McLaren wkrótce całkowicie zaprzestanie rozwoju bolidu z obecnego sezonu
Ekipa McLarena obecnie zastanawia się nad tym kiedy kompletnie zaprzestać rozwoju bolidu na sezon 2019.W sezonie 2020 ekipa z Woking liczy na kolejne postępy, dlatego zdecydowanie wcześniej rozpoczęła prace przy nowym projekcie.
"Prace nad bolidem na sezon 2020 rozpoczęliśmy dawno temu" mówił szef zespołu, Andreas Seidl dla Auto Motor und Sport. "Zmiana została dokonana znacznie wcześniej niż w zeszłym roku."
"Obecnie zastanawiamy się kiedy kompletnie przerwać rozwój obecnego auta i przenieść wszystkie zasoby na nowy projekt, abyśmy mogli poczynić kolejne postępy w sezonie 2020."
Ekipa McLarena o czwarte miejsce w klasyfikacji konstruktorów obecnie walczy z fabryczny zespołem Renault. Kontrakt McLarena z Renault na dostawy silników wygasa po sezonie 2020, ale zespół nie zamierza zmieniać dostawcy.
"Miło jest słyszeć, że Renault dalej inwestuje" mówił były szef projektu Le Mans Porsche. "Dlatego właśnie nie mamy z tym dużego bólu głowy. Ich rozwój w trakcie zimy był bardzo zachęcający, a ostatnie poprawki dostarczyły wszystko co było nam obiecane."
Seidl chce teraz, aby McLaren zmienił swoją mentalność i zaczął podejmować "odważne" decyzje, które widać w czołowych zespołach.
"Kultura musi ulec zmianie" mówił. "Jestem osobą, która zawsze zachęca ludzi do podejmowania ryzyka, a potem bronię ich, gdy coś pójdzie nie tak."
"Po prostu trzeba upewnić się, że błędy nie będą się powtarzały."
komentarze
1. bartexar
Andreas Seidl dla McLarena to zastrzyk jakiego potrzebuje Williams
2. Vendeur
Nie podobają mi się takie idiotyczne, clickbajtowe tytuły rodem z Onetu, które nie mają potwierdzenia ani w rzeczywistości, ani nawet w tekście... Wedle newsa ekipa dopiero zastanawia się kiedy zaprzestać rozwoju. Nigdzie nie stwierdziła, że zrobi to "wkrótce"...
3. TomPo
@2 popieram
No ale od kiedy wrocil RK to przyznasz, ze portal znizyl lotu do poziomu wlasine Onetu?
Moderacji tu nie ma, adminow tu nie ma, poziom komentarzy z pudelka, wszedzie tylko wyzwiska i wzajemne obrzucanie sie blotem.
Jak to ktos fajnie napisal "z kim tu dzielic pasje?"
4. SpookyF1
@2 i 3 - w sumie racja. Uświadomiliście mnie swoją racją.
1. Nagłówki są faktycznie nie trafione. wydaje się że celowo.
2. Poza tym na innych portalach jest masa plotek - ten portal zwykle zwleka z newsami, co z jednej strony denerwuje, z drugiej to rzetelne i profesjonalne, że nie publikuje się tu bzdur. Wolałbym jednak aby były dostępne tutaj także te bzdurne, lipne, niepotwierdzone plotki. Wystarczyłoby odpowiednio oznaczyć takie fake newsy.
3. Mam wrażenie, że gdyby nie ożywcze, subiektywne artykuły-komentarze Grzegorza po każdym GP to ten portal by chyba zdychał śmiercią naturalną.
4. Rzadko się wypowiadam ale jestem użytkownikiem już kilka lat. Nie podobała mi się zmiana layoutu, na tą z tymi 4 newsami z obrazem na stronie głównej. Stary wygląd strony był o wiele lepszy. No ale postęp jest, musi być, gówniany ale zwykle updaty są słabsze niż rdzeń.
5. Od wielu lat nie zrobiono nic w temacie możliwości edycji komentarzy. Smutne, choć także uczciwe. Wolałbym mieć możliwość edycji komentarza. Z drugiej strony nikt nikomu nie broni pisać poprawnie, lub wklejać teksty do worda.
6. Fakt, że pod artykułami pojawia się dużo niemerytorycznego chamstwa to dla mnie pozytyw. To oznaka, że portal nie cenzuruje. Jest wolność słowa. Portal daje możliwość ignorowania debili. Potężnie zacna opcja. I to wystarczy.
5. Kruk
Nie ma żadnego znaczenia, czy Mclaren przerwie rozwój obecnego bolidu przed wakacjami, czy po. Z Renault na pewno nie osiągną sukcesu, gdyż stajnia z Enstone tonie. Uratować Ich może jedynie Porsche (jeżeli zechce dostarczać im silniki). Może zatrudnienie Pana Seidl nie było przypadkowe...?
6. Vendeur
@4. SpookyF1
#2 - czasami newsy się tu spóźniają zapewne z przyczyn małej ekipy. I też nie zawsze teksty są już "potwierdzone". Popieram, że mogłoby ich być czasami więcej.
#3 - Grzegorz to z pewnością świetny nabytek dla portalu i wprowadził powiew świeżości.
#4 - mi nowy wygląd nie przeszkadza, starego już prawie nie pamietam. Nie wiem o jakich "tylko" 4 newsach na głównej piszesz - u mnie pod głównym newsem ze zdjeciem oraz tymi 4 mniejszymi także ze zdjęciem, jest jeszcze lista około 10 newsów poniżej (na komputerze).
#5 - osobiście znam tylko JEDEN inny portal, na którym nie ma możliwości edycji komentarza. Pisanie poprawnie to zupełnie inna bajka, większość obecnego społeczeństwa ma to zupełnie wywalone, tak jak i na całe otoczenie. Akurat w tym celu edycja nie jest konieczna, wystarczy przed wysłaniem przeczytać to, co się napisało, ponownie.
#6 - wolność słowa ma tu akurat swoje plusy i minusy :). Opcja ignorowania jest świetna, dzięki temu np. mam połowę mniej komentarzy do czytania.
7. ahaed
Williams zaprzestał już w listopadzie 2018 rozwijanie obecnego bolidu.
8. lucasdriver22
Teraz przypomniało mi się BMW Sauber które szybko przestało rozwijać bolidu z 2008r. a skupili się nad nowym bolidem który okazał się klapą
9. sliwa007
Dyskusja o przyszłości tej strony jest jak dyskusja o przyszłości F1. Każdy narzeka, wytyka błędy i podsuwa dobre pomysły na przyszłość jednocześnie wróżąc zbliżający się kataklizm a mimo to ten portal jaki i cała F1 ma się dobrze.
Ja tutaj jestem dla forum, które jeszcze jakoś funkcjonuje. Jeśli ktoś liczy na szybkie newsy, dużo informacji/ciekawostek ze świata F1 czy ciekawe felietony chociażby o tematyce technicznej to się przeliczy.
Tutaj są suche wyniki, trochę wypowiedzi kierowców, zazwyczaj przepuszczone żywcem przez translator z zagranicznych źródeł i nic więcej.
Ale trzeba być wyrozumiałym, nie ma tu wielu czytających, co widać po statystykach. Bardziej poczytne newsy mają po kilka tysięcy kliknięć, z czego większość to są forumowicze, którzy klikają jeden news po kilka razy, by wejść na forum. Słabo jak na tak duży kraj. Mówiąc w skrócie nie ma dla kogo pisać, bo z tej małej grupy nie da się godziwie zarobić a bez zarabiania nie ma motywacji do pisania. Błędne koło?
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz