Red Bull z poślizgiem?
Jak donoszą francuskie media, Red Bull Technology ma poważny poślizg z budową samochodu na sezon 2009. W związku z tym istnieją nikłe szanse, by nowy Red Bull pojawił się przed marcem tego roku.Oczekiwano, że bolidy Red Bull RB5 zostanie pokazany światu w połowie lutego. Najwcześniejszą, choć oficjalnie niepotwierdzoną, datą podawaną przez zachodnie serwisy jest końcówka lutego. Według zwykle dobrze poinformowanego holenderskiego F1Today Red Bull zaplanował testy nowego auta na torze Ricardo Tormo w Walencji w dniach 23-26 lutego.
komentarze
1. pz0
skumplowali się z ForceIndia czy co? STR3 pojawił się w 2008 dopiero w maju i na źle to zespołowi nie wyszło, tylko że to była kopia RB4 dostosowana do silnika Ferrari. Jednak zbyt dobrze n=nie rokuję zespołowi w pierwszej części sezonu, to jednak 2-3 miesiące poślizgu i na dokładkę odpadają im prawie całe testy przedsezonowe, a w trakcie sezonu będzie ciężko nadrobić zaległości, bo kiedy, na piątkowych treningach?
2. Budyn_F1
Oni naprawde maja problemy zlamana noga Webbera teraz nie na cza nowy bolid cos sie dzieje ale co?
3. Skoczek130
Oby nie wpłynęło to znacząco na ich formę. Chce, żeby wreszcie Mark coś osiągnął. Vettel również.
4. niza
no to nie maja za ciekawie, jeśli to prawda to mogą znaleźć się w ogonie stawki razem z FI
5. sivshy
FI dostanie większość komponentów od McL, tak więc wcale nie jest przesądzone, że będą oni jeździć w ogonie stawki. STR jest moim zdaniem głównym kandydatem do jazdy w ogonie. Jeśli znajdzie się kupiec na Hondę, to pewnie oni również nie bedą szybsi od Force India. Poza tym Williamsowi rozstanie z BMW nie wyszło na dobre i od kilku sezonów systematycznie spadaja w dół... A czwarty zespół od końca, to już chyba bardziej środek stawki niż ogon, prawda?
6. pz0
Może i FI dostanie większość komponentów od McLarena ale z pewnością nie dostanie genialnego zawieszenia, a chyba właśnie zawieszenie jest najmocniejszą stroną Makówek.
7. lukasz1
I tak skończy sie na tym że Ferrari i McLaren
a za nimi Bmw Sauber lub Renault a na końcu sie troche przetasuje.
8. sivshy
@pz0: Dlatego też FI nie ma szansy być w czołówce :)
9. walerus
jednak kasa to nie wszystko.....
10. pz0
sivshy - co do Williamsa to ciągle liczę na jakieś genialne odbicie. Williams zawsze potrafił doskonale wykorzystać wszelkiego rodzaju nowinki. Z Kers poszli zupełnie inną drogą jak reszta zespołów. Williams będzie miał KERS mechaniczny z lżejszym kołem zamachowym jak inne zespoły, ale za to pracującym na wyższych obrotach. Williams będzie miał prawdopodobnie najlżejszy system i to może mieć kapitalne znaczenie. No i to olbrzymie doświadczenie w F1.
11. sivshy
Doświadczenie jest ważne, ale na niewiele się ono zda, gdy nie ma się za sobą wsparcia koncernu motoryzacyjnego... Kiedyś było inaczej, teraz niestety niezależne teamy mają małe szanse...
12. sivshy
@lukasz1: Widzę że oglądasz F1 od dwóch lat i innego układu jeszcze nie widziałeś, ale poczytaj sobie o kilku sezonach conajmniej 10-20 lat wstecz, to zobaczysz że nie zawsze było tak, jak jest teraz. Bywały czasy, gdy Ferrari jeździło w środku stawki i nie było w stanie nawet powąchać spalin takich zespołów, jak Williams, Benetton czy McLaren. Sorry, że sparafrazowałem czyjąś wypowiedź dotyczącą spalin, ale zapadła mi w pamięć :)
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz