komentarze
  • 1. hubos21
    • 2022-06-13 18:11:33
    • *.204.12.227

    Jak ktoś ma problem i źle mu się jeździ niech mu mechanicy podniosą bolid, kto chce jechać niżej niech jedzie, przedszkole z tęczowym na czele

  • 2. Grzesiek 12.
    • 2022-06-13 18:19:04
    • *.

    1 No właśnie
    Tutaj przecież nie chodzi o zdrowie kierowców tylko o to by jak najszybciej zmienić regulamin. Być może wprowadzić aktywne zawieszenie.... Tylko w ten sposób Merc realnie może włączyć się do gry

  • 3. Manik999
    • 2022-06-13 18:25:49
    • *.toya.net.pl

    Mam nadzieję, że nie ugną się pod naciskiem Mercedesa. Jeżeli chcą zadbać o swoich kierowców to niech lepiej zwiększą prześwit. Sami są sobie winni obecnej sytuacji. Jakakolwiek ingerencja FIA będzie zwyczajnym wypaczaniem rywalizacji, nie pierwszy raz zresztą.

  • 4. fistaszeq
    • 2022-06-13 18:32:06
    • *.toya.net.pl

    Moim zdaniem jeśli mają to zmieniać to na pewno nie w trakcie sezonu, ale to FIA więc mercsedesowi na pewno zmienią

  • 5. berko
    • 2022-06-13 18:35:08
    • *.

    @4. fistaszeq
    A tam opowiadasz, skoro dało się zmienić regulamin w trakcie wyścigu, żeby wybraniec został mistrzem, to co za problem zmienić go w trakcie sezonu, zwłaszcza jeśli chodzi o bezpieczeństwo :)

  • 6. sliwa007
    • 2022-06-13 18:48:35
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Sytuacja jak z wagą bolidów. Ktoś sobie z tym poradził a ktoś nie. Wagę jednak podnieśli to i ten problem mogą rozwiązać podobnie.

  • 7. Chestermaft
    • 2022-06-13 18:52:05
    • *.dynamic.chello.pl

    Kibicuję Mercowi, ale uważam że nie powinni zmieniać przepisów. Horner ma tu rację, każdy ma dział rozwoju i mógł to przewidzieć bądź naprawić. Jeśli się nie da podnosimy zawieszenie. Jeśli to powoduje pogorszenie osiągów to trudno. Analogicznie, w GP USA bardzo dawno temu tylko 6 bolidów wystartowało, reszta zbojkotowała (opony Michelina nie dawały gwarancji że się nie rozpadną na tym torze i prosili kierowców o to by odpuszcali gaz na ostatnim zakręcie). Wylał się hejt na te 3 teamy. Też uważam że niesłusznie.

  • 8. Glorafindel
    • 2022-06-13 18:54:20
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    4. fistaszeq
    Red Bullowi pozwolili ścigać się 6 wyścigów z nieregulaminowym tylnym skrzydłem, a poniżej specjalnie pod Red Bulla zmienili sobie przepisy odnoście SC.

    Gdzie wtedy byłeś jak łamano przepisy? Wtedy Ci to nie przeszkadzało? A szczekasz bo "Mercedesowi na pewno zmienią"? Fałsz i obłuda lvl ekspert.

  • 9. xandi_F1
    • 2022-06-13 18:55:25
    • *.25.10.68.ipv4.supernova.orange.pl

    Z jednej strony ta generacja aut to hańba dla F1 bo generalnie takiego gówno nie było nigdy. Z drugiej strony inne ekipy po prostu mają wyżej auto przez co są wolniejsi.

  • 10. MattiM
    • 2022-06-13 18:57:09
    • *.netusinternet.pl

    Już w zeszłym sezonie perfidnie zmieniali przepisy w trakcie sezonu, żeby Mercedes mógł dogonić Red Bulla, więc pewnie w tym zrobią to samo, bo znowu biedny Mercedes sobie nie radzi.

  • 11. Tomek_VR4
    • 2022-06-13 19:08:00
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @10
    Raczej to zmienili pod RBR przez co ucierpiał Mercedes i Aston

  • 12. kacp953
    • 2022-06-13 19:13:15
    • *.

    Ludziki, weźcie dajcie spokój z tą walką i nienawiścią. Co by nie powiedzieć polityka polityką, ale I VER i HAM to są ludzie którzy są po prostu dobrzy w tym co robią, pewnie znacznie lepsi w swoich zawodach niż my kiedykolwiek będziemy w naszych :D.

  • 13. Tomek_VR4
    • 2022-06-13 19:14:13
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Komentarz nr.10 to kamień milowy bo nikt tu jeszcze wprost nie napisał że to RB miał szybszy bolid :D

  • 14. Krukkk
    • 2022-06-13 19:23:21
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @8. Jezeli dobrze kojarze, to w trakcie sezonu FIA zmienila sposob pomiaru sztywnosci elementow aerodynamicznych. Dzieki kreatywnosci Inzynierow RBR Srebrne Strzaly zostaly sprowadzone na ziemie i spowodowalo to nieudolne proby kopiowania pomyslu Bykow, a Wolff wraz z Lewisem poszli w slady Dr Marko i opowiadali glupty.
    Potem FiA przemyslala bezsens zmian regulaminu w trakcie zmagan i oglosili zaniechanie nowej metody pomiaru do konca sezonu.

    Jad ktory wylewasz z siebie jest o tyle beznadziejny, ze jezeli dojdzie do zmian w regulaminie technicznym, a Mercedes nadal bedzie odstawal od RBR to pozostanie Ci jedynie wypisywac kolejne teorie spiskowe.
    Bedziesz mogl nawet pojsc w slady kolegi weres, ktory stwierdzil, ze zmiany maja na celu spowolnic Mercedesa.

  • 15. rowers
    • 2022-06-13 19:24:54
    • *.dynamic-1-kat-k-5-1-0.vectranet.pl

    Tu nie chodzi tylko o wysokość. Problemem jest też sztywność zawieszenia i nierówna nawierzchnia części torów. Mercedes w Hiszpanii jeździł w miarę normalnie i nikt jakoś nie narzekał. Tutaj bardziej chodzi o to, że nie może być tak, że budujesz bolid, testujesz go właśnie np. w Hiszpanii i jest ok i nagle z powodu tego, że nawierzchnia może w jakimś stopniu nierówna rozwala ci to wszystko. Oczywiście, RedBull poradził sobie z tym problemem, ale oni sobie radzili z tym od początku. A teraz problem też jest taki, że przez limity budżetowe ciężko jest to zmienić i idąc dalej kierowcy muszą cierpieć co odbija się na ich zdrowiu. Myślę, że nikt na siłę by nie szukał furtek gdyby można było włożyć pieniądze i sobie to po prostu poprawić. Tak jak już pisałem wielokrotnie, teraz jeśli ktoś trafi perfekcyjnie z koncepcją i wydajnością od początku to można dużo postawić na początku sezonu na zwycięstwo tego zespołu, bo nikt nie jest w stanie tego odrobić, dlatego że nie zmieści się w budżecie. Czy ktoś innym bronił zrobić koncepcje RedBulla? Nie. Ale też nikt nie jest alfą i omegą żeby wiedzieć po ograniczonych testach, że na innych torach np. coś nie będzie działać. Bolid F1 to pojazd w zasadzie całkowicie eksperymentalny i ekstremalny w każdym aspekcie. Teraz już tak będzie co sezon. Jakiś zespół wystawi po prostu najbardziej optymalny bolid i ten bolid wygra sezon. RedBull ma dosyć łatwe zwycięstwo w tym sezonie wbrew pozorom. Ferrari bez mocnego silnika nie będzie wygrywać, a będą musieli zejść z wydajnością, żeby co wyścig nie wymieniać paru silników. Aero Ferrari prawdopodobnie nie jest do końca nawet lepsze od Mercedesa. Jak dla mnie, poprzedni sezon był ciekawszy niż ten. Odechciało mi się to oglądać jak sobie uświadomiłem, że najprawdopodobniej już nic specjalnego nie wydarzy się do końca sezonu. Szkoda, bo początek zapowiadał się fajnie. Fajną koncepcją byłoby przy wdrażaniu nowych przepisów dać zespołom większy budżet. A potem w kolejnych latach co roku ograniczać. Choćby np. 250 w pierwszym sezonie, potem 200, a potem 150. I utrzymać aż do kolejnych większych zmian w przepisach.

  • 16. Frytek
    • 2022-06-13 20:06:04
    • *.147.65.8.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @14
    Ty jeszcze dyskutujesz z tym gościem? On ma spaczoną psychikę i nawet łopatą nie wybijesz mu z głowy tych głupot które pisze. Większość już o tym wie i mało kto wdaje się z nim w dyskusje.
    Aż tak zaślepionego fanatyka nie widziałem ale skoroto to jego sposób na życie, krzywdy nikomu nie robi

  • 17. GP2Engine
    • 2022-06-13 20:27:08
    • *.42.12.22.alfanet24.pl

    @2
    Jeżeli chcą powrotu aktywnego zawieszenia to powinien posiadać to każdy zespół, bo niektórzy ludzie starszej daty (od nas) pamiętają jaką dużą przewagę miał Williams w sezonie 1992. W sezonie 1993 bolidy McLarena też posiadały aktywne zawieszenie i inne bajery w również tym TC, jednak mieli jednostki napędowe Forda, które były słabsze o 80 km od silników Renault.

  • 18. Krukkk
    • 2022-06-13 20:33:17
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @16. Nie dyskutuje z Nim, staram sie przypomniec jak bylo. Oczywiscie masz racje, ze w takich przypadkach szkoda klawiatury.

  • 19. Slazak
    • 2022-06-13 20:43:31
    • Blokada
    • *.telpol.net.pl

    Redbull jest kreatywny w oszukiwaniu, koniec kropka!!!!

  • 20. Tomus1
    • 2022-06-13 21:13:02
    • *.

    Czemu nie wszystkie komentarze wpadają?
    Cenzura jak w komunie???

  • 21. Tomus1
    • 2022-06-13 21:17:49
    • *.

    #19 chciałeś chyba napisać, że jest kreatywny i mistrzowski w budowaniu dobrych bolidów a taki Mercedes posuwa się do frajerskich gierek na skutek swoich pomyłek i bezradności. Typowy zespół frajerskich bananowców i płaczących kombinatorów bez twarzy i honoru.

  • 22. Frytek
    • 2022-06-13 22:22:32
    • *.

    @21
    Trochę przesadzasz. Nawet Horner powiedział że gdyby miał taki problem jak Mercedes to kazałby kierowcom mówić że to jest niebezpieczne. To jest tak samo dobry zespół jak Redbull (bo nie Ferrari). A jak ktoś jest dobry to musi być cwany. Każdy walczy o swoje, nie tylko na torze a że są w czarnej D to chwytają się wszystkiego co możliwe. Ja tam się im nie dziwię, też bym tak robił gdybym był szefem. To nie tylko sport ale też biznes. Nie jest to też jakieś bardzo chamskie posunięcie, próbują tylko znaleźć wyjście z tej mizernej sytuacji. Ale szczerze wątpię aby coś wskórali, na miejscu FIA nakazałbym im podnieść zawieszenie. To rozwiąże problem niebezpieczeństwa

  • 23. goralski
    • 2022-06-14 06:17:27
    • *.centertel.pl

    @15 pełna zgoda

  • 24. hubos21
    • 2022-06-14 09:36:46
    • *.8.182.156

    @22
    Tylko obudzili się w innej rzeczywistości i ciężko im po zaakceptować, skończyły się czasy, że można było wszystko przykryć mocą silnika, nigdzie nie jest napisane, że Mercedes musi jeździć w top 3, na dodatek skoro Toto szuka rozwiązać na własną rękę i komentator sportowy na filmikach coś mu próbuje pokazać to już zaczyna coraz gorzej wyglądać

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo