komentarze
  • 1. grzesiek1870
    • 2009-08-24 10:37:50
    • *.adsl.inetia.pl

    To się porobiło...

  • 2. grycu
    • 2009-08-24 10:41:38
    • *.acn.waw.pl

    Fantastyczna informacja, szczególnie w świetle wczorajszych informacji o rozmowach Kubicy na temat ew. transferu do zespołu Toyota.... ;) Stawiam pytanie: Co powiedział Kubica Toyocie, że ta zamierza opuścić F1?

  • 3. grycu
    • 2009-08-24 10:42:40
    • *.acn.waw.pl

    Mój typ: NIE :P

  • 4. redlum
    • 2009-08-24 10:45:54
    • *.175.149.106.piasta.pl

    Kubica nie musiał nic mówić - a plotki się nasiliły bo słabym występie Toyoty na GP

  • 5. Daniels
    • 2009-08-24 10:48:08
    • *.ip.netia.com.pl

    no nawet fajnie by bylo jakby toyota poszla w diably :)

  • 6. niza
    • 2009-08-24 11:29:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Juz to pisałam gdzie indziej.
    Bardzo dobrze uczyniłby zarząd koncernu jeśli zrobiłby miejsce dla kogoś nowego. Wiadomo, że szkoda zwykłych pracowników a nawet zarządu samego zespołu czy kierowców, ale jak widać do tej pory Toyota robi sobie antyreklamę, a dla koncernu nie jest to nic innego jak biznes, więc skoro biznes się nie opłaca to do widzenia

  • 7. david9
    • 2009-08-24 12:03:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Można sie było tego spodziewać. Po dobrym początku wszystko wyglądało na to że Toyota będzie walczyła z Brawnem i RedBullem tymczasem zostali daleko w tyle. Z 3 miejsca w klasyfikacji konstruktorów spadli na 5 i raczej niema szans na odzyskanie tej pozycji a Walencja tylko pokazała i potwierdziła słabą forme zespołu. Ten sezon miał należec do nich a jest gorszy od zeszłego. Do tego te plotki o Trullim pewnie Toyota chce mu dac szanse na znalezienie nowego zespołu żeby Trulli nie został na lodzie. W tej sytuacji uważam ze Toyota ze swoją niepewną sytuacją i formą nie jest najlepszym rozwiązaniem dla Kubicy

  • 8. norek7107
    • 2009-08-24 12:33:10
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    toyota ma kase więcej niż bmw ale to korporacyjny team prędzej czy później zrezygnują

  • 9. arcizap1988
    • 2009-08-24 12:44:42
    • *.adsl.inetia.pl

    ale lipa kolejny producent odchodzi zostanie tylko ferrari renualt i mesiu a reszta zespołów to zachcianki bogatych

  • 10. jar188
    • 2009-08-24 13:02:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I bardzo dobrze. Co to za zespół który wydaje najwięcej a ma jedne z najgorszych wyników?
    Kierownictwo BMW,Hondy i Toyoty to najzwyczajniej banda rozwydrzonych biznesmenów którzy myśleli , że jak wyłożą kasę to bolid sam zacznie wygrywać.

    @arcizap1988, co ty piszesz za głupoty, to właśnie ci bogaci zostają (Williams;Toro Rosso;Force India;Red Bull) a z teamami fabrycznymi jest problem, poczytaj,zorientuj się i dopiero pisz.

  • 11. jarosdzi
    • 2009-08-24 13:44:06
    • *.acn.waw.pl

    F1 to nie jakaś kurtyzana, którą można wynająć za grubą kasę i trzymać w łóżku; F1 to niewypowiedzianie piękna i dumna dama, która daje radość swym wielbicielom i prawdziwie zakochanym. Dupki z wielkich fabryk nie potrafią kochać F1 i dlatego łatwo poddają się. Prawdziwym wiernym miłośnikiem F1 i fanatykiem jest Mallya, człowiek który cieszy się każdą chwilą przynależności do F1, który ciągle wierzy, że ta kochanka kiedyś odwzajemni jego uczucia..., a życzę mu tego z całego serca. Bardzo cenię pasjonatów. Hawk!
    PS. Oczywiście życzę też zwycięstw Robertowi Kubicy, choćby w Lanosie, byle w wartościowym towarzystwie.

  • 12. walerus
    • 2009-08-24 13:45:23
    • *.klingspor.pl

    i znów ogórek...

  • 13. lawina
    • 2009-08-24 14:55:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jar188 Ale wymyśliłeś.Gdyby nie ta kasa hondy to nie było by dziś brawna na 1 miejscu,wogóle by nie było.A myślisz że pozostałe zespoły którym nie idzie zbyt dobrze w tym sezonie nie wyłożyły kasy?

  • 14. jar188
    • 2009-08-24 15:53:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    13. lawina, A co wspólnego ma odchodzenie koncernów z F1 z zespołem GP Brawn (poza tym, że powstał z Hondy)????? O czym ty piszesz????
    Przecież każdy zespół musi wyłożyć jakąś kasę, jedni mniejsza inni większą.
    Tylko , że mniejsze zespoły którym nie idzie np:Toro Rosso, wykłada 4x mniej kasy niż np: Toyota i nie maja chorych ambicji, żeby w 3 lata (BMW) zrobić majstra a jak nie to tupną nóżką i odchodzą jak obrażona księżniczka.
    Popatrz na Force India, Mallya wie , że sukcesu nie osiąga pompując setki milionów ale cierpliwą i długą pracą.
    Same pieniądze nie jeżdżą, a tym bardziej same nazwy wielkich koncernów. Niech odchodzą i to jak najszybciej.
    Tylko Renault chyba byłoby mi szkoda gdyby odeszli bo Ferrari i McL to inna bajka.

  • 15. Budda89
    • 2009-08-24 15:56:12
    • *.opera-mini.net

    2. Grycu. Robert powiedział: "50 milionów za sezon. Nie? To spierd@l@j koncerniarzu" - Po czym poszedł pogadać z Rossem i Frankiem.

  • 16. grzes12
    • 2009-08-24 16:38:48
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Nawet jeśli odejdą , to nie pozostawią za sobą spalonych mostów... A Max z radości klaszcze uszami

  • 17. Ra-v
    • 2009-08-24 18:00:43
    • *.adsl.inetia.pl

    a niech idą w cholere, marnują tylko kase, brak tam takich osobowosci jak Brawn czy Newey, przez tyle lat nic nie osiągneli, nie potrafia utrzymac tempa rozwoju, i tylko sie staczają - mówiąc szczerze to wolę żeby Robert przeszedl nawet do FI niz do tego chłamu...

  • 18. pz0
    • 2009-08-25 08:50:12
    • *.1.92.40

    Oby to nie były tylko plotki. Na diabła ci wielcy producenci w F1? Będzie ciekawiej.

  • 19. david9
    • 2009-08-25 11:23:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Teraz takie głupoty chrzanicie a gdyby nie fabryczne zespoły to było by g.. no a nie F1. Jak miłą dojśc do rozłamu nie tak dawno i powstania nowej serii stworzenej przez Fote to wszyscy byli zadodoleni bo olą oglądac fabryczne zespoły w walce a teraz nagle wszyscy sie ForceIndia podjarali bo niesą na konću. Prawda jest taka ze gdyby nie Honda Brawna wogóle by nie było, pozatym wszystkie niefabryczne zespoły korzystają z silników i innych elementów od zespołów fabrycznych gdyby tak nie było wszyscy jeżdzil iby na jednakowych silnikach np Coswortha i miel ibysmy kolejne Gp2 albo Formułe2. Ja akurat wole żeby jeżdziło jak najwięcej zespołów fabrycznych niż jakies mało znaczące nazwy które 90% społeczenstwa nic niemówia

  • 20. jar188
    • 2009-08-25 15:05:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    19. david9, z tych "typowo" fabrycznych została Toyota i Renault, więc nikt nie będzie po przynajmniej po Toyocie płakał.
    W dodatku z tych twoich fabrycznych zespołów dostarczających silniki zarówno Williams jak i Red Bull chcą zrezygnować.
    No i nie myl standaryzacji silników (która wg mnie jest jak najbardziej słuszna) ze standaryzacją bolidów (która to do F1 na pewno nie zawita) bo to dwie różne rzeczy!





  • 21. norek7107
    • 2009-08-25 15:28:18
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    ja sie martwie o Renoult jeśli Robert tam przejdzie a oni zrezygnują może być nie ciekawie ale zobaczymy

  • 22. norek7107
    • 2009-08-25 15:28:53
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    * Renault

  • 23. Skoczek130
    • 2009-08-26 11:26:38
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Toyota od dawna już nas straszy, a jak na razie nic nie robią, co oczywiście bardzo cieszy! :) Jestem pewien, że gdyby mieli odejść, zrobiliby to tak, jak BMW, prze podpisaniem Concorde Agreement. Co do Renault, utrata głównego sponsora w postaci ING na pewno jest dużym ciosem, ale wierzę jednak, że znajdą nowego i pozostaną na długi czas. Zresztą tak jak z Toyotą, jakby mieli odejść, nie zobowiązywaliby się do podpisania tejże umowy! Ich odejście musiałoby być uwarunkowane na prawdę złą sytuacją, w którą po prostu nie wierzę!!! :|

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo