DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
13.06.2024 15:52
0
@5 czyli HAM tak samo wygrał kiedyś nielegalnie, bo kiedyś dojechał do mety tylko na 3 kołach... wtedy jakoś nikt o tym nie gadał a jechał tak samo niesprawnym bolidem
Przejdź do wpisu Dziennikarz porównał incydent Red Bulla z GP Kanady do skandalu crashgate
17.05.2024 08:34
0
i zespoły mają czelność że nowi gracze z f1 nie wnieśliby nic nowego, że nie gwarantują poziomu, a dziś wszyscy gwarantują poziom? Taki williams czy haas gwarantują poziom?(chwilowo w hassie to jakoś wygląda ale pamiętamy zeszłe sezony). Alpine też jako zespół fabryczny to śmiech, może się pozbierają, ale mając swój silnik ich ambicją jest być 4 zespołem, też średnio. Sauber oczywiście to przejściowe przed wejściem audi ale teraz czy rok temu nawet nikt nie zastanawiał się który dojedzie bottas czy zhou. I oni chcą dawać im punkty? Za to że są? Bo bez żartów.
Przejdź do wpisu Williams na Imoli rozpoczyna walkę z nadwagą bolidu
06.05.2024 16:40
0
@1 rzeczywiście wstyd, nieliczny z ostatnich prezydentów USA który jakiejś wojny nie wywołał, wstyd, po co komu taki prezydent....
Przejdź do wpisu Wiemy, dlaczego Donald Trump odwiedził przed wyścigiem ekipę McLarena
27.03.2024 17:41
0
@8 to teraz będziemy oglądać telemetrię każdego zawodnika, każdego okrążenia czy nie było potencjalnie niebezpiecznej sytuacji? No dajcie spokój, przecież uważany za ogóra PER potrafił się ścigać i wyprzedzać z ALO w Brazylii rok temu, a uważany za przyszłego mistrza RUS nie? Ok, ALO swoje zrobił, ale bez przesady żeby karać go za takie coś, a jakby wiatr powiał i RUS walnął w ścianę to kogo by ukarali. RUS jest sam sobie winny co często się podpala i robi takie fikołki na torze. Pewnie przyznałbym Ci rację jakby to był jego taki pierwszy dzwon.
Przejdź do wpisu Aston Martin wystosował komunikat ws. kary Alonso
27.03.2024 08:43
0
@4 przecież kara była nałożona temu że RUS tu brytyjczyk, w innym wypadku nie byłoby tej kary, RUS nie pierwszy raz pokazuje że przegrzewa mu styki i się rozbija, taka kara należałaby się dla ALO jakby zrobił mu brake testa i musiałby odbić ostro w bok żeby się asekurować, tu zwyczajnie stracił docisk bo nie był skupiony na jeździe a zafiksował się żeby koniecznie wyprzedzić hiszpana
Przejdź do wpisu Aston Martin wystosował komunikat ws. kary Alonso
03.02.2024 11:53
0
a tak swoją drogą ciekawe kiedy przemalują bolid ferrari na czarno
Przejdź do wpisu Stało się! Lewis Hamilton dołączy do Ferrari od sezonu 2025!
01.02.2024 15:53
0
ja to widzę tak że Merc i Lewis wiedzą że w tych regulacjach technologicznych nie pokonają RB, więc idzie na rękę HAM, żeby spełnił marzenie każdego kierowcy o Ferrari
Przejdź do wpisu Media: Hamilton ma zastąpić Sainza w Ferrari od 2025 roku! (akt.)
13.12.2023 15:59
0
#30 #31 #32 A czyli te - 10 pozycji to co to jest, kogo to obchodzi tak naprawdę, jak HAM zyskuje na decyzji sędziów to cicho bo tak ma być? ( Przypomina mi się wyciąganie jego bolidu ze żwiru i dalsza jazda) Bo to jest szczegół, ale jak decyzja przeciw HAM, o to już obraza majestatu i trzeba pod lupę brać każdy możliwy powód takiej decyzji, nawet rasizm. Nigdzie nie powiedziałem że decyzja massiego była słuszna, nigdzie go nie broniłem, ale jak przywołuje się cały weekend, gdzie błędy były w każdą stronę to już nie bardzo, bo pewnych rzeczy mówić nie wypada? Piszecie że jakby dostał te - 10 to by wyprzedził VER, może by wyprzedził, a może nie, zawsze z tyłu są większe szanse że coś się stanie, że wtedy jak LAT by się rozbił to byłby w lepszej sytuacji, no może i byłby ale to byłby inny wyścig i nie musiałby się rozbić. Takie głupie gdybanie. Piszecie jakby to VER przez cały weekend dostawał tylko prezenty od sędziów a biedny uciskany HAM musiał się mierzyć ze złem całego świata w nim wymierzonym. Weekend był pełen błędów w obu kierunkach i tego fani HAM nie chcą zauważyć. Jakby było polecenie żeby VER wygrał tytuł to przecież ukaraliby HAM, to logiczne chyba? Było zapewne polecenie trzymania emocji do samego końca i się zwyczajnie pogubili, zaczęli i skończyli weekend błędami
Przejdź do wpisu Hamilton zostawił swoje trofeum za 3. miejsce na Gali FIA
12.12.2023 18:15
0
@17 czyli twierdzisz że jak HAM dostałby zasłużone -10 na starcie i tak nie zmieniłoby to nic?
Przejdź do wpisu Hamilton zostawił swoje trofeum za 3. miejsce na Gali FIA
11.12.2023 08:28
0
@3, oczywiście że na koniec wyścigu massi zrobił błąd celowo czy nie celowo, ale jak mówisz o że fani VER chcą zawrócić kijem rzekę, to przypomnij cały weekend, a nie jedną sytuację. Tak masz rację ona decydowała o mistrzostwie, ale już w treningu było widać że trzeba trzymać emocje do końca, gdyż HAM nie dostał reprymendy która mu się należała, a skutkowałaby -10 na starcie, to tym jakoś nikt nie pamięta, że wtedy podali rękę HAM, inna mniejsza sprawa, sam wyścig, przecież VER wyprzedził HAM legalnie, a ten ściął zakręt i dalej był liderem, jakoś o tym też mało kto mówi. Nie twierdzę że decyzja z od dublowaniem tylko kilku kierowców zamiast całej stawki była słuszna, ale jak rozpatrujemy sprawę mistrzostwa 2021 to patrzmy na cały weekend, przecież widać było polecenie z góry żeby emocje utrzymać do samego końca. Tak powtarzam to na tej stronie już kolejny raz, bo fani HAM widzą tylko jeden wycinek z weekendu całego błędów ze strony sędziów. I czemu jeden błąd to kradzież a o innych nikt nie pamięta? A co do zachowania lewisa, nie zdziwiłem się, ja do niego szacunek straciłem dawno, od tej aferki z zegarkami Hamilton
Przejdź do wpisu Hamilton zostawił swoje trofeum za 3. miejsce na Gali FIA
24.11.2023 15:47
0
@1 oczywiście że u RB to zgrało, ale popatrz ile potem musieli szukać silnika żeby rzucić wyzwanie Mercowi, po za tym wyobrażasz sobie że Toto na to pozwoli, żeby taki mclaren czy aston regularnie ich objeżdżał? O ile mieliby przewagę taką jak teraz ma RB nad resztą stawki to może i z bólem serca by się zgodził, ale jakby walka była równa awarie w zespole klienckim by się zdarzały
Przejdź do wpisu McLaren pozostanie klientem silnikowym Mercedesa do 2030 roku!
24.11.2023 12:40
0
z jednej strony spoko bo pewny dostawca z doświadczeniem w f1, z drugiej to takie odpuszczenie wali o mistrzostwo bo nie wiem jaki zbieg okoliczności musiałby się zdarzyć aby zespół fabryczny taki jak merc pozwolił swojemu klientowi być przed nimi
Przejdź do wpisu McLaren pozostanie klientem silnikowym Mercedesa do 2030 roku!
11.11.2023 11:03
0
tak RB ma mega przewagę ale nie ma takiej jak miał merc przecież, przecież wiele razy słyszało że merc nie jeździł na maksymalnej mocy silnika że wręcz były kręcone w dół żeby zachować jakieś pozory wyrównania stawki a i tak często miał 30-40 sec przewagi nad drugim a dublował 2/3 stawki, no niestety tak było. I to robił wszystko silnik bo nie jest tajemnicą że pod względem aero merc już taki najlepszy nie był. I faktycznie póki był ROS w mercu była jakaś rywalizacja, ale po transferze BOT przecież nie miało prawa jej być, temu właśnie wzięli kogoś mega solidnego a nie rywala dla HAM i to logiczne. Czy cieszy mnie taka dominacja RB, nie, czy ona jest na poziomie dominacji merca, też raczej nie, jedyne co mnie cieszy że ego HAM i toto zostało trochę przytemperowane, chociaż szkoda RUS. I jak mówi Horner że im bliżej końca danej formuły technicznej tym bardziej będą się zespoły zbliżać i to jest jakaś szansa na rywalizację w przyszłych latach
Przejdź do wpisu Horner wskazuje na wybiórczą pamięć Hamiltona
10.11.2023 19:54
0
@4 a ja uważam że rację ma RIC, przecież czerwona flaga i tak nie jest czymś sprawiedliwym, nawet jak lider czy ktokolwiek ma minutę przewagi i to w momencie jej pokazania traci to wszystko i zaczyna się praktycznie od zera, a argument z paliwem, no niby ok, ale jeszcze dwa lata temu jak merc często dublował ponad połowę stawki to i tak druga dziesiątka miała paliwa na to okrążenie więcej bo przecież ostatnie okrążenie liczy się kiedy lider je zacznie a nie zawodnik z ostatniego miejsca więc i ten argument nie do końca, przecież RIC czy PIA nie byliby wbici w środek stawki wg czyjego widzimisię a oczywistym było że wyjadą na końcu i będą musieli się przebijać
Przejdź do wpisu Ricciardo skrytykował zasady, przez które stracił jedno okrążenie w Brazylii
03.11.2023 10:11
0
@5 na pojedynczym okrążeniu, na pojedynczym wyścigu owszem, mógłby być lepszy, ale nie w całym sezonie, to pokazał poprzedni sezon, ferrari weszło w niego pięknie, mieli przecież przewagę, ale ilu wyścigów nie ukończył Leclerc bo coś nie wyszło, bo głowa się zagrzała, ile pkt stracił. Na ten moment chyba tylko Hamilton, Alonso i może Norris mogliby zagrozić Versappenowi mając taki sam bolid
Przejdź do wpisu Sergio Perez pod ostrzałem spekulacji
23.10.2023 09:21
0
@15 nikt przecież kto ma rozum nie powie że ta neutralizacja i takie wznowienie wyścigu nie pomogło dla VER, oczywiście że pomogło i tu nie ma dyskusji żadnych, ale zwolennicy tych teorii zapominają właśnie co działo się wcześniej, że decyzje które były podejmowane promowały HAM i przecież to nie tak że ta reprymenda mogła się należeć albo nie i akurat grono sędziów stwierdziło że nie to to była rzecz dyskusyjna, należała się bo inni dostawali ją za te same przewinienia. Jakby trzymali się przepisów sztywno od początku nie byłoby teraz dyskusji, ale wtedy już na początku wyścigu szanse na większe emocje byłby iluzoryczne
Przejdź do wpisu Hamilton i Leclerc zdyskwalifikowani z GP USA! Sargeant z punktem!
23.10.2023 08:31
0
@5. Werter czemu nie mówisz o całym wyścigu z abu zabi, czemu nie mówisz o całym weekendzie? Tak max zyskał na tej neutralizacji i to oczywiste, ale wcześniej HAM w walce z nim wyjechał po za to i nie musiał oddawać pozycji, tego nie pamiętasz? Wcześniej w treningach powinien dostać reprymendę co skutkowałoby -10 na starcie, tego też nie raczysz pamiętać bo po co. Tamten weekend był cały wypełniony błędami i nie temu że ktoś kogoś lubił albo nie, tylko temu aby walka była do końca bo chodziło o oglądalność. Wiadomo że każdy będzie chciał jak najwięcej uzyskać wywierając presję na FIA, ale jak tak to może zabrać połowę tytułów dla Lewisa? Lauda się wygadał że Merc dużo przed wszystkimi wiedział w jakiej technologii ma być silnik na erę hybrydową i mógł dużo wcześniej zacząć nad nim pracować, a każdy kto ogląda trochę F1 wiedział że to właśnie z tego wynikała taka przewaga Merca nad resztą. Rozumiem że można komuś kibicować, kogoś nie lubić ale na boga trochę optymizmu
Przejdź do wpisu Hamilton i Leclerc zdyskwalifikowani z GP USA! Sargeant z punktem!
06.10.2023 21:51
0
Perez robi wszystko żeby Lawson już w 2024 dostał dostał kontrakt z RB
Przejdź do wpisu Verstappen najszybszy mimo dużego zamieszania z limitami toru
23.09.2023 14:59
0
to jest RB, nie zdziwiłbym się jakby Checo poleciał po sezonie
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Tsunoda i Ricciardo zostają w AlphaTauri na sezon 2024
09.09.2023 08:47
0
najbardziej mnie tu śmieszą te "wały" za 21 z abu zabi to nie był wał na ostatnim okrążeniu a cały weekend był weekendem pomyłek tylko temu że walka miała być do końca aby było jak w filmie, napięcie do końca, teraz każdy ciśnie VER i rb i to to zrobił massi i żałuje biednego merca i HAM ale gdyby tak się trzymać przepisów sztywno, od piątku to HAM powinien dostać reprymendę i starować -10 lub 5 pozycji, ale tego nie zrobili bo nie byłoby emocji na jakie czekano, ale po co o tym mówić to HAM jest tylko poszkodowany na początku max wyprzedził lewisa ten wyjechał po za tor i nie musiał oddać pozycji, też bez reakcji, ale to maxa cały weekend, sezon ciągnęli za uszy żeby wygrał a co do massy, z jednej strony szkoda chłopa bo mógł mieć ten tytuł z drugiej pewnie to nie jedna tego typu afera w sporcie na takim poziomie, od razu przychodzi mi na myśl jak sędziowie ciągnęli koreę na mundialu w 2002 i coś komuś się stało?
Przejdź do wpisu Prawnicy Massy są gotowi upublicznić wszelkie szczegóły z lat 2008 i 2009
05.08.2023 21:22
0
@3 też jestem przeciw temu za czym lobbuje horner w sprawie silników, nie dogadali się z hondą, wybrali forda to ich problem i sprawa i powinni sobie radzić sami, ale artykuł mówił o mercedesie więc do nich się odniosłem, teraz takie gdybanie, ale ciekawe jakby zeszły sezon się potoczył jakby olali te protesty merca bo co by nie mówić na tych nowych regulacjach, na podniesieniu bolidu to nie RB najbardziej stracił a Ferrari. A co do tych silników i map, no wiesz sam lauda się wygadał o ile wcześniej merc miał informacje o formule technicznej jaka ma obowiązywać, ile wcześniej mógł się przygotować, więc to było wg mnie takie dogadanie na zasadzie, daliśmy fory dla merca to zrobimy też coś dla reszty stawki żeby nie gadali, może szanse się wyrównają.
Przejdź do wpisu Mercedes cały czas analizuje, dlaczego w Belgii powróciło podbijanie W14
05.08.2023 15:53
0
czyli tylko patrzeć jak Hamilton ledwo wyjdzie z bolidu i Toto będzie znów lobbował za tym żeby coś zmienić bo Merc jest za daleko
Przejdź do wpisu Mercedes cały czas analizuje, dlaczego w Belgii powróciło podbijanie W14
13.07.2023 16:47
0
czyli albo są w czarnej dupie i kolejny zespół ich dogania, albo honor nie pozwala mercowi czerpać z RB, nie mniej po za maxem który wiadomo że i tak wygra wyścigi ogląda się ciekawie, fajne tasowanie między zawodnikami jest co weekend
Przejdź do wpisu Wolff: kopia bocznych wlotów Red Bulla pogarszała osiągi W14
17.05.2023 16:16
0
przyznawać się kto z was urlop ma, przez czyj urlop tak zaczęło lać
Przejdź do wpisu GP Emilii Romanii zostało odwołane!
31.03.2023 14:02
0
zacznijmy od tego że tamten weekend był weekendem błędów a to dla tego że show musiał trwać jak najdłużej. Nikt nie pamięta już że na początku była aferka z należną reprymendą dla HAM, która by skutkowała -10 na starcie? Wtedy VER odjeżdża na starcie i po zawodach, wiadomo są szanse na SC ale to już liczenie na coś co nie musi się zdarzyć. HAM na początku też wyjeżdża po za tor w walce z VER i też nie było reakcji sędziów, a powinna być. To że Massi zrobił błąd, to że powinien zrobić ten restart szybciej to jego wina, do tego cały świat patrzy, naciski z merca, z rb, pewnie z f1 żeby nie kończyć sezonu za SC. Wiadomo robi błąd na korzyć VER w takim momencie, ale pamiętajmy że te błędy zaczęły się już od treningów
Przejdź do wpisu Hamilton skomentował powrót do padoku F1 Masiego
08.01.2023 14:34
0
@1 Raczej nie przekroczą, faktycznie binotto coś mówił że jak będą mieli szanse na mistrza przekroczą limity, ale szybko ta szansa przepadła więc wątpię żeby mając pewne drugie miejsce chcieli tak oberwać na PR jak RB w tym sezonie
Przejdź do wpisu Vasseur oczekuje znaczących zmian przy ocenianiu wykroczeń finansowych
21.10.2022 16:30
0
z jednej strony wiadomo kara dla RB się należy, ale z drugiej ile to milionów musiało pójść na naprawy bolidów byków w zderzeniach z mercami, przecież po tym jak HAM wystrzelił VER w trybuny na Silverstone bolid zapewne trzeba było składać od nowa, to co zrobił BOT na Węgrzech to samo, tam naprawy nie wyniosły 100$. Wiadomo jak przekroczyli to trzeba ukarać przykładnie, ale to jest duży argument, bo jeśli tak można zamiast dobrego kierowcy nr 2 zatrudniamy kamikadze co ma niszczyć rywala i tyle.
Przejdź do wpisu Kierowcy Red Bulla o aferze: gdy fakty wyjdą na jaw, ludzie wszystko zrozumieją
10.10.2022 10:44
0
@8 z tym ze sędziowie na siłę chcieli z VER zrobić mistrza też nie przesadzajmy aż jak, jakby chcieli HAM dostałby tę reprymendę i startował z pozycji +10 co przy porównywalnych bolidach powinno dać VER mistrza. Chcieli zrobić show do samego końca i motali się tak samo w obie strony, wiadomo VER wygrał i to "sędziowie byli za nim", ale jakby HAM wygrał druga strona wyciągałaby brak oddania pozycji po ścięciu zakrętu i brak reprymendy. To też nie jest takie zerojedynkowe
Przejdź do wpisu Hamilton: tak powinny wyglądać wyścigi samochodowe
11.09.2022 09:25
0
@3 tak lewis ma pecha, ale odnoszę wrażenie że los w tym sezonie zwyczajnie mu odbiera co dawał przez tyle lat kariery
Przejdź do wpisu Hamilton spodziewa się frustrującej niedzieli, Russell chce powalczyć o podium
22.06.2022 15:54
0
@2 a Merc za darmo kombinuje z bolidem żeby zaczął działać lepiej? To też przecież swoje kosztuje
Przejdź do wpisu Hamilton liczy, że to Russell przejmie teraz rolę "królika doświadczalnego"
21.06.2022 08:26
0
można było czuć jakąś sympatie do Merca, nawet nie będąc ich fanami, ale powoli wychodzi ich toksyczność, (nie mówię że inni są święci) ale jak to pójdzie w tym kierunku z Mercem zostaną tylko ich fani, a reszta dla których byli jednym z zespołów ze stawki zacznie być przeciwko nim
Przejdź do wpisu Horner dalej punktuje Mercedesa
12.06.2022 20:43
0
jak wcześniejsza generacja dała Mercowi taką przewagę że nie miał z kim się bić o mistrza to było ok, aż oglądanie wyścigów stało się nudne, teraz narzekanie że mają problemy, ale nie wszyscy mają te problemy, rozumiem ból tych którzy nie trafili z koncepcją, ale inni trafili i mają być obrywać temu że ktoś popełnił błąd w fazie projektowania? Mowa o niebezpieczeństwie, dziś podkreślali nie raz że jest na to sposób tylko traci się czas, więc to nie bolidy są nie przepisy są niebezpieczne tylko ustawienia bolidu Teraz i tak jest ciekawiej bo dwie ekipy biją się. Ciekawe czy jakby to Williams czy Haas narzekali, czy ktoś by się przejął tym
Przejdź do wpisu Horner nie kupuje narzekań kierowców na podskakiwanie bolidów
30.05.2022 11:27
0
@46 masz rację że FIA chciała walki do końca w 2021, bo jakby trzymać się sztywno przepisów HAM powinien dostać reprymendę i zostać cofnięty o 10 pól na starcie, tylko właśnie nie byłoby walki do końca. Nie bronię decyzji FIA z niepełnym oddublowaniem, ale trzeba przypomnieć że robili wszystko żeby ta walka była do końca i nie było tak,że robili wszystko żeby VER wygrał, bo jakby tylko to było celem jak pisałem wcześniej HAM zostałby z pewnością cofnięty na starcie. A co do wczoraj, jeśli przepisy mówią że teraz przejechanie linii i kara należy się tylko jak przekroczy ją 4 kołami, to decyzja słuszna a co śmieszniejsze nie byłoby nawet tematu gdyby nie grande strategia
Przejdź do wpisu FIA odrzuca protesty złożone przez Ferrari, Perez utrzymuje zwycięstwo
25.05.2022 18:19
0
#6 fajnie było w Mercedesie jak mieli przewagę taką że mogli stwarzać pozory i dawać wygrywać bottasowi, rok temu przewagi nie było i bottas był poświęcony jeszcze bardziej niż do tej pory perez i nie ma nikt pretensji, tak działa ten sport i tyle. Perez przychodząc do RB wiedział jaka ma być jego rola
Przejdź do wpisu Co kryje się za problemami Verstappena z tylnym skrzydłem?
13.05.2022 12:05
0
ah ta hipokryzja, zmiany klimatyczne, dlatego zamknijmy najlepiej przemysł w Europie, gdzie są jednak spełniane pewne normy, przepisy chroniące środowisko i wyrzućmy ten cały przemysł do Indii, Chin czy Brazylii gdzie nie ma żadnych norm i przepisów w tej kwestii. Logiczne...
Przejdź do wpisu Vettel: kryzys klimatyczny sprawia, że zadaję sobie pytania o przyszłość w F1
25.04.2022 10:55
0
RUS wysoko toto i HAM wkurzeni, idealnie
Przejdź do wpisu Wolff: to prawdopodobnie najgorszy dzień w tym sezonie
16.03.2022 18:17
0
@17 a oglądałeś GP Soczi? Po co przecież to z tych samych pieniędzy co Mazepin jeździł, czemu oglądasz GP na bliskim wschodzie, tam elita żyje tak samo jak w Rosji a biedota pewnie jeszcze gorzej. Mundialu w Katarze rozumiem też oglądać nie będziesz? GP Chin to samo. Jesteś hipokryta i tyle, a ktoś kto chce żeby był zachowany jakiś porządek prawny, logiczny od razu nazywasz pieskiem Putina, uważaj bo rewolucja lubi zjadać własne dzieci. Chelsea nie można kibicować a PSG czy City już można? Czemu do tej pory nie przeszkadzali Ci ruscy kierowcy, sportowcy, a jak tak to czemu teraz nie masz nic przeciw wejściu Chińczyków do f1? Ja nie mówię że źle zrobili wyrzucając ich tylko Steiner powinien zrobić to inaczej, A co do majątku Abramowicza, do Chelsea, do majątków oligarchów za granicą, jedyna uczciwa propozycja to zamrożenie ich aktywów i wypracowanie sposobu na wyjście ich z tych biznesów jak nie pasuje im narodowość inwestora, bo znacjonalizowanie majątku to jeszcze raz powiem, to zwykły bolszewizm, już tak było nie tylko za Lenina ale i Hitler lubił takie rzeczy robić jak ktoś mu nie pasował. Widać że ludzie znający mało historię popierają takie rzeczy
Przejdź do wpisu Steiner zwolnił Mazepina, nie rozmawiając z nim
16.03.2022 07:56
0
ludziom już na łeb padło, to że stary Mazepin zna się z Putinem to już brudna kasa Putnia? Putin trzyma całą kasę Rosji i wydaje oligarchom? No proszę, przecież w tym rejonie świata tak to działa. Na Ukrainie też są oligarchowie przecież. Po za tym sponsorzy Pereza nie znają się z prezydentami Meksyku i innych państw środkowej ameryki? Stary Stroll nie zna wpływowych ludzi z części świata z której pochodzi? Kasa od Chińczyków dla Alfy lepsza jakaś? Z mniejszego wyzysku pochodzi? Też ludziom w niektórych częściach Chin nie żyje się za dobrze, można wymieniać i wymieniać. Chyba nikt nie popiera tego co Rosja robi na Ukrainie, mało kto kwestionuje izolację rosyjskich sportowców, ale do ciężkiej ch****y zwykła rozmowa z Nikitą byłaby czymś wskazanym, ciężko powiedzieć że mamy taką a taką sytuację i musimy tak zrobić? Wiadomo zaraz jakiś gamoń typu stan by piał w mediach, ale nie popadajmy w obłęd. Widziałem radość w komentarzach jak córce jakiegoś oligarchy we Francji chyba włamali się do domu i mają tam być uchodźcy z Ukrainy. To przecież czysty bolszewizm. Teraz się z tego banda gamoni cieszy, ale jak za 10-15 lat zawieje wiatr z innej strony i zaczną robić tak z ich chałupami to będzie już płacz. Rosja robi źle, ale niektórym ludziom jeszcze bardziej na łeb walnęło niż Putinowi
Przejdź do wpisu Steiner zwolnił Mazepina, nie rozmawiając z nim
11.03.2022 15:59
0
@40 albo celowe "wywalenie" maxa z toru na silverstone za które lewis żadnej kary nie dostał, bo co to za kara która nic nie zmienia, lewis też święty nie jest, gierki merca na koniec że nawet nie unosili przewodów jak RB zjeżdżał na pit stop, także merc taki święty. To że Lewis ustępował w stykowych sytuacjach to chyba już nie wina maxa, mógł raz czy dwa nie odpuścić i może holender inaczej by kalkulował ale, jak max widział że i tak mu odpuści to głupi by nie korzystał
Przejdź do wpisu Davidson: Hamilton chce zniszczyć Verstappena
11.03.2022 13:49
0
wszyscy fani lewia i merca mówią o sc na końcu zeszłorocznego wyścigu, ale jakoś nikt nie wspomina o wałku gdzie lewis nie dostaje reprymendy na którą przecież zapracował solidnie, wtedy start 10 pozycji dalej i ciekawe co by się działo, do tego też max wyprzedził lewisa na początku zgodnie z przepisami, ale ten ściął zakręt i co tam, można dalej jechać. Jak max robił to źle przez pół sezonu to narzekanie, jak zrobił dobrze to i tak żadnego zysku z tego nie miał. To jakoś szybko wyszło z pamięci fanów lewisa, cały rok sędziowanie było naciągane, do tego pech maxa a i tak przed ostatnim wyścigiem był przed lewisem
Przejdź do wpisu Davidson: Hamilton chce zniszczyć Verstappena
28.02.2022 18:03
0
@6 to nie takie proste, Zobacz historycznie, póki podstawą władzy jest terror to nie ma szans na takie rzeczy jak zmiana władzy, daleko nie szukać, co w PRL było, ludzie kochali bieruta, gomułkę czy gierka? 45 lat zajęła zmiana ustroju i nie temu że Polacy tak bardzo chcieli i walczyli, a temu że sowietom kasa się skończyła na finansowanie socjalizmu. W historii zawsze tak było że ustroje padały nie temu że były złe czy okrutne, a temu że kasa się skończyła, do tej pory kasa w Rosji była to czemu miałoby się to zmienić, teraz może będzie inaczej bo kasa się skończy, oby,
Przejdź do wpisu UFA domaga się od FIA zablokowania występów rosyjskim zawodnikom
21.02.2022 14:43
0
@ 17 "ale po co o tym mówić, to nie dobra jest" kiedyś do Hamiltona miałem jeszcze jakiś szacunek, ale po tym jak procesował się z producentem zegarków Hamilton o nazwę, której używali długo przed tym jak Lewis się urodził to straciłem resztki szacunku do tego człowieka, kierowca wybitny, ale człowiek mierny. Ten sezon też pokazał że nie jest aż tyle lepszy od innych, aż tyle lepszy to miał zawsze bolid
Przejdź do wpisu Hamilton chce, aby wszyscy mogli zapoznać się z raportem FIA
02.02.2022 20:45
0
@7 skoro gość jeździł z Hamiltonem jak równy z równym i zasługuje na tytuł papierowego mistrza, to na jaki tytuł zasługuje gość jeżdżący bolidem z innej ligi? Jak przewaga Merca była pokazuje przykład Russela, wsiadł w bolid Merca i prawie wygrał. Mówisz decyzje przeciw Mercowi, Ham też dostał śmieszną karę na Silverstone, te 29 kółek na początku sezonu gdzie jeździł po za torem, Max wyprzedził tak samo jak Ham jeździł i musiał oddać pozycję i chyba było coś jeszcze, wiadomo była też decyzja w Belgi na której to Max zyskał. Nie mówię o pechu bo tu też ewidentnie Max więcej stracił, ale taki jest sport. Chodzi mi o narrację, F1 to brytyjski sport i anglik zawsze będzie miał większe plecy, to nie było tylko tak że FIA za uszy ciągnęła Maxa do przodu a Lewisowi zawsze zabierali. Nie chce bronić RB ale FIA bujało się cały sezon, między korzystniejszymi decyzjami dla Merca i RB, nie oprotestowali skrzydła RB na początku i nie trzeba było go zmienić? Nie zrobili cyrku z pit stopem, na którym ewentualnie RB miał dostać po tyłku? Takie gadanie że tylko Merc dostał po dupie na decyzjach. Popełnili błąd że nie traktowali wszystkich tak samo od początku i są takie efekty. Wiadomo każdy fan Ham będzie go bronił, tak samo każdy fan Ver będzie go bronił, ale nawet fani Lewisa muszą oddać jedno Maxowi, dzięki niemu w końcu sezon był ciekawy do oglądania.
Przejdź do wpisu FIA wydała kolejny komunikat odnośnie śledztwa z GP Abu Zabi
02.02.2022 13:25
0
@5 ale śmieszy mnie to papierowy mistrz, jak VER jest papierowym mistrzem, to kim jest HAM? VER i RB jako jedyny rzucił wyzwanie Mercowi w erze hybrydowej i to papierowy mistrz? A HAM to kim był w takim razie skoro jeździł bolidem z innej ligi? Ktoś w końcu rzucił wyzwanie HAM po za ROS wcześniej i okazuje się że i wielki Lewis też popełnia błędy, też nie jest taki nieomylny. Chcę przypomnieć tylko że nie tylko końcówka wyścigu była kontrowersyjna, cały weekend taki był. Oczywiście jednego błędu nie powinno naprawiać się kolejnym ale będąc obiektywnym w tamtym weekendzie dwie decyzje były na korzyść HAM i o tym jakoś przeciwnicy VER są cicho, bo narracja z sędziami by przestała się zgadzać.
Przejdź do wpisu FIA wydała kolejny komunikat odnośnie śledztwa z GP Abu Zabi
27.01.2022 18:05
0
@1 faktycznie, jakby sędziowie cały sezon równo każdego traktowali pewnie do abuzabi jako mistrz już by przyjechał
Przejdź do wpisu Verstappen zaprezentował nowy, mistrzowski kask na sezon 2022
28.12.2021 15:46
0
przecież ten wyścig był rozgrywany przez sędziów tak żeby były emocje no i były. Jakby tu Masi podjął inną decyzję, tj dojeżdżamy za SC bo za późno pozwolono na oddublowanie to przy udostępnieniu rozmów Masiego z Wolfem byłoby przecież takie samo szambo że Wolf to wymógł na Masim, bo rzeczywiście od razu po SC powinni się chyba oddublować i nie byłoby tematu. (Zresztą reacja HAM na to wskazuje że się tego spodziewał). Każda decyzja była zła w Abu Dabi. Inaczej by było jakby Masi czy kto tam inny nie patrzył na oglądalność i wtedy HAM dostaje 10 miejsc na starcie i zapewne inne decyzje byłby podejmowane. Wiadomo błędnej decyzji nie można naprawić inną błędną, Inna sprawa Merc też przez swoją zachowawczość nie pomógł, Max zjechał 3 razy po opony Lewis tylko raz
Przejdź do wpisu Wolff o milczeniu Hamiltona: brakuje mu słów
23.12.2021 15:54
0
@23 ale wasze teorie dążą do tego że to Lewis był poszkodowany cały rok, że Max miał wiele lepszy bolid a Lewis i tak był lepszy. Właśnie nie, Lewis dostał swoje prezenty (i od losu i od sędziów) tak samo jak Max, Ostatni weekend to były błędy sędziów jakich było pełno w tym sezonie. Sami są winni sobie, że nie traktują równo każdej sytuacji tylko patrzą kto brał w nich udział. Dla mnie sytuacja w ostatnim wyścigu jest 1:1, nie dali -10 miejsc dla HAM żeby były emocje do samego końca, pozwolili na niepełne od dublowanie żeby emocje były do samego końca
Przejdź do wpisu Fani nie dostaną zwrotu pieniędzy za tegoroczne GP Belgii
23.12.2021 08:40
0
ale fanatycy Hamiltona nie mogą przeboleć, cholera jasna ten gość powinien dostać -10 miejsc na starcie w ostatnim wyścigu i byłoby po zawodach, każdy by dostał taką karę, ale HAM nie mógł bo emocje byłby mniejsze, śmieszna kara na Silverstone, cały czas gadanie że Max źle wyprzedza, że robi to po za torem (za co dostawał przeważnie kary) a jak zrobił to dobrze, wręcz idealnie to i tak nic z tego nie miał bo Hamilton nie musiał oddać pozycji. Do tego te 29 wyjazdów po za tor w wyścigu na początku sezonu, nic żadnej kary, potem Max tam wyprzedza i musi oddać pozycje. Kontrowersja z oddaniem pozycji w katarze? HAM wjeżdża w tył bo nie chce wyprzedzić (udaje głupka że nie wie co się dzieje). To tak na szybkiego a pewnie więcej by się znalazło kwiatków. Wiadomo Max też czasem zyskiwał na decyzjach sędziów, ale pieprzenie że mistrzostwo było wydrukowane to śmiech, jakby każda decyzja sędziów zabierała Hamiltonowi punkty. Brakuje jeszcze narzekania że PER miał czelność blokować wielkiego Lewisa, no kpina. A na SPA tak zrobili właśnie po to żeby mieć argument nie oddawania kasy, wyścig był? Był, a że nie taki jak się spodziewano, cóż, regulamin i taki wyścig przewidywał.
Przejdź do wpisu Fani nie dostaną zwrotu pieniędzy za tegoroczne GP Belgii
16.12.2021 19:02
0
@4 ale przecież przymus szczepień ochroni nas przed covidem, co pokazuje przykład zachodu
Przejdź do wpisu Leclerc ponownie zakażony koronawirusem
16.12.2021 16:14
0
i to byłby cyrk, nie wygrał majstra i odchodzi, bo biedny pokrzywdzony, żeby jeszcze cały sezon FIA była za Maxem i karała Lewisa za wszystko a na Maxa przymykała oko, ale tak nie było. Nawet w ostatnim weekendzie Lewis też dostał dwa prezenty i o to jakoś fani Merca i sam Merc nie płakał przed startem i w trakcie wyścigu. Merc teraz będzie szantażować FIA? Może żeby dostać jakieś ustępstwa jak to bywało w historii
Przejdź do wpisu Wolff: Hamilton nie pojawi się na Gali FIA i może zakończyć karierę