komentarze
  • 1. HiTec
    • 2016-05-19 11:46:20
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Byłoby najs gdyby RBR sprowadził bufonów z Ferrari na ziemie i regularnie ich objeżdżał :)

  • 2. orto
    • 2016-05-19 14:00:53
    • *.play-internet.pl

    Jakoś nie zauważyłem przejawów bufonady w Ferrari :-)

  • 3. HiTec
    • 2016-05-19 14:21:52
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Widać śledzisz tylko jak porusza się bolid Ferrari.

  • 4. Haziaj
    • 2016-05-19 14:33:03
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Oj, żeby nie przekombinowali i nie dali silnika niespełna sprawdzonego, bo będzie płacz i wzajemne oskarżanie. Wiadomo, każdy chce najlepiej dla siebie, ale pośpiech w tym przypadku może każdemu odbić się czkawką. Niesmak z poprzedniego sezonu jednak pozostał.

  • 5. slawusdominus
    • 2016-05-19 15:27:47
    • *.33.116.42

    Red Bull staje się coraz silniejszy. Wcale się nie zdziwię jak w przyszłym sezonie to Riccardo i Verstappen włączą się do walki o mistrzostwo. Obstawiam, że w tym sezonie przeskoczą Ferrari w klasyfikacji konstruktorów.

  • 6. tommek7
    • 2016-05-19 17:42:13
    • *.dynamic.chello.pl

    A jak to jest, Ferrari i Merc nie udoskonalają swoich silników u ich klientów a Renault robi na bieżąco przeróbki w RBR? Jak to jest?

  • 7. veterynarz
    • 2016-05-19 17:55:08
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    W Monako powinniśmy się przekonać, czy Red Bull (jeszcze z ulepszonym - podobno - silnikiem!) dogoni Ferrari, czy Hiszpania to był jednorazowy przebłysk. Liczę na kolejne podium Maxa.

  • 8. Michael Schumi
    • 2016-05-19 18:48:17
    • *.adsl.inetia.pl

    "Wszystkie znaki na ziemi i niebie mówią, że silnik spisuje się tak jak tego chcemy.” - @kempa007, czy w pisaniu tego artykułu pomagał Ci niejaki pan Andrzej B. :D?

  • 9. Mat5
    • 2016-05-19 18:53:31
    • *.centertel.pl

    Monako bardzo sprzyja Red Bullowi, więc szanse na podium dla nich są dosyć duże. Jednakże Verstappen w Hiszpanii wygrał głównie dlatego, że Mercedesy się zderzyły. Na chwilę obecną nie widzę szans na zwycięstwo któregokolwiek zespołu jeżeli Mercedes będzie miał oba sprawne bolidy na torze. Ale nigdy nie mów nigdy, liczę na podium dla Ricciardo

  • 10. bebinx
    • 2016-05-20 08:17:56
    • *.75.235.1

    Mat5 i zlej strategii Riciardo

  • 11. St Devote
    • 2016-05-20 13:05:14
    • *.static.korbank.pl

    Prawdziwy test dla Verstappena, to będą kwalifikacje. Jak udałoby mu się wskoczyć do pierwszej trójki, to w wyścigu łatwo nikt go nie wyprzedzi. W stawce jest wielu niedoświadczonych kierowców, więc wystarczy, że polecą jakieś dzwony na początku i w środku wyścigu, a strategia czołówki od razu się posypie.

  • 12. dexter
    • 2016-05-20 20:09:58
    • *.7.54.159

    @Mat5

    No, w zakretach gdzie szybko trzeba zmienic kierunek jazdy RBR z pewnoscia wyglada dobrze. Roznica do najlepszych nie jest duza, a takie odcinki sa w Monaco.

    Pomiedzy Ferrari a Red Bullem jest coraz bardziej ciasno. Duzo jeszcze zalezy od charakterystyki toru, od charakterystyki bolidow, warunkow na torze oraz na jakiej mieszance ogumienia zespol podczas weekendu wyscigowego pojedzie. Miedzy treningiem a wyscigiem zaleznie od mieszanki tez zawsze jest pewna roznica. Wyglada na to ze Mercedes w przyszlosci tez bedzie mial nowego przeciwnika.

    Nigdy nie bylo tajemnica ze chassis Red Bulla jest bardzo dobry. W zaleznosci od toru prawdopodobnie RBR teraz moze pojechac wyscig nie tylko przeciwko Ferrari, ale takze przeciwko zespolowi Mercedes. W kwalifikacjach do GP Chin i Hiszpanii roznica wynosila 0,5-0,6 sek. Tzn. na aerodynamicznych torach RBR najpozniej od Kanady moze byc jednym z najgrozniejszych zespolow.
    To jest z pewnoscia alarmujaca wiadomosc. Ich skargi i zalosc mialy pokrycie - dobra jednostka napedowa i oni walcza w czolowce. I tutaj trzeba Red Bullowi z pewnoscia komplement zrobic ze przy calej polityce, przy calych klopotach z dostawca silnika etc. konsekwetnie swoje auto caly czas rozwijali. Mimo tego ze silnik jest wazny, bolidow nigdy nie wolno zaniedbac. W kazdym razie chassis RBR jest top.

    Podczas wyscigu w Barcelonie Ferrari mialo lepszy speed, a mimo wszystkiego nie mogli Red Bulla wyprzedzic. Tor w Barcelonie pokazal potencjal tego auta. W szybkich zakretach Red Bull pojechal wysmienicie. W wolnych ciasnych zakretach tez byl dobry. W pasazach gdzie silnik i zawieszenie odgrywa role znowu Mercedes jest lepszy. Dodatkowo silnik Renault jest dosc niezawodny.

    Tak na boku
    Ogolnie mowiac rozwiazanie Mercedesa jesli chodzi o zawieszenie tzn. jak zawieszenie sie podczas jazdy zachowuje jest bardzo dobre. Tak polaczone zawieszenie bylo jeszcze w 2011 oraz 2012 roku glownym problemem Mercedesa. W ciagu lat system zostal pomalu do perfekcji dopasowany. Normalnie Mercedes lezy jak na szynach, zwlaszcza w kombinacji wolnych zakretow. Znowu w szybkich zakretach konkurencja przewaznie zblizala sie do Mercedesa. I wlasnie jesli chodzi o zawieszenie to tutaj jest duza roznica w stosunku do zespolow klienckich Mercedesa.


    No, a glowne pytanie brzmi ktory zespol pierwszy dostanie poprawiony silnik Renault?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo