komentarze
  • 1. Slavregas
    • 2009-07-16 20:57:37
    • *.ronus.pl

    ale nawet z KERS nie da rady na nim wyprzedzać ,przebieg wyścigu będzie zależał w dużej mierze od quali i taktyki jeżeli jakiś Mac klub jakieś Ferrari będzie wysoko na gridzie to jest szansa zeby zwycieżył ktoś nowy ,jezeli chodzi o ten sezon oczywiście

  • 2. grzes12
    • 2009-07-16 21:48:52
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Co by nie powiedzieć to w tym roku po odejściu Dennisa , Mclaren zaczyna się zmieniać na lepsze ....mimo słabych wyników potrafią przyznać się do błędów a jeśli chodzi o kierowców jakoś się nie wyczówa faworyzowaia Hamiltona.
    Zobaczymy jaka będzie decyzja odnośnie KERS jeśli chodzi o następny sezon ,ale gdyby został to Mcl znów grałby pierwsze skrzypce ...

  • 3. morek154
    • 2009-07-16 21:56:11
    • *.adsl.inetia.pl

    w tym gów... sezonie zawsze wygrywa nie najlepszy kierowca tylko taki z najszybszym bolidem

  • 4. walerus
    • 2009-07-16 22:32:55
    • *.adsl.inetia.pl

    mają najlepszy KERS - szacun - szczególnie na starcie..

  • 5. Slavregas
    • 2009-07-16 22:44:29
    • *.ronus.pl

    grzes w przyszlym sezonie najprawdopodobniej nie bedzie KERSU

  • 6. zenobi29
    • 2009-07-16 23:13:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ostatni weekend pokazał nam , że jednak McLany zaczynają włączać się do walki o punkty. Bolid Hamiltona , po ostatnich modernizacjach , ma dość znośne osiągi i raczej KERS mu w tym nie przeszkadzał ...Gdyby Hamiltona nie poniosła fantazja , czy też nadmierny optymizm - wyścig zakończyłby raczej na dość wysokiej pozycji . Jednak błąd przy dojeździe w pierwszy zakręt , oraz totalna utrata pozycji , zrobiły swoje ;) Od mistrza oczekuje się raczej innej postawy....No , ale cóż .....Reasumując . Uważam , że KERS w przypadku McLarenów , będzie dość mocną kartą :) ....Siemka walerus :)

  • 7. Slavregas
    • 2009-07-17 00:51:39
    • *.ronus.pl

    @zenobi jestes pewny jego bledu? .pojechal agresywnie ale przed szczytem zakretu dostal strzala od Webbera co spowodowalo przebicie opony

  • 8. morek154
    • 2009-07-17 02:04:53
    • *.adsl.inetia.pl

    zenobi29 siema macku z klanu z tymi buzkami i takimi tekstami to chyba na czaterie

  • 9. grzes12
    • 2009-07-17 07:51:09
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Slavregas masz rację z tym KERS ,ale dopuki nie ma decyzji potwierdzonej trzeba brać pod uwagę wszystkie scenariusze
    A co do Hamiltona to znów mimo dobrego startu odezwała się "gorąca głowa ",chociaz myślę ze i tak patrząc na tempo Kovalainena zbyt duzo by nie ugrał ,bo jeszcze forma McLarena nie ta ....

  • 10. Slavregas
    • 2009-07-17 15:04:55
    • *.ronus.pl

    ugrał by ugrał ;) przecież on miał poprawiony pakiet aero i był 1,2s lepszy w qualu nie zapominaj ;)

  • 11. Skoczek130
    • 2009-07-17 15:50:46
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Myślę, że to dobry pomysł ze strony Macka. Tam na pewno przyda się na starcie, gdyż jest trudno wyprzedzać. Poza tym będzie można łatwiej bronić się na tym krętym obiekcie, jak również powinno być łatwiej się zbliżyć. Myślę, że może tam pasować bardziej, niż gdziekolwiek indziej. Chyba tylko szybkie tory mogą być lepsze. Tak więc na pewno więcej pomoże, aniżeli zaszkodzi.

  • 12. grzes12
    • 2009-07-17 20:55:08
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    10 Slavergas nie zapomniałem ,jak również tego ze Ham. był blisko 10 kg. lzejszy od Heiki w czasie Q ,oraz tego ze Ham. miał 15 czas najszybszego okrązenia a Kovalainen 17 . Kwalifikacje nie dają pełnego obrazu jeśli chodzi o tempo wyścigowe ...

  • 13. Master666
    • 2009-07-18 13:25:47
    • *.dolsat.pl

    grzes12 - ale weź pod uwagę, że Hamilton miał już stracony wyścig na pierwszym zakręcie po kontakcie z Webberem i potem oszczędzał silnik. Więc jego wynik nie odzwierciedla prawdziwego tempa "nowego" McLarena.

  • 14. grzes12
    • 2009-07-18 14:08:52
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    13 Master666 Bolid McLarena ma to do siebie ze na wolnych torach typu Monaco ,singapur ,węgry jak również na torze w Niemczech poprzez swoją konfigurację (zawieszenie ) i tak zawsze wchodziłby do pierwszej dziesiatki i jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć czy rzeczywiście inzynierom McL. udało się i na ile zmniejszyć stratę do czołówki poprzez zwiększenie docisku aero ,a odpowiedz poznamy na torach o szybkich zakrętach typu SPA
    Można się zastanawiać co by było gdyby było i łatwiej byłoby odpowiedzieć na pytania gdyby Luis zarówno w Monaco jak i w Nimczech nie popełnił blędów. A tak mozemy się tylko zastanawiać na którym miejscu ukończyłby wyścig ja myślę ze o wyprzedzenie Brawn GP byłoby ciężko i walczyłby o 6 miejsce ...

  • 15. Skoczek130
    • 2009-07-20 16:22:18
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No nie wiem. W końcu Brawny miały ogromne kłopoty, więc mogłoby byc różnie. Skoro Massa i Rosberg zdołali ich pokonac, to Hamilton w nowym Macku również. Oby jednak od GP Węgier team Rossa Brawna wrócił na swoje miejsce.

  • 16. grzes12
    • 2009-07-21 21:14:12
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    15 skoczek130 Gdyby Brawn w trakcie wyścigu zmienił strategie na dwa pit stopy to kierowcy byliby odpowiednio na 3 i 4 miejscu ...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo