komentarze
  • 1. Dawid05
    • 2008-04-27 21:42:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobrze

  • 2. Niespokojny
    • 2008-04-27 23:21:46
    • *.tvgawex.pl

    OK

  • 3. kamil1423
    • 2008-04-27 23:27:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba na tor "Circuit de Catalunya"!!!

  • 4. arcykarol
    • 2008-04-28 10:23:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dobra strategia

  • 5. s_4
    • 2008-04-28 12:08:48
    • *.171.240.33.dsl.crowley.pl

    Wydaje mi się że BMW są lepsze na twardej mieszance, więc po co stosują średnią lub miękką...wiem że jest wymóg stosowania dwóch różnych, ale dlaczego średnia mieszanka była dominująca.... i w Bahrajnie i teraz w Hiszpanii Robert wspominał, że po założeniu twardej mieszanki auto lepiej sie prowadziło... ciekawe dlaczego nie usiłują tego zmienić...

  • 6. boss24
    • 2008-04-28 13:05:56
    • *.lukman.pl

    Mi sie wydalje ze dobrza strategi z tym srednim obumieniem. Moim zdanie na torz o nawiezchni o temperaturz 34 stopni jest lepsza przyczepnosc.

  • 7. walerus
    • 2008-04-28 13:12:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wydaje mi się, że Haiki miał źle dobraną strategię opon....

  • 8. Wirus
    • 2008-04-28 13:19:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    s_4 rozwalasz normalnie psychicznie, miekka w tym wyscigu byla sporo szybsza, rekordy wszystkie kierowcow padly na miekkich mieszankach i nie bylo tez ogromnej degradacji bo czasy byly stabilne, ale rzeczywiscie bmw spisywalo sie lepiej na twardej w porownaniu do ferrari na twardej jechali rowno a na miekkiej ferrari byly szybsze.

  • 9. danielpele
    • 2008-04-28 14:22:22
    • *.dsl.easynet.nl

    walerus dlaczego uważasz że Heiki miał źle dobraną strategię opon???

  • 10. lewusFIA
    • 2008-04-28 15:06:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    danielpele, to jedna ze strategicznych wypowiedzi walerusa...

  • 11. lewusFIA
    • 2008-04-28 15:10:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    oczywiście o pozytywno-kpiarskim zabarwieniu, żebym nie był źlezrozumiany. pozd

  • 12. s_4
    • 2008-04-28 16:01:25
    • *.171.240.33.dsl.crowley.pl

    nie rozwalam psychicznie, po prostu tak mi sie wydaje ze twarda mieszanka nie podlega tzw granulowaniu i wydaje się być lepszym rozwiązaniem na wyścig, natomiast średnia dobra jest na kwalifikacje... takie mam zdanie po prostu... jezeli ktos ma inne niech sie wypowie. po to są komentarze...

  • 13. walerus
    • 2008-04-28 16:20:49
    • *.klingspor.pl

    podobno Heikiemu opona pękła przez wadliwą obręcz koła - pewne według Denisa na 99%. Może wyszczelał swój limit nieszczęść na 2008 rok.

  • 14. renault f1
    • 2008-04-28 17:29:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-04-28 16:20:49 walerus kovalainenowi pękła lewa przednia opona chyba na coć wiechał bo było widać jak coś odskoczyło i na pewno nie była to wina doboru opon !!! pozdrawiam

  • 15. dario71
    • 2008-04-28 17:34:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    zwlaszcza ze za bardzo sie ich nie nadobieral ... :)

  • 16. boss24
    • 2008-04-28 18:57:42
    • *.lukman.pl

    s_4 nie masz racji mieszanka twarda podlega granulowaniu po dłuższej jeździe bez pit stopu. Na ten wyścig lepsza była średnia mieszanka opon.

  • 17. krzych1988
    • 2008-04-28 19:03:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ej sa juz wynki typowania gp barcelony

  • 18. Dawid05
    • 2008-04-28 19:13:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja jeszcze nie mam wyników typowania

  • 19. krzych1988
    • 2008-04-28 19:32:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dzieki

  • 20. walerus
    • 2008-04-28 20:40:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tylko lewus mnie strawił.... he... .

  • 21. lewusFIA
    • 2008-04-28 22:21:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    walerus - lewusFIA proszę, bo zmieniasz sens mojego nicka, a z onetu nie jesteś. pozdrawiam

  • 22. coboss
    • 2008-04-28 23:47:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do s_4 dla tego ze srednia jest przyczepna a przy ilosci paliwa przy starcie na jakies 20 lub ponad 20 okrazen ma to znaczenie, w koncowej fazie maja mniej paliwa dla tego wybrali mniej przyczepna i zarazem wolniejsza mieszanke dla tego z obu kombinacji mogli wyciagnac maksa zawsze tak sie robi lub ewentulanie gdy sie obiera strategie "bombowca" zalany po brzegi samochod tez ubiera twarde papcie bo sa duzo wytrzymalsze, no moze Robson robi wyjatki ale to dal tego ze jest swietnym kierowca i ma wielki SzaCuken dla opon w odruznieniu np od Hamiltona ktoremy by trzeba bylo robic zabawki z olowiu :D chociaz w tym sezonie jak by minimalnie lepiej sie sprawowal ale i tak nie potrafi jezdzic i zazyna opony

  • 23. coboss
    • 2008-04-29 00:23:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dla mylacych pojecie przyczepnosc a waga... Bo zapewne znajda sie tacy co stwierdza ze moja teoria jest zla. Jezeli ktos Was jezdzil samochodem z ladunkiem a w szczegolnosci plynnym ladunkiem zrozumie jak sie zachowuje auto ciezsze a jak lzejsze... Nie dziala to tak ze ciezsze auto ma mocniejszy docisk do asfaltu a w szczegolnosci w zakretach ma to bardzo duzy wplyw na to jak mocno waga oddzialywuje na sily odsrodkowe im auto lzejsze tym mniejsze sily kinetyczne na nie dzialaja podczas hamowania lub skrecania wiec nie potrzebuja az tak duzej przyczepnosci... Pozdrawiam wszystkich co zdolali ogarnac moja blyskotliwa mysl naukowa hahahaha ;)

  • 24. walerus
    • 2008-04-29 10:56:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    pozdro - podumowywując; dobra guma nie jest zła!

  • 25. conrad30
    • 2008-04-29 11:45:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Coboss-dzieki za pozdrowienia,a do s-4- oprocz tych warunkow ktore wymienil coboss dodam ze pod koniec wyscigu tor jest czysty i bardzo dobrze nagumowany co dosc mocno wyrownuje szanse twardszych opon!

  • 26. conrad30
    • 2008-04-29 11:46:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    i to nagumowany miekka mieszanka;-) (to taki żart oczywiscie)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo