Rozczarowanie w Red Bull Racing
Red Bull Racing zdecydowanie nie zaliczy Grand Prix Europy do udanych. Brak punktów, dwie awarie silnika u Vetela i strata punktów do Brawn GP sprawiają, że cały weekend można określić jednym słowem: rozczarowanie."Dziś bez korzyści, po raz pierwszy od dawna. Nie byłem dziś wystarczająco szybki, był to ciężki wyścig. Miałem problemy przez cały weekend i uważam, że dostałem na co zasłużyłem, czyli niestety bez punktów. Mieliśmy trochę pecha przy postojach, z Lewisem wyjeżdżającym przede mną, ale tak czasem idzie. Postoje nie były idealne, gdyż byłem trochę długo obsługiwany, więc nie był to najlepszy dzięń. Teraz jednak jedziemy do Spa."
Sebastian Vettel:
"Największym problemem był pierwszy postój - nie byliśmy w stanie dostarczyć paliwa do samochodu, więc musiałem zjechać ponownie. Mieliśmy szczęście, że wróciliśmy na drugi postój. Już w tym momencie było po wyścigu, ale potem, kilka okrążeń później, miałem problem z silnikiem i odpadłem. To niedobrze. Jeśli chodzi o mistrzostwa, będę walczył do ostatniego oddechu, ale nie jest fajnie odpaść, gdy walczysz i chcesz zdobyć więcej punktów od rywala. Jesteś na pozycji, by to zrobić, a potem nie kończysz wyścigu."
Christian Horner:
"Gorzko rozczarowujący dzień. Awaria urządzenia tankującego w samochodzie Sebastiana, a potem awaria silnika, druga w ten weekend, była kosztowna. Niestety dla Marka, nie byliśmy dziś wystarczająco szybcy. Trzymał Jensona za sobą przez długi czas, ale Jenson był zbyt szybki i przeskoczył nas dzięki bardzo szybkiemu okrążeniu wyjazdowemu. Niestety Mark nie był wystarczająco szybki, by utrzymać go za sobą."
komentarze
1. jar188
No, majster im ucieka, ale na Spa powinni znowu powalczyć , może nawet o dublecik.
2. niza
Bardzo mi ich szkoda, kibicuję chłopakom z RBR bo chciałabym aby mieli majstra chociaż w jednej generalce.
Jeżeli wprowadzą KERS na Spa albo na Monzę to albo bardzo zaryzykują i postawią wszystko na jedną kartę albo są swojego systemu tak bardzo pewni i wiedzą, że pomoże im w walce z Brawnami. Bo jak widać punkty uciekają, a te awarie z silnikami u Vettela nie napawają optymizmem
3. Marti
Zgadzam się z niza, punkty uciekają, szanse na mistrza też. Ciekawe, czy zaryzykuja z KERS'em. Wydaje mi się, że w Belgii powinni wypaść lepiej od Brawnów, tor powinien odpowiadać bolidom RBR, będzie też chłodniej. Poza tym zapowiadają deszczowy weekend, no ale takie prognozy na GP Belgii to tradycja.
4. leo_
Szczególnie byłoby ciekawie, jakby RBull wprowadził skutecznie KERS. Nastepny policzek dla BMW.
5. Konik_mekr
Ja im nie kibicuję, ale chciałbym jeszcze zobaczyć walkę o mistrzostwo w tym sezonie.
Mam nadzieję, że chociaż poświęcą jeden z treningów w SPA na testowanie KERS.
6. Gosu
Najbardziej nieudany wyścig sezonu w ich wykonaniu.
Szkoda, bo "przycisk" był dziś na 2 pkt. więc można było coś odrobić, a tak lipa.
Czekam na SPA, tam powinni być mocni.
7. morek154
ciekawe czy na moznie wszystkie zespoły którą bedą mogły użyją kresu, e słuchajcie na monzy są tylko 3 szybkie zakręty a reszta to szykany więc dlaczego ten maurycy piep rzyl ze na monzy potrzebny jest dobry docisk jak zawsze mają jakieś okrojone aero żeby dobić do tych 350 na prostej s/meta i każdy mówi od 500000lat ze na monzy jest namniejsza sila dociskowa w całym kalendzarzu
8. Sasilton
spa bedzie dobre dla kersu w 3 miejscach
1.to pierwszy zakret z wyjscia przyda sie troche mocy
2.to to miejsce zaraz po 1 zakrecie pod gorke tam predkość spada i jak za kims jedziemy mozemy zniewelowac ten spadek i probowac wyprzedzac na dość długiej prostej
3.miejsce jakie widze to ostatnia szykana z wjscia to mety
inne zakrety są w miare szybkie i tam sie nie nada
czyli kers bedzie łownie na początku 1 sektora i koniec 3 w 2 sektorze nie beda go uzywac
9. Gosu
7. morek154 Monza to najszybszy tor w kalendarzu.
Tak jak powiedziałeś, są trzy szybkie zakręty gdzie potrzeba docisku, reszta toru to długie proste, ostre dohamowania i 2 szykany i w tych miejscach nie potrzeba aż takiego docisku (podobna specyfikacja jak w Walencji czy Bahrainie).
Na Monzy BMW będzie o wiele lepiej stało niż w SPA, gdyż tam są szybkie zakręty, i jak wszyscy wiemy "niemiecka rakieta" nie radzi sobie z torami wymagającymi dużej siły docisku.
Zobaczcie na wypowiedzi ludzi z BMW, wszyscy mówili, że jest lepiej, gitara, nowe części itd.
Robert powiedział krótko, na ocenę trzeba poczekać, gdyż specyfikacja toru w Walencji nie daje informacji na temat aero i docisku.
10. tomek1255
myśle że to już moment w RBR w którym wszystko trzeba postaqwić na Marka. Chłopak nie uystępuje umiejetnosciami Vettelowi(no może troche w kwalu, ale za to w wyścigu nadrabia), ma wiecej punktów i ma przede wszystkim lepszą sysuacje silnikową od Vettela.
GO MARK!!! DASZ RADE!!!!
11. Skoczek130
Osobiście nie martwi mnie ich słaba postawa, gdyż po prostu nie chce ich na najwyższych stopniach podium! Lubię Marka, ale wolę, aby to Jenson zgarnął tytuł!!! Co do awarii Vettela, cóż - dwa silniki raczej nie wytrzymają do końca sezonu, więc kar z Jego udziałem może się posypac. No cóż... przykro "Wnetelku"... ;)
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz