Zespół Williams potwierdził, że wzorem lat ubiegłych nie planuje oficjalnej prezentacji swojego nowego bolidu.
Po fiasku organizacji wspólnej prezentacji część zespołów zdecyduje się na niskobudżetowe przedstawienie swoich bolidów bezpośrednio przed testami na torze.Zespół Williams potwierdził także, że będzie obecny na torze w Walencji 1 lutego. Póki co obok Williamsa na pierwsze testy w Walencji oficjalnie zapowiedziała się jedynie ekipa Mercedesa.
Zespoły Lotus oraz Red Bull już ogłosiły, że nie zjawią się w Walencji, podczas gdy ekipa USF1 będzie testować nowe auto w Alabamie, a w Europie pojawi się dopiero na ostatnie testy w Barcelonie.
12.01.2010 15:29
0
Ja mam mieszane uczucia ... niby to sport dla bogaczy a oni tną koszty i zatrudniają byle jakich kierowców byle tylko wystąpić w tej serii (ogólnie wszystkie teamy) ... Czy naprawdę nie ma już ludzi którzy sami mogą wyłożyć grube miliony na swój zespół nie zawracając sobie d*py kosztami?? Według mojej oceny w F1 powinny być teamy prowadzone przez takich ludzi jak np.Stefanovic ... Jeżeli dalej FIA będzie dążyć w tym kierunku to ta seria zejdzie na psy ... mam tylko nadzieje że znajdą się ludzie którzy podniosą F1 na dawne lata świetności ...
12.01.2010 15:29
0
czyli co kilka fotek na www?
12.01.2010 15:36
0
@2.walerus. Mnie nie chodzi o sponsorów / relacje itp bo to zawsze było i będzie ale np.innowację które wprowadzone są z bolidów do samochodów seryjnych dawniej teamy stosowały nowości co sezon które stosowane były w późniejszych latach w samochodach seryjnych a teraz co ? KERS ?? Ograniczania zabijają ten sport...
12.01.2010 16:08
0
3. Myntel Ale bez ograniczeń to byłby jeden wielki bajzer. Po wprowadzeniu cięć kosztów ile zespołów chciało dołączyć do F1, a po rezygnacji z tego pomysłu nawet jeden nie pozostał. Jeśli zespoły będą wkładać w ten sport więcej kasy, tym więcej zespołów zacznie odchodzić i tym mniej ludzie będą chcieli oglądać F1.
12.01.2010 16:17
0
najwyższy czas na serie nie powiązaną z fia
12.01.2010 17:05
0
rozumiem ból - ale i tak głównym celem producentów samochodów jest trwałość minimalnie po za okres gwarancyjny - potem elektronika się sypie i głupi sterowniczek do tylnej klapy kosztuje 800 zł a mała wymiana zawieszonka z tyłu 3500 tys. zł. Ja kocham te innowacje - ale nie kocham za nie płacić i za naprawianie ich co często jest jakosik zapisane w samochodzie - informatycy mogą poszerzyć temacik... ;-)
12.01.2010 17:06
0
@1. Myntel. no Stefan GP to faktycznie chce wystapic w F1i moze mu sie uda jak pozostalym sie nieuda Williams juz jest pare lat wiec wie co z kasa robic
12.01.2010 17:56
0
Teraz to już kompletnie nie rozumiem.. "Mniejsze" zespoły obawiały się, że nie bądą zauważone podczas prezentacji wszystkich zespołów, a teraz jeden z małych zespołów oświadcza, że w ogóle nie będą robić prezentacji. Co im była za różnica, czy ich nie dostrzegą, bo są więksi, czy nie dostrzegą, bo się nie pokażą...
12.01.2010 20:42
0
Prezentacja nowego bolidu to coś wyjątkowego i spektakularnego. Ekipa jeżdżąca w tej serii nie powinna się zachowywać jak zespół Franka.
12.01.2010 20:52
0
Mały zespoł? @Konik_mekr proszę Cię, Williams to nie jest mały zespół. Poza tym to team z przepiękną historią. Respect please.
13.01.2010 08:20
0
10. pjc, chodziło mi o to, że nie sa przed sezonem brani pod uwagę w walce o tytuły:). Nie przeczę, że są legendą, gdyż są;).
13.01.2010 10:33
0
Ok. Ja im kibicuję i od dawna marzę by wrócili na szczyt. Niestety z każdym nieudanym sezonem tracę wiarę, że im się uda. Wiem,że wielu ich nie lubi ale ja mam ogromny sentyment do tej ekipy. Pozdrawiam serdecznie:)
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się