komentarze
  • 1. Wymoderowano
    • 2016-05-19 18:37:15
    • Blokada
    • *.trustnet.pl

    Interesujące jak ultra miękka będzie się zachowywać w Kanadzie, tam asfalt raczej nie jest przyjazny dla ogumienia.

  • 2. Viggen2
    • 2016-05-19 20:18:28
    • *.138.246.94.ip4.artcom.pl

    @1
    Myślisz, że 3/4 okrążenia wytrzymają? :D

  • 3. kaniuss
    • 2016-05-19 21:34:15
    • *.146.74.95.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    najlepszy wyscig ubiegłego sezonu :) oby był w tym roku też...

  • 4. Wymoderowano
    • 2016-05-19 23:55:32
    • Blokada
    • *.trustnet.pl

    @2 obstawiam 2 okrążania

  • 5. veterynarz
    • 2016-05-20 11:13:49
    • *.vlan306.nemes.lubman.net.pl

    @1 Tylko na kwalifikacje.

  • 6. Blazefuryx
    • 2016-05-20 18:04:37
    • *.dynamic.chello.pl

    1. Czy ja wiem? Od kiedy istnieje taka możliwość to zawsze dobierano tam najbardziej miękkie rodzaje opon, więc ultra-miękka nie jest zaskoczeniem. Wprowadzono ten nowy rodzaj opon, aby wnieść trochę różnorodności do świata opon w F1, więc należy z tego korzystać. Zresztą, jeśli nie tutaj, to gdzie? Pozostaje jeszcze Monako, Austria i Singapur, być może Korea, gdyby jeszcze była w kalendarzu, tam zawsze dobierano super-miękką.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo