komentarze
  • 13. f1andrewf1
    • 2010-01-14 19:58:34
    • *.icpnet.pl

    Dobrze, że Renault organizuje prezentacje bolidu. Przynajmniej widać, że starają się. Tylko dziwi mnie, że Renata tak długo zwleka z drugim kierowcą, ale jakby nie było, Robert jest nr 1 i bolid budowany jest pod niego;) Wydaje mi się, że ogłoszą drugiego kierowce w przyszłym tygodniu, może i nawet w poniedziałek, skoro za trochę ponad 2 tygodniu robią prezentację. Pożyjemy, zobaczymy;) Pozdro!

  • 14. f1andrewf1
    • 2010-01-14 19:59:11
    • *.icpnet.pl

    Miało być oczywiście 2 tygodnie* ;)

  • 15. walerus
    • 2010-01-14 20:51:04
    • *.adsl.inetia.pl

    może renault się skupi na jednym bolidzie i jednym kierowcy....;-)

  • 16. ris
    • 2010-01-14 20:55:29
    • *.150.87.74

    Wszystko wskazuje na to, że Nikus będzie partnerem Roberta - a do 31 stycznia zostało tylko ponad 2 tygodnie ;-)))

  • 17. BMWbmw
    • 2010-01-14 20:57:35
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Nie wytrzymam na Onecie zobaczyli zdjęcie Roberta w Jerez przy bolidzie Reno, i piszą że ładny ten nowy bolid...Ja pierd..

  • 18. grzes12
    • 2010-01-14 21:32:19
    • *.146.216.253.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    No to w końcu coś zacznie się dziać ....
    A co do drugiego kierowcy Renault , to myślę ze Nick ma jeszcze nadzieję na starty w Mercedesie , dlatego negocjacje z nim się przeciągają

  • 19. jfc
    • 2010-01-14 21:58:03
    • *.78.158.22

    Wiecie co wam powiem? Myślę że po pierwszych testach wszyscy będą wieszać psy na Renault , bo będą wolniejsi od innych. Potem poprawią się ale nadal będą trochę wolniejsi. Będzie tak aż do pierwszego wyścigu w którym okaże się że mniejsze spalanie to lżejszy bolid na starcie a to z kolei lepsze przyspieszenie na starcie, dużo wolniejsze zużycie opon w pierwszej części wyścigu i większe możliwości optymalizacji aerodynamiki. To spowoduje że Renault będzie bardzo mocne. Radzę też zwrócić uwagę na kierowców potrafiących oszczędzać opony. Czyli przede wszystkim (!) Button i.... tak! Heidfeld! Jeśli trafi do Renault może zdobyć wreszcie swoje wymarzone mistrzostwo.
    Trzeba też pamiętać że Schu może wprowadzić wiele niezdrowej rywalizacji - brutalne wypchnięcia, blokady i uderzenia....
    To naprawdę może być bardzo ciekawy sezon! Uważam że jeśli chodzi o bolidy poza aero kluczowym będzie spalanie, a jeśli chodzi o kierowców oszczędne korzystanie z opon. Zapowiada się też wiele emocji bo na pewno niektórzy będą próbowali dojechać na zużytych oponach a to spowoduje więcej wypadków typu wybuch opony lub wypadnięcie z toru pod koniec wyścigu.
    Będzie fajnie!

  • 20. ris
    • 2010-01-14 21:58:39
    • *.150.87.74

    18. grzes12 - miejsce testera to nie jest wymarzona fucha Nicka ;-))))))))

  • 21. ris
    • 2010-01-14 22:01:20
    • *.150.87.74

    19. jfc- hohooo powoli szklaną kulę i patent na przewidywanie przysżłości mam ja :-))))

  • 22. gob
    • 2010-01-14 22:08:52
    • Blokada
    • *.opera-mini.net

    ciekaw jestem jakie barwy będzie miała renówka

  • 23. BMWbmw
    • 2010-01-14 22:52:38
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    22. gob na 99 % już wiadomo jakie :) http: //i34.tinypic. com/23wqjc6. jpg (spacje)

  • 24. gryfon_1217
    • 2010-01-15 00:34:06
    • *.bemowonet.pl

    mam nadzieje ze to bedzie nick:) przynajmniej rywalizacja bedzie i moze cos stworza razem:) choc tego podroznika-gawedziarza nie lubie, ale trzeba docenic jego spryt w zdobywaniu punktow. Hmm a co do bolidu renowka chyba skupia sie na robieniu bolidu pod kierowce nr.1:) no coz narzekac nie bede:D

  • 25. lechart
    • 2010-01-15 07:06:23
    • *.olsztyn.mm.pl

    Bardzo dobrze, że robią prezentację. Pokazują, że dopracowali samochód i skończyli najważniejsze prace. Jeżeli chodzi o drugiego kierowcę, to plotka mówi, że go nie będzie. Robert będzie miał dwa samochody...:))))

  • 26. fagorn
    • 2010-01-15 10:45:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    25. lechart - masz absolutną trafność: to będzie Avatar i zgodnie z najnowszymi trendami wystarczy im tylko jeden inżynier wyścigowy...;)

  • 27. Kimi Rajdkoniem
    • 2010-01-15 12:48:48
    • *.warszawa.supermedia.pl

    19. jfc: Dick Heidfeld nie potrafi dogrzać opon wiec jak ma o nie dbać? Poza tym pamiętaj, że silniki Mercedesa też są ekonomiczne, a Renault dostarcza Swój silnik dla Red Bull. Poza tym Cosworth ma mocny silnik, choć dość paliwożerny co nie jest bez znaczenia.

  • 28. vigoo
    • 2010-01-15 13:47:52
    • *.net.pbthawe.eu

    Robert zamiast zmieniać opony na pit stopie, będzie się przesiadał do drugiego samochodu i drugi kierowca nie będzie potrzebny

  • 29. atomic
    • 2010-01-15 14:04:14
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    red bull chwali silniki renault za oszczędność paliwa więc nie powinno być żle. ale turbunkę kowalskiego mogliby jeszcze zainstalować

  • 30. dziarmol@biss
    • 2010-01-15 14:13:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Turbinkę produkowaną przez rzemiosło nie polecam ;-)) często się urywały no i przepisy zabraniają doładowywać motory ;-))

  • 31. Budyn_F1
    • 2010-01-15 20:59:27
    • *.chello.pl

    Renault musi w tym sezonie przynajmniej byc na podium w klasyfikacji.

  • 32. kempa007
    • 2010-01-15 21:09:15
    • *.chello.pl

    poki co to to sa barwy Renault Sport i takie byly od zawsze, wiec nie byl bym tak na 100% pewny tego. Jeszcze troche i sie przekonamy :-)

  • 33. grzes12
    • 2010-01-15 23:05:41
    • *.146.75.118.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    20 ris
    No jasne że Nick nie zgodzi się na rolę trzeciego w zespole jeśli będzie miał okazję jeździc w innym ..., ale on ma nadzieję być tam kierowcą wyścigowym ,a przy okazji ominąć Roberta i czeka na to jak głębokie będą rany Schumachera po przebytych testach

  • 34. jfc
    • 2010-01-16 00:04:42
    • *.78.158.22

    @33. Rany Shumachera po testach? Po jakich testach? Chyba nie tych ostatnich 3-dniowych w Jerez w GP2! A jeśli się nie zdecyduje na zespół do lutego - do pierwszych testów F1 to może spokojnie zapomnieć o miejscu w jedynym teraz sensownym zespole czyli Renault.
    Nick po prostu ostro negocjuje kontrakt z Renault (kwotę i pozycję względem Roberta). Ten zespół jest jego jedyną realną szansą na dobry wynik w tym sezonie a także na mistrzostwo.
    @27 Dogrzanie opon to była dawna historia w innym zespole którego praktycznie już teraz nie ma. Nick potrafi oszczędzać opony dużo lepiej od Roberta. A to będzie kluczowa sprawa w tym sezonie. Robert nigdy nie starał się tego robić (raz musiał i ledwo udało mu się dojechać do mety) a Nick wiele razy pokazywał że potrafi na dwóch zestawach spokojnie dojechać do mety.

  • 35. asc
    • 2010-01-16 02:43:53
    • *.chello.pl

    @32 kempa007: Tutaj masz nowe barwy Renault: http: //kyon .pl /img/14135,F1,photo,Renault,Anniversary . html (usunąć spacje - zalogowani użytkownicy mogliby chociaż wklejać normalne linki...)

  • 36. maciejwilq
    • 2010-01-16 12:16:24
    • *.2.222.199

    34jfc . "Nck potrafi oszczędzać opony dużo lepiej niż Robert".... Dziwne to nie jest, jadąc wolniej mniej zużywasz opony. Najmocniejszym punktem roberta jest to że potrafi jeździć na granicy przyczepności nie robić przy tym błędów. QuickNikt potrafi po prostu dojeżdzać do mety. Nie rozśmieszaj mnie z tymi zapowiedziami Heidfelda odnośnie mistrzostwa. Ten facet nie nadaje się na kierowce F1. Jest wolny, zarozumiały i dodatku nie wiele wnosi do zespołu.

  • 37. maciejwilq
    • 2010-01-16 12:17:23
    • *.2.222.199

    i NAPEWNO Robert nie byłby zachwycony mając go znowu przy/za sobą...

  • 38. lechart
    • 2010-01-16 13:30:35
    • *.olsztyn.mm.pl

    37. maciejwilq Staropolskie przysłowie mówi..."lepszy swój wróg niż obcy"....:))

  • 39. maciejwilq
    • 2010-01-16 13:42:37
    • *.2.222.199

    chyba nie w tym sporcie ;]

  • 40. jfc
    • 2010-01-16 14:14:16
    • *.78.158.22

    @36 Nick nie jest wolny. Nie jest też wyjątkowo szybki (jak Robert), ale potrafi świetnie wyprzedzać i oszczędzać opony. To że jest zarozumiały to znaczy że świetnie pasuje do wizerunku mistrza świata - Alonso, Hamilton, Schumacher - wszyscy są bardzo zarozumiali. Nie mówię że napewno tak będzie, ale może być i trzeba z tym się liczyć.

  • 41. maciejwilq
    • 2010-01-16 16:25:45
    • *.2.222.199

    #40 Schumacher wygral blisko 100 wyścigów, Alonso 2krotnie pokonał Schumachera, Hamilton pokonał Alonso w jego pierwszym sezonie gdy wszyscy stawiali go na straconej pozycji.

    NIKT HEIDFELD jest w formule 1 od 2000 roku, przez 10 sezonów pokazał się jedynie z tego że... po prostu jest na liście... niczym więcej.

    Nawiązując do Twojego porównania, Ci trzej Panowie których wymieniłeś, znają swoje umiejętności i mają powiedzmy prawo do obwieszczania że są b.dobrzy. QuickNikt natomiat ma jedynie motywacje, natomiast brak prawidziwych umiejętności. To nie jest material na mistrza świata!!!!

  • 42. mariusz-f1
    • 2010-01-16 17:05:56
    • *.opera-mini.net

    maciejwilq - Zgadzam się z tobą w 100% ! Pozdro .

  • 43. gucioF1
    • 2010-01-17 11:15:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    41. maciejwilq i ja również :)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo