komentarze
  • 1. bedajaja
    • 2023-08-05 15:53:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czyli tylko patrzeć jak Hamilton ledwo wyjdzie z bolidu i Toto będzie znów lobbował za tym żeby coś zmienić bo Merc jest za daleko

  • 2. fpawel19669
    • 2023-08-05 18:09:22
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @1 Tez mi sie tak skojarzyło. Tyle, ze teraz taki numer raczej juz nie przejdzie.

  • 3. Lulu
    • 2023-08-05 19:40:10
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @1
    Jak Horner lobbuje zmiany w silnikach to już jest ok ? Jak za sprawą lobbingu RBR w przeszłości wprowadzone na jeden sezon zmiany konfiguracji podłogi to było ok ? Jak za sprawą lobbingu RBR zakazano stosowania różnego mapowania jednostek napędowych osobnych do kwalifikacji i wyścigu to było ok ? I etc.

    Nie rozumiem czemu kibice prawdopodobnie RBR widzą lobbing Wolfa a pryncypala Byków już nie .

  • 4. Lulu
    • 2023-08-05 21:21:46
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    I nie to że brnie Wolfa czy atakuje Hornera . W mojej ocenie to dwaj najlepsi szefowie teamów, najskuteczniejsi i każdy walczy o swoje . Nudzi mnie hipokryzja , choć sam kibicuje Mercedesowi potrafie jednocześnie i krytykować .

  • 5. bedajaja
    • 2023-08-05 21:22:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @3
    też jestem przeciw temu za czym lobbuje horner w sprawie silników, nie dogadali się z hondą, wybrali forda to ich problem i sprawa i powinni sobie radzić sami, ale artykuł mówił o mercedesie więc do nich się odniosłem, teraz takie gdybanie, ale ciekawe jakby zeszły sezon się potoczył jakby olali te protesty merca bo co by nie mówić na tych nowych regulacjach, na podniesieniu bolidu to nie RB najbardziej stracił a Ferrari.

    A co do tych silników i map, no wiesz sam lauda się wygadał o ile wcześniej merc miał informacje o formule technicznej jaka ma obowiązywać, ile wcześniej mógł się przygotować, więc to było wg mnie takie dogadanie na zasadzie, daliśmy fory dla merca to zrobimy też coś dla reszty stawki żeby nie gadali, może szanse się wyrównają.

  • 6. Lulu
    • 2023-08-06 10:46:23
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @5
    Pewnie masz racje i nie będę z tym polemizował. W F1 za dużo jest polityki i sztucznego równania stawki .

    Co do ostatniego zdania to z tym równaniem stawki i zmian przepisów jest też za dużo moim zdaniem . Kiedy tylko stawka się zbija jest zmiana przepisów. Zobaczysz że w 2026 zespoły będą już na prawdę blisko a nadchodząc zmiany w przepisach wypchna daleko do przodu jeden zespół i patrząc na te zmiany prawdopodobnie będzie to znowu Mercedes i kolejne 3/4 lata dominacji jednego zespołu nad reszta .

  • 7. giovanni paolo
    • 2023-08-06 11:45:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    3. "Jak za sprawą lobbingu RBR w przeszłości wprowadzone na jeden sezon zmiany konfiguracji podłogi to było ok ?"
    Tak, to była zmiana która dała nam najciekawszy sezon w F1 w przeciągu dekady.

  • 8. GP2Engine
    • 2023-08-06 12:04:56
    • *.42.12.22.alfanet24.pl

    @bedajaja
    Była również szansa dogadać się z Porsche, ale Horner i paru innych (za bardzo) obawiali się o swoje stanowisko, że Porsche mógłby przejąć połowę udziałów w zespole RBR i będzie miało wpływ na szefostwo. Czy obawy faktycznie były słuszne i czy nie będą żałować, że odrzucili ofertę?

    Jakby co nie jestem anty-fanem RBR, Hornera czy Maxa, tylko uważam, że są jednymi z ostatnich co powinni domagać się zmian w regulaminie czy to dotyczącą silników czy czegoś innego. Tak samo mogę powiedzieć o Wolffie i Hamiltonie.

  • 9. Lulu
    • 2023-08-06 13:05:45
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @7
    Ale zmian sztuczna promująca bolidy o wyżej ustawionym tyle bolidu względem przedniej osi . Zmiany podyktowane po Ferrari i RBR.

    Spowalniali stycznie Mercedesa , myślę że od następnego sezonu zacznie się spowalnianie Byków. Kiepsko się to ogląda.

  • 10. Lulu
    • 2023-08-06 13:06:43
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Za grube paluchy do telefonu . Przepraszam za literówki.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo