komentarze
  • 1. XandiOfficial
    • 2018-03-26 17:03:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    nie powiedziałbym ... przez te silniki tylko w Q3 chyba widzimy pełną moc a nwm na ile jechał Vettel przed Hamiltonem gdy prowadził, pewnie też skręcony silnik bo wiedział że tor daje mu przewagę ale w Bahrajnie będzie inaczej o ile w ogóle będzie taka sytuacja że znajdzie się przed nim ... Merc ma większą przewagę niż rok temu, takie moje zdanie ... ( w kwalach i wyścigu )

  • 2. endriuandri
    • 2018-03-26 17:09:32
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Nigdy nie przepadalem za Sebem ale tym razem jego wypowiedź mi zaimponowała.

  • 3. Magicgarage
    • 2018-03-26 17:10:12
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Oh jak on potrzebuje się pocieszać .

  • 4. bazi22
    • 2018-03-26 17:25:29
    • *.centertel.pl

    Może i Mercedes ma najmocniejszy silnik, zwłaszcza w trybie kwalifikacyjnym, ale przy okazji obawiają się o jego trwałość po tym kwalifikacyjnym podkręcaniu osiągów.

    W wyścigu ewidentnej oszczędzali silnik, bo uważali ze są bezpieczni. Spokojnie po pitstopie Hamilton mógł pojechać szybciej - świeże opony, czysty tor - zmniejszył by przewagę Vettela i ten nie objechałam go podczas VSC. Jednak woleli nie nadwrężać silnika myśląc, że wyścig mają pod kontrolą.

  • 5. elin
    • 2018-03-26 18:08:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Nawet jeżeli jesteśmy zupełnie innymi osobami sądzę, że wszyscy dzielimy wspólną pasję i to nas zrównuje."

    Pięknie powiedziane. Jak widać Vettel i Hamilton potrafią się wzajemnie szanować, mimo że ostro ze sobą rywalizują. Dobrze by było, gdyby kibice obu kierowców również tak potrafili ... w co niestety można często wątpić, czytając komentarze pod newsami.
    Życzę fanom wzięcia przykładu z idoli, a będzie się tutaj zdecydowanie lepiej pisało i dyskutowało :-).

  • 6. Marcekkk
    • 2018-03-26 18:09:16
    • *.mimer.net

    No w końcu klasowa odpowiedź Vettela... widać, że konflikt z zeszłego sezonu mają już za sobą.

  • 7. marcelo9205
    • 2018-03-26 19:41:56
    • *.play-internet.pl

    Vettel jest w stanie przyznać klasę Hamiltonowi..., a spinacze na forach internetowych jakoś tego nie potrafią, oczywiśće w drugą stronę równiez tak to działa.

  • 8. mcjs
    • 2018-03-26 20:03:54
    • *.dynamic.chello.pl

    @5 elin
    Piękne ostatnie zdanie, w pełni popieram. Można się spierać, ale należy szanować swoich adwersarzy. Wzajemny szacunek to podstawa.

  • 9. sliwa007
    • 2018-03-26 20:40:02
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Gdyby nie ta głupia pyskówka po kwalifikacjach to jeszcze byłbym w stanie mu uwierzyć. Kierowcy obecnie pełnią rolę syntezatorów mowy. Dział PR pisze notatki a kierowcy to powtarzają przed kamerami. Niestety mało w tym szczerości.
    Oficjalnie wszystko wygląda ładnie, ale szczerości w tym nie ma. Jedyne chwile szczerości mamy na takich "gorących" konferencjach prasowych, gdzie emocje jeszcze do końca nie opadły, a kierowca nie jest zasłaniany gośćmi od PR-u i czasem powie coś od siebie.
    Ale potem trzeba udzielić 100 wywiadów, w których wychwala się rywali tylko po to by zatrzeć to co się powiedziało w tych chwilach szczerości.

  • 10. Javor
    • 2018-03-26 20:40:57
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Sam Hamilton przyznał że przewaga nie jest zbyt wielka nad Ferrari. W kwalfikacjach udało mi się złożyć ostateczne okrążenie w czysty przejazd przypuszczalnie jako jedynemu. Mi nie chce się wierzyć żeby mieli przewagę aż 0.6.

  • 11. multic
    • 2018-03-26 22:40:18
    • *.122.184.252

    #5 zgadzam sie z toba elin w 100%

  • 12. multic
    • 2018-03-26 22:42:50
    • *.122.184.252

    #10 javor, cos w tym moze byc ze merc ma taka przewage. Zauwaz jak na ostatnich okrazeniach Ham wypadl lekko z toru i tracil do Vet ponad 3 sek. A na nastepnych 2-3 okrazeniach przewaga Vet nad Ham spadla do mniej niz 1 sek.

  • 13. berni
    • 2018-03-27 08:31:11
    • *.156.186.62

    nie wierze vettelowi, wyglada mi to na PR-owski tekst przygotowany przez kogos. wczesniej mowil, ze brakuje im wiecej do mercedesa niz w zeszlym roku. dla mnie latwosc z jaka hamilton mogl podkrecac tempo w czystym powietrzu pokazuje, ze srebrni sa bardziej z przodu niz rok temu

  • 14. GO7
    • 2018-03-27 11:02:53
    • *.10.208.156

    Świetna wypowiedź, Sebek !

  • 15. Javor
    • 2018-03-27 11:25:15
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    #12 multic było dokładnie tak jak mówisz ze piekielnie szybko odrobił stratę niemniej jednak niemamy pojęcia jakim tempem wtedy jechała Vettel. Gdyż Hamilton odrobił szybko stratę, a później znowu zaczął tracić. Myśle że maja jakiś system na kwalifikacje ale uważam że strata reszty do Merca nie jest aż tak duża jak wynikało to z ostatnich przejazdów w Q3 myśle ze jako jedyny złożył idealny przejazd. Kolejne wyścigi pokaza jak to jest. Osobiście nie chciałbym takiej przewagi Merca nad innymi.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo