zespolu.
    A co barkuje Checo i Carlosowi? Chyba tylko wsparcia zespolu i robienia bolidu pod Ich preferencje, chociaz w przypadku Sainza moze zawodzic narwany hiszpanski charakter. Dziwne, bo Perez nie nalezy do nacji o spokojnym temperamencie a jednak w RBR spisuje sie na piatke i potrafi elegancko scigac sie-oby tak dalej.

    Natomiast, ktoregokolwiek z Nich wywyzszac do rangi kierowcy czy tam mistrza wszech czasow jest glupota.

  • 51. Manik999
    • 2022-04-24 10:10:36
    • *.gigainternet.pl

    Deprecjonowanie osiągnięć Lewisa jest równie niemądre, jak robienie z niego "Boga F1". Jest tylko człowiekiem i nie zrobi "coś" z "niczego". Tak jak każdy zawodnik. Trafił w złoty okres Merca i to wykorzystał. Gdyby został w McL zostałby z jednym majstrem i skromnym dorobkiem zwycięstw, PP i najszybszych okrążeń. I zapewne już dawno by w F1 nie jeździł, a dyskusja na jego temat nie byłaby w ogóle podejmowana. Osobiście uważam, że sukcesy Schumiego są bardziej wartościowe, bo nie przyszedł "na gotowe", tylko od 1996 roku wspólnie wyciągał Ferrari z dołka. Ale szacunek się Hamiltonowi należy, bo należy do grona najlepszych kierowców w historii. Kwestia tytułu zawsze była zdeterminowana przez sprzęt dla każdego trzeźwego kibica F1. Pozdro dla wszystkich. :)

  • 52. fpawel19669
    • 2022-04-24 10:11:51
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @48/49 Dlatego celowo napisałem o tym konkretnym wpisie, bodajże nr2. A teraz co do Hamiltona. Nikt nigdy nie miał tak dominującego auta w historii F1. Czy to zarzut? Nie, ale potrafił przegrać nawet w tym bolidzie z kolegą zespołowym. Zresztą sytuacja taka zdarzyła mu się także wcześniej, z Buttonem. Dlatego też wyżej sobie cenię Schumachera, Prosta, Alonso czy Sennę. Zresztą ten pierwszy ma ogromny wklad w późniejsze sukcesy Lewisa pomagając w rozwoju Mercedesa. Pamiętaj też, że kiedyś nie było tyle wyścigów w jednym sezonie i MSC w tym momencie jest niejako poszkodowany w ilości zdobytych pole position czy wygranych wyścigów. Reasumując, nigdy nie śmiałbym kwestionować klasy (ale tylko sportowej!) Brytyjczyka, ale dla mnie jego statystyki nie są powodem do nazywaniem go "best of the best".

  • 53. fpawel19669
    • 2022-04-24 10:14:02
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @51 Zgadzam się w stu procentach.

  • 54. Faustus
    • 2022-04-24 10:37:05
    • *.

    @52
    OK. Statystyki są nieprzeciętne ze względu na ilość wyścigów w kolejnych sezonach. To nie podlega dyskusji. Daleki też jestem od tego, by mówić o nim jako "best of the best". Mimo to należy do grona tych najlepszych. A szukanie na siłę wśród nich tego jedynego mija się z celem. Każdy z nich miał inne warunki do nabijania sobie statystyk.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo