komentarze
  • 1. kam39
    • 2010-02-11 17:33:13
    • *.lukman.pl

    ciekawe rozwiązanie

  • 2. kamilus
    • 2010-02-11 17:40:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mogli zprobowac moze by to bylo lepsze od KERS-u

  • 3. Jacko
    • 2010-02-11 17:52:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To jest KERS, tylko mechaniczny, a nie elektryczny.

  • 4. jar188
    • 2010-02-11 18:00:49
    • *.chello.pl

    Tak w nawiązaniu do stosowania KERsu w 2010, gdzie są ci wszyscy piewcy pewni swojego: "KESRS na pewno będzie stosowany w 2010" bo umowy dżentelmeńskie w F1 nie istnieją, bo się nie znacie na F1,bo McL ma najlepszy KERS to na pewno z niego nie zrezygnuje,bo Williams nie jest już w FOTA itp.. itd.... Trochę pokory Wam się przyda :)

  • 5. devious
    • 2010-02-11 18:18:49
    • *.nplay.net.pl

    hmm 911 GT3 z KERSem ;)

    ale wolałbym, żeby to Porsche weszło do F1 a nie odwrotnie...

    Williams FW32-Porsche to byłoby fajne połączenie ;)

  • 6. damiano261184
    • 2010-02-11 18:33:03
    • *.217-171-54.tkchopin.pl

    gdzie jest magazynowana energia skoro nie ma akumulatora ?

  • 7. kierowca
    • 2010-02-11 18:37:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @kamilus,
    alez to jest KERS
    tylko nie ten od BMW :)

  • 8. pawel3012
    • 2010-02-11 18:41:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6. damiano261184 Ten KERS działa na podstawie koła zamachowego, czyli nie potrzeba mu akumulatora do magazynowania tej energii. Jak ktoś juz to wyżej powiedział: to nie jest KERS elektryczny tylko mechaniczny.

  • 9. damiano261184
    • 2010-02-11 19:18:04
    • *.217-171-54.tkchopin.pl

    8.pawel3012 no dobra jakis podstwy mechaniki mialem w szkole ale nie kumam skoro nie ma akumulatora ani elektrucznego ani hydraulicznego to te kolo musi byc na gumce od majtek bo ze kolo magazynuje energie z hamowania to wiem .

  • 10. damiano261184
    • 2010-02-11 19:19:11
    • *.217-171-54.tkchopin.pl

    czy ktos dysponuje linkiem do jakiegos schematu który by mi to zobrazował .

  • 11. damiano261184
    • 2010-02-11 19:29:11
    • *.217-171-54.tkchopin.pl

    dobra juz wiem o co chodzi.

  • 12. melo
    • 2010-02-11 20:16:51
    • *.153.102.202

    damiano26.... Nie wiesz co to koło zamachowe?

  • 13. TOMA52
    • 2010-02-11 20:26:08
    • *.xdsl.centertel.pl

    wszystko jest narysowane, a nawet jest film na www. williamshybridpower. com - kółko kręci się nawet 100.000 obr/min !

  • 14. golzib2
    • 2010-02-11 21:31:13
    • *.244.210.66

    to BMW dostanie po d...pie :) - chodzi o cywilne samochody, to tak dla niektórych

  • 15. walerus
    • 2010-02-11 22:11:59
    • *.adsl.inetia.pl

    jestem za!

  • 16. Dr Prozac
    • 2010-02-11 23:05:30
    • *.ipartners.pl

    Ten KERS chciałem zobaczyć w akcji. To była faktycznie innowacja ;) Ciesze się że kontynuują prace.

  • 17. grzes12
    • 2010-02-12 08:43:41
    • *.146.183.154.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    4 Jar188
    Nie krzycz !!! Chcę Ci przypomnieć że do rozpoczęcia sezonu pozostał miesiąc , a sezon kończy się w listopadzie ...
    Rzeczywiście , na dzień dzisiejszy, wygląda na to że KERS nie będzie używany w tym sezonie . Ale nikt meczu piłkarskiego nie kończy w 80 min spotkania , a bramki często padają po regulaminowym czasie gry ... Więc poczekajmy do ostatniego wyścigu , a jeśli rzeczywiście nikt w tym czasie nie użyje KERSu to zwrócę Ci honor , jak i wszystkim z którymi się sprzeczałem w tym temacie ....

  • 18. jar188
    • 2010-02-12 14:03:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chyba nie sądzisz ,że w trakcie sezonu będą instalować KERS? Nie chodziło mi o Ciebie personalnie ale o ogół ludzi którzy z całą pewnością twierdzili, że KERS będzie używany, a ja osobiście cieszę się, że jednak czasem "umowy dżentelmeńskie" są dotrzymywane w F1 tym bardziej w kontekście wszystkich ostatnich afer (chociaż zdaję sobie sprawę, że rezygnacja z KERSu była podyktowana w dużej mierze względami praktycznymi, duża waga/mały zysk)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo