komentarze
  • 1. Qbus81
    • 2008-09-06 17:50:07
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    zaczynam coraz bardziej odnosić wrażenie, że w końcówce sezonu decyduje silnik (nawet coraz lepsza froma Force India to pokazuje)

  • 2. obi216
    • 2008-09-06 19:38:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powody do dumy są !

  • 3. hotshots
    • 2008-09-06 20:22:20
    • *.chello.pl

    pewnie że silnik , ale nie wierz w cuda - zbieraja własne dane+praca nad elektronika(ECU)/ustawieniami no i sie kłania - docierają sie jako ekipa , bo przecież żadne przeróbki silnika nie są możliwe.

  • 4. norbertinho
    • 2008-09-06 21:19:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ludzie sam silnik nie tworzy całego bolidu, jest jescze wiele innych czynników a oni je poprostu rozwijają w najwiekszym stopniu pakiet aero gdyby ferrari miała słaby silnik to mimo dobrego aero byli by wysoko a gdyby mieli by złe aero to nawet najlepszy silnik im nie pomoze

  • 5. rabus30
    • 2008-09-07 10:16:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Sebastiany po prostu KLASA. Na ich przykładzie najlepiej widać jak nieprzewidywalny i emocjonujący może być przyszły sezon z nowymi regulacjami. Zagranie zespołu z Vet w Q3 było bardzo czytelne dla innych dlatego też mówią o tym otwarcie. Mam nadzieję, że uda im się wykorzystać tę formę i obaj zapunktują po świetnym wyścigu.

  • 6. Voight
    • 2008-09-07 12:18:36
    • *.8.141.108

    Samo Aero nie wystarczy. Są tory na których bez koników nie da rady. Bourdais powoli zaczyna się rozkręcać i pokazywać, że nie jest przeciętniakiem.

  • 7. ferrarimarlboro
    • 2008-09-07 12:24:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I bardzo dobrze że Bourdais się rozkręca to może zostanie w STR.Może narazie niejeździł za dobrze ale nie robił takich rozpierduch jak Nakajima.Lepszy on niż Sato przynajmniej będzie bezpiecznie.

  • 8. sivshy
    • 2008-09-07 12:24:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    chyba jednak SB ma szansę nie wylecieć ze składu, bo w Q2 był po prostu świetny :) STR to stosunkowo młody zespół, dopiero się uczą, podobnie RedBull. Po Minardi i Jaguarze raczej oprócz sprzętu wiele wiedzy w spadku nie dostali, albo przynajmniej dużo tej mało przydatnej. Ale firma RB radzi sobie w F1 coraz lepiej :) Oczywiście, silnik Ferrari pewnie bardzo im pomaga, ale Force India też ma silnik od Ferrari, więc jednostka napędowa to nie wszystko. Teraz największe pole do popisu jest w Aero, i to ono jest najważniejsze. Btw, co, gdy zredukuje sie ilość elementów aero? Gdzie będzie pole do popisu dla konstruktorów z mniejszych teamów, którzy silniki i KERS kupią z innych zespołów? Gdzie bedzie ich pole do popisu?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo