komentarze
  • 1. XandrasPL
    • 2021-05-08 09:38:51
    • *.play-internet.pl

    Homologowane zawieszenie ale pracownicy chcieli RBR skopiować. Yhy. Skopiować. On też myśli, że Racing Point nagle jako pierwszy odkrył jak można mieć kogoś bolid. Musieli dostosować auto pod przepisy a swoje modernizacje wykonali w innym obszarze bo McLaren wymusił możliwości takie. Pewnie pracownicy są bardziej zestrachani jak Stroll idzie po fabryce ale nie mogli nic więcej zrobić. Mercedes sam miał problemy więc jak coś ogarneli to już nie przekazali AM.

  • 2. mcjs
    • 2021-05-08 10:14:00
    • *.

    Z takim podejściem Aston Martin daleko nie zajedzie. Na dłuższą metę nie ma drogi na skróty.

  • 3. hubertusss
    • 2021-05-08 10:21:59
    • *.17.172.2

    Spokojnie widać, że Mercedes już się w miarę z tym tyłem ogarnął. Za chwilę i im pomoże. Stroll to biznesmen. Chce mieć sukces jak najtaniej.

  • 4. mirek8423
    • 2021-05-08 11:50:34
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @3 a jaki interes ma interes Merc? Pytam bo nie wiem.

  • 5. kempa007
    • 2021-05-08 11:54:45
    • *.133.21.67.ekoline.net.pl

    Posiada udziały w Astonie :)

  • 6. Michael Schumi
    • 2021-05-08 12:27:18
    • *.play-internet.pl

    W sumie dziwę się, że jeśli ktoś jest tak bogaty i odniósł wiele sukcesów na polu biznesowym to narzuca własną koncepcję, mimo że gość przecież nie jest inżynierem ani projektantem, czym udowadnia, że na tym polu nie odnosi w tym roku sukcesów. Nawet jeśli przepisy nie są na ich korzyść to nie bardzo podoba mi się narzucenie im własnego stylu.
    To tak jak trochę z koronawirusem (proszę mnie nie zrozumieć źle, niczego nie agituję w tym zakresie), bo uważam, że ludzie, którzy nie mają o tym pojęcia, czy też nie mają wykształcenia medycznego czy okołomedycznego, nie powinni się w ogóle o tym wypowiadać. Podobnie jest ze Strollem. Jest biznesmenem a nie żadnym inżynierem czy projektantem, a mimo to głosi swoje koncepcje i każe im je przyjmować, mimo że osoby znające tematykę mechaniczną, aerodynamiczną w Aston Martin mówiły, że powinno być inaczej. Bardzo się zdziwiłem, że się tak pogubili, dużo osób widziało w nich czarnego konia, a okazało się, że dali ciała przez stworzenie bolidu z narzuconą odgórnie koncepcją.

  • 7. dexter
    • 2021-05-08 12:55:00
    • *.46.114.pool.telefonica.de

    Lawrence Stroll z pewnoscia bedzie mial pewien wplyw, ale nie na wszystko. On moze zwiekszyc presje, zredukowac presje, ale... Glupio tylko, ze Mercedes ma pojazd, ktorym moze jezdzic na szpicy. Niemiecka stajnia wyscigowa nie bedzie skarzyc sie teraz, ze ich koncepcja jest w niekorzystnej sytuacji (argumenty powoli sie koncza). Naturalnie, ze Lawrence Stroll ma problem, poniewaz inwestorzy wciagnieci na poklad musza obawiac sie, ze plan sie nie powiedzie - sukces na torze wyscigowym powinien sprzedac wiecej samochodow (mowa o marce Aston Martin).

    I nie tylko Aston Martin, Williams rowniez kupuje u Mercedesa. Podobnie jak Haas i Alfa Romeo u Ferrari albo Alpha Tauri u Red Bulla. W poszczegolnych partnerstwach istnieje nie tylko zaleznosc techniczna. Kazdy, kto kupi jednostke napedowa, skrzynie biegow i zawieszenie od zespolu fabrycznego, ma te same zainteresowania przynajmniej w kwestiach technicznych. Niemniej jednak jest roznica. Wspolpraca McLarena i Mercedesa zaczyna sie i konczy na silniku. McLaren jest klientem placacym, ale reszte samochodu sam buduje. Dlatego Mercedes bedzie wspierany tylko na tym obszarze, gdy pojawia sie pytania dotyczace silnika. We wszystkich innych obszarach McLaren bedzie nadal gotowac wlasna zupe i nie podejmie decyzji na korzysc firmy Aston Martin. Tak samo jak Williams (pojazd z wyzszym ustawieniem).

    Badz co badz, sezon 2021 mozna odstawic do makulatury. Na miejscu Aston Martin zatrzymalbym rozwoj i skoncentrowal sie na pojazdach 2022. Czas nieublagalnie ucieka, a zespol jest z tylu i z b. duzym prawdopodobienstwem nie dogoni srodka stawki. Szkoda tylko czterokrotnego mistrza swiata.

  • 8. dexter
    • 2021-05-08 13:06:31
    • *.46.114.pool.telefonica.de

    Michael Schumi,

    Kolles'em nie mozna sie zbytnio sugerowac, poniewaz Pan Calin Colesnic nie jest calkowicie obiektywny w tym przypadku. Dlatego bylbym troche ostrozny, jesli chodzi o cytaty Kollesa.

    Wiadomo, ze stomatolog z Augsburga o korzeniach rumunskich ma osobisty problem z Torgerem Christianem Wolffem. Obaj sa pokloceni. Sek w tym, ze Toto Wolff dzisiaj jest "gwiazda" Formuly 1 (choc w taki sposob nie patrzy na siebie), a Colesnic stoi troche w innym miejscu. Widocznie gdzies musi bolec, ze Wolff utrzymuje b. dobre relacje miedzyludzkie i biznesowe z miliarderem, Strulovitchem (ojcem Lence'a Stroll'a).

    Poza tym nie wiadomo o co chodzi. Na pytanie co sie stalo Colesnic nie potrafi udzielic odpowiedzi. Po drugie, mozna tylko usyszec agresywny ton i teze, ze niby to On (Kolles) wprowadzil Toto Wolffa do sportu motorowego i dalej: "Wolff moglby zarzadzac, co najwyzej torem wyscigowym Carrera i zdalnie sterowynymi pojazdami." Zadnej rzeczowej argumentacji, tylko hasla i puste tezy.

  • 9. dexter
    • 2021-05-08 16:39:57
    • *.46.114.pool.telefonica.de

    "Teorię tę mogą potwierdzać wczorajsze słowa samego szefa zespołu, Otmara Szafnauera, który stwierdził, że jego zespół mając taką możliwość, dokładnie przetestował oba rozwiązania i zwracał uwagę FIA, że zaakceptowane przepisy nierówno traktują poszczególne zespoły. Musiał więc wcześniej wiedzieć, że auta o podwyższonym tyle stracą mniej osiągów niż te o niskim tyle, a mimo wszystko zdecydował się w zaparte utrzymać koncepcję wzorowaną na Mercedesie. "

    Przemku, jest logiczne. Juz w ubieglym roku wiadomo bylo, co zmiana przepisow technicznych (podloga, dyfuzor, wentylacja tylnych hamulcow) niesie za soba. Zasadniczo musisz dostosowac samochod, aby zrekompensowac utrate sily docisku. Odcieto narzedzia zapewniajace doplyw czystego powietrza do dyfuzora i trzeba bylo znalezc nowe sciezki, aby zminimalizowac szkodliwe turbulencje powietrza na tylnych kolach. To nie jest temat.

    Pytanie brzmi, dlaczego zostali zmuszeni albo inaczej, kiedy inzynierowie chcieli powrocic do koncepcji podwyzszonego tylu, ale odgornie zostali zmuszeni do opracowania innej koncepcji? W tym roku? Tu brakuje troche logiki.

  • 10. dexter
    • 2021-05-08 16:47:40
    • *.46.114.pool.telefonica.de

    Edit:

    Mialo byc: W ubieglym roku?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo