komentarze
  • 1. Supersonic
    • 2023-10-02 18:41:02
    • *.play-internet.pl

    Teraz zespoły pewnie kombinują by zwiększyć haracz do miliarda dolarów.

  • 2. belzebub
    • 2023-10-02 19:07:00
    • *.dynamic-3-poz-k-1-1-0.vectranet.pl

    @1 Nie mogą tego zrobić bez wejścia nowego Concord Agreement, w którym musiało być to jeszcze ustalone.

  • 3. antonelli-herta
    • 2023-10-02 19:42:50
    • *.waxpol.net

    No witamy Coltona Herta w F1 :-)))

  • 4. Lulu
    • 2023-10-02 19:47:33
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @3
    Dobry gościu jest ?

  • 5. Addd
    • 2023-10-02 19:51:22
    • *.play-internet.pl

    @4 Średniak w Indycar

  • 6. ewerti
    • 2023-10-02 21:15:14
    • *.sta.asta-net.com.pl

    No tak...amerykanie to sobie mogą dołączyć. A innych to już blokowali.

  • 7. antonelli-herta
    • 2023-10-02 21:26:58
    • *.waxpol.net

    @4 Lulu, dobry jest! Na tradycyjnych torach, na ulicznych, w qualach. Tylko po ogromnym wypadku na owalu ma jakiś respekt do tych torów.

    @5 zupełnie nie ma racji, nie wiem od kiedy ogląda Indy.

  • 8. Raptor Traktor
    • 2023-10-02 22:45:20
    • *.

    @4 Taki dobry, że superlicencji nie może uciułać XD szkoda słów na gościa.

  • 9. Raptor Traktor
    • 2023-10-02 22:49:06
    • *.

    @6 Ważne, że idziemy w stronę jedenastego zespołu. Nieważne, czy Amerykanie, czy ktoś inny. Ważne, żeby się udało.

  • 10. antonelli-herta
    • 2023-10-03 06:27:53
    • *.waxpol.net

    @8 nie może uzyskać superlicencji? To zobacz jak Indy jest punktowana! FIA nie lubi konkurencyjnej serii do F1.
    Jakieś szczyle typu Sierżant czy Vesti dostają superlicencje za kulawe występy w cienkiej F2 a kierowcy Indy dostają mniej punktów. Ten system to nadal kupa śmiechu.

  • 11. Addd
    • 2023-10-03 07:30:22
    • *.play-internet.pl

    @7 Od 2 sezonów nie zauważyłem u niego rozwoju. Jest niezły w qualach, ale to nie wystarczy, żeby nazwać go dobrym kierowcą. Przestał się wyróżniać w Indy.

  • 12. Manik999
    • 2023-10-03 08:30:48
    • *.centertel.pl

    Colton Herta dobrze zapowiadał się jakieś dwa lata temu. Od tamtej pory zero postępu, a nawet regres. Nawet nie powąchał walki o tytuł. Ludzie trochę przeceniają stawkę Indy, w której dobre wyniki robi słaby w F1 Marcus Ericsson, a o tytuł nadal walczą staruszki pokroju Scotta Dixona czy Willa Powera. Alex Palou, Pato O'Ward czy też Josef Newgarden zupełnie cieniowali w Europie.

  • 13. Raptor Traktor
    • 2023-10-03 09:36:33
    • *.play-internet.pl

    @12 Coś w tym może być. Skoro taki Marcus Armstrong (czyli nijaki koleś wypluty przez tak wyśmiewane przez kolegę-świra F2) potrafi tam robić dobre wyniki jako debiutant i nawet zdobyć nagrodę rookie of the year i to bez owali, do tego tragiczny w F1 Takuma Sato odnosił tam niemałe sukcesy, no to chyba coś tu nie gra.

  • 14. Manik999
    • 2023-10-03 10:01:08
    • *.toya.net.pl

    @Raptor Traktor - wszystko poza F1 to alternatywa, niższy poziom. Oczywiście zdarzając się dobrzy zawodnicy, którzy w F1 szansy nie dostali (np. Robin Frijns, James Courtney, Ryan Briscoe itd.). Ale większość driverów nie trafia do F1 przez brak wyników w seriach promocyjnych (Palou, Newgarden i O'Ward ich nie mieli). A właśnie takową jest Formuła 2 i to stamtąd zawodnicy mają pierwszeństwo (stąd tytuł tam daje najwięcej punktów do superlicencji). Formuła E, Indy Car Series, DTM, WEC, Blancpain GT Series, Super Formula, Supert GT, WTCR... - to wszystko jest alternatywą do dalszej kariery, bo nie każdy wskoczy do elity. Pozdrawiam. :)

  • 15. antonelli-herta
    • 2023-10-03 13:04:02
    • *.gigainternet.pl

    @13 - coś jakby obrażanie się zaczyna? Rozumiem, że wyborca PiS po drugiej stronie? :-) Elokwencja na poziomie Jarka? :-) Miło mi :-)

  • 16. antonelli-herta
    • 2023-10-03 13:10:42
    • *.gigainternet.pl

    I ktoś mnie tu nie zrozumiał, F2, F3 ogląda się rewelacyjnie! Znacznie lepsze, widowiskowe wyścigi niż F1.
    Tylko kierowcy tam jeżdżący prezentują poziom, właśnie! Średni! Stąd może ta widowiskowość kiedy mniej więcej jeżdżą na podobnym poziomie i walą podobne, niemal hurtowe ilości błędów.

    Więc widowisko jest super! Tylko nie ma komu (bo po co?) awansować do F1.

  • 17. Manik999
    • 2023-10-03 13:53:16
    • *.toya.net.pl

    @antonelli-herta - prawdziwa weryfikacja zawsze przychodzi dopiero w F1. Zawsze wchodzi w tym względzie wiele czynników. Przede wszystkim praca kierowcy z zespołem - nie chodzi tylko o szybką jazdę, ale także zarządzanie wyścigiem, podejmowanie właściwych decyzji, wytrzymywanie presji, pracę z inżynierami nad ustawieniami i rozwojem pojazdu wyścigowego. To być może wielu przerasta. Formuła 2 nie jest łatwą serią - bolid jest trudny w prowadzeniu, pożera opony (które też nie są wytrzymałe). Nieraz kierowca mający tempo nie potrafił dobrze zarządzać ogumieniem i zwyczajnie przepadł w wyścigu. Różnice w osiągach są znikome (choć część zespołów góruje nad innymi). To mimo wszystko najlepszy weryfikator kierowców w drodze do F1. Moim zdaniem każdy z czołowych zawodników F2 powinien dostać swoją. Potem przychodzi weryfikacja.

  • 18. antonelli-herta
    • 2023-10-03 20:43:13
    • *.waxpol.net

    Dobra, ważne, że kolejny, sensowny team dołączy do F1. Jednego kierowcę już znamy, kto będzie drugim?

  • 19. Addd
    • 2023-10-03 23:00:27
    • *.play-internet.pl

    @18 Schumacher, Drugovich, Sargeant, Palou, Ricciardo, Tsunoda, Pérez, ewentualnie Zhou. Może na siłę jeszcze K-Mag i Hulk. Mogłem o kimś zapomnieć. Generalnie super opcji nie mają. Może ktoś się jeszcze pojawi do tego czasu.

  • 20. antonelli-herta
    • 2023-10-04 12:32:07
    • *.gigainternet.pl

    @19 Andretti to poważny zespół wyścigowy więc obok Herty umieszczą kierowcę starszego z doświadczeniem w F1, więc tym samym Schumacher, Sierżant odpadają.
    Drugovich, mierny driver z F2 - odpada, zero doświadczenia, to jakby DeVriesa zatrudnić, miejmy nadzieję, że do Williams też się nie dostanie w 2024.
    Palou - Chip Ganassi go raczej nie puści, poza tym obsadzanie dwóch kierowców bez doświadczenia byłoby chyba zbyt ryzykowne. Ale jego akurat chciałbym zobaczyć na tle kierowców F1 - choćby nawet w testach.
    Riccardo - możliwe, o ile sam się wcześniej nie wyrzuci z F1, podobnie Perez, bo po Bobbasa to już chyba nikt nie sięgnie.
    Tsunoda - gdyby nie Honda to już dawno nie byłoby go w F1, chyba, że jakiś pokrętny deal, bo Honda dostarcza Andrettiemu silniki (w Indy), ale słabo to widzę.
    Hulk, Magnussen - też możliwe, generalnie w przypadku drugiego fotela wiek może być raczej atutem niż przeszkodą.

    W międzyczasie dostępni na rynku mogą być jeszcze Gasly i Ocon, w Renault na pewno się jeszcze niejedno posypie do tej pory :-)

  • 21. Addd
    • 2023-10-04 14:11:46
    • *.play-internet.pl

    @20 Nie wiadomo kiedy Andretti wejdzie. Być może Gasly i Ocon będą mieli wyjaśnioną przyszłość. Jakby udało im się zatrudnić kogoś z nich by to mieliby dobrego lidera.

  • 22. antonelli-herta
    • 2023-10-05 13:01:33
    • *.gigainternet.pl

    @21 również Alonso może być dostępny! Serio!

  • 23. Addd
    • 2023-10-05 17:26:29
    • *.play-internet.pl

    @22 W sumie faktycznie

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo