komentarze
  • 1. Vendeur
    • 2024-08-01 03:01:35
    • *.icpnet.pl

    "Rozmawiając o jednym/dwóch kilogramach, nie przekłada to się za bardzo na czas okrążenia"

    No właśnie, mówił też o tym kiedyś Robert.
    Ale nic to, nadal w idiotyczny sposób walczą i podejmują próby odchudzenia aut, np. przez brak malowania niektórych części bolidów, aby zaoszczędzić 100 g...

  • 2. ekwador15
    • 2024-08-01 10:47:40
    • *.legionowodom.pl

    bo balastem można zbalansowac auto, wiec lepiej miec 100gram wiecej wagi gdzie chcesz, jak najblizej ziemi niz 100g w farbie u gory bolidu, gdzie podnosi sie srodek cięzkosci.

    nie należy wyśmiewać tych małych roznic, bo sam mercedes pokazal, ze nie ma zlotego srodka na powrot do czołowki tylko drobnymi krokami, drobnymi aktualizacjami, w koncu wyciagneli auto z dołka.

    zysk 0.050 Rusella przez lzejszy bolid, to masz 0.5 po 10 okrazeniach, wiec LH powiedzmy mialby DRS o okrązenie wczesniej i dzieki temu 1 okrazenie wiecej szans na wyprzedzenie? to mało? no chyba nie

  • 3. Lulu
    • 2024-08-01 15:53:52
    • *.

    Nie ma co wyśmiewać małych różnic, bo są w stawce zawodnicy którzy potrafią nie zabrać napoju do bidonu tylko po to by zaoszczędzić, no właśnie ile 300g , 400? Cos takiego powinno być zabronione a napój obowiązkowy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo